Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä puhelimen hankkisit nyt? Tai hankit juuri.

Vierailija
10.07.2015 |

Jos olisi tarvetta ja varaa. Noin 400 euroa maksimissaan. Tai kehu omaa suht uutta puhelintasi.

Kommentit (87)

Vierailija
61/87 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sony experian ostin tänään ja tykkään. On tosin ensimmäinen älypuhelimeni, joten en voi verrata muihin.

Vierailija
62/87 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankin juuri sony xperia m4 aqua puhelimen. Akku kestää tosi hyvin! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/87 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 21:30"]Hankin juuri sony xperia m4 aqua puhelimen. Akku kestää tosi hyvin! :)
[/quote]

Ja kameran kuvanlaatu on hyvä.

Vierailija
64/87 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 21:30"]Hankin juuri sony xperia m4 aqua puhelimen. Akku kestää tosi hyvin! :)
[/quote]no hyvä jos heti hankinnan jälkeen kestää :D

Vierailija
65/87 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 21:30"]

Hankin juuri sony xperia m4 aqua puhelimen. Akku kestää tosi hyvin! :)

[/quote]

Tottakai akku uutena kestyää, mutta käytäpä sitä vuosi... T :ap

Vierailija
66/87 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hankin Oneplusin. Täältä -> Oneplus. Hinta 299 €.

Se on kehitetty olemaan yhtä hyvä laadullisesti kuin kaikki huippupuhelimet, mutta puolet halvempi. Olen ollut tyytyväinen.

Vierailija
67/87 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 21:37"]

Itse hankin Oneplusin. Täältä -> Oneplus. Hinta 299 €.

Se on kehitetty olemaan yhtä hyvä laadullisesti kuin kaikki huippupuhelimet, mutta puolet halvempi. Olen ollut tyytyväinen.

[/quote]

:D T:ap

Vierailija
68/87 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyllä vahvoilla tuo Sony Xperia... T: ap

Vierailija
69/87 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin uusi Samsung olis jees. Samsung S3 ollut ihan ok, mutta akku ja virrankäyttö yms on aivan surkeaa ja ongelmallista. Xcoverien ja vanhempien samppojen akut ollu ihan ongelmattomia mutta tää s3 on jostain syystä kauhea virtasyöppö vaikka kaikki jekut tehty. Onko S4, S5 tai joku muu uusi yhtään parempi ton akun osalta?

Vierailija
70/87 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samsungista tykkään eniten. Itsellä tällä hetkellä galaxy a5. Hyvä ja tyylikäs puhelin! Jos oisin itse saanut valita niin oisin ottanut s6 edgen mutta työnantaja taisi haluta antaa vähän huokeamman :D

Vierailija
71/87 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sony Xperia Z3 Compactin hankkisin. Hyvä akunkesto, lippulaivapuhelin kompaktissa koossa, mahtava kamera, vedenkestävä. Ainoa miinus on keskustelupalstoilla valiteltu lasitaustan heikkous, mutta suojakuorilla sen pystyy hoitamaan. Hinta 400:n molemmin puolin tällä hetkellä kaupasta riippuen.

Vierailija
72/87 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samsungit on hyviä. Mulla käytössä nyt kolmas samsungin lippulaivamalli. Se vanhinkin, 4v. vanha s2 toimii edelleen täydellisesti. Ei ole mennyt näyttö hajalle vaikka on välillä lattiaankin kopsahtanut. Nyt mulla s6 edge, erittäin hyvä puhelin, mutta ei sovi sun budjettiin. Sinuna ehkä ostasin s4 tai s5:n. Mulla toi s4 nyt kakkosluurina, reilu 2v. vanha, paljon käytetty ja pelattu. Edelleen kuin uusi, jäi kakkosluuriksi koska iski puhelinkuume ja piti saada tuo uusin edge. Periaatteessa tuo s4 olis mennyt mulla vielä ainakin pari vuotta, mutta kun mä vaan niin halusin uuden kännyn ja nimenomaan tuo kaarevareunaisen. Eihän siinä sitten muua auttanut kun pistää puhelin tilaukseen. No, lapset kiittää kun saavat pelata s4:lla :)

Vierailija
73/87 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 21:51"]

Samsungista tykkään eniten. Itsellä tällä hetkellä galaxy a5. Hyvä ja tyylikäs puhelin! Jos oisin itse saanut valita niin oisin ottanut s6 edgen mutta työnantaja taisi haluta antaa vähän huokeamman :D

[/quote]

Ulkonäöllisesti minua eniten kiinnostaisi joku kullanvärinen Samsung. Juurikin A5-malli. Koska S6 edge on tosi kallis jo. Ilman muuta sen muuten valitsisin :D Ja ominaisuudet on kans hyvät.  Ihmetyttää vaan, että porukoilla on ollut Samsungin kanssa todella paljon ongelmia T: ap

Vierailija
74/87 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 20:20"]

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 20:16"]EI samsungia! Mulla ollut 2. Molemmat rupesivat itsestään sammuilemaan, illalla jos nukkumaanmennessä oli 70% akkua niin aamulla akkua oli 0 ja puhelin sammunut. En suosittele. [/quote] Olisko kannattanu viedä takuuseen. .

[/quote]

Tai tehdä tehdasasetusten palautus, se useinmiten auttaa tuohon puhelimen sekoilemiseen. Ja se nyt on muutenkin hyvä tehdä aina välillä, oli mikä puhelin tahansa. Älyluurit kun täyttyy kaikenlaisesta "roskasta" vähitelleen ja sitten alkaa sekoileminen ja hidastelu. Tämän saman olen huomannut useimilla valmistajilla. Kun puhelimen nollaa niin se toimii taas kuin uusi.

Vierailija
75/87 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 21:43"]

[/quote]

Mun miehen xperiasta hajos parin viikon kuluttua ostosta näyttö, ei edes kopsahtanut mihinkään. Eikä tietenkään takuu korvaa :( Meni itseltä kyllä halut ostaa tuo puhelin, tietty ainahan noita sattuu, kaikilla valmistajilla.

Vierailija
76/87 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri ehtinyt havitella Lumiaa, mutta viime päivien tapahtumat käänsivät kelkkani. Tähän asti minulla on aina ollut nokialainen, mutta nyt hankin seuraavaksi senioreille tarkoitetun älypuhelimen, kunhan ne vähän halpenevat lisää ja kunhan entinen "älytön" sanoo työsopimuksen irti. Toistaiseksi pelittää hyvin.

Vierailija
77/87 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 22:02"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 21:43"]

[/quote]

Mun miehen xperiasta hajos parin viikon kuluttua ostosta näyttö, ei edes kopsahtanut mihinkään. Eikä tietenkään takuu korvaa :( Meni itseltä kyllä halut ostaa tuo puhelin, tietty ainahan noita sattuu, kaikilla valmistajilla.
[/quote]

Mulla ei ole ollut mitään ongelmaa. Akku kestää todella kauan, varmaan 2-3 päivää maksimissaan. Vedenkestävä niin ei tarvi vesisateella lenkillä stressata ja compact-kokoinen juuri passeli. Vanha lumia tähän verrattuna ihan hirveä.

Vierailija
78/87 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huawein honor 6, tehoja löytyy yhtä paljon kuin tuplasti kalliimmista, 13 mpix kamera, erittäin terävä näyttö, ulkonäöltään muistuttaa hieman iphonea (joskin kuoret muovia). Samaan hintaluokkaan et löydä parempaa (alle 300).

Vierailija
79/87 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 19:51"]Mikä tuossa Sony Xperiassa on hyvää?
[/quote]Mulla on ollut vuoden. Hyvää on sopiva koko kunnollisen kokoisella näytöllä. Tehokas prosessori, puhelin ei mieti missään välissä. Hyvä kamera ja valtavasti huippu kamerasovelluksia. Hyvä akunkesto. Veden ja pölyn pitävä. Tyylikäs, tyylikkäämpi kuin omena.
Huonoa. Pudottaminen kovalle alustalle. Puhelin on lasia molemmin puolin. Vedenpitävyys tuo ärsyttävät luukut liitännöille, eli latauspiuhaa varten on avattava luukku.

Vierailija
80/87 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyiseen iphone 5s:n olen hyvin tyytyväinen mutta todennäköisesti hankin seuraavaksi huawein p7 tai sen toisen minkä mallia en muista, kunhan pääsisin niitä hiveltämään ensin...