Onko nykyään enää yhtään yhtä hyvää musiikkiyhtyettä, joka kuulostaisi yhtä hyvältä kuin esim. Modern Talking?
Nykymusiikki on enää kauheaa räpätystä, tulee ihan ikävä tällaista musiikkia:
%3D
Kommentit (15)
Jos ap tarkoittaa tyylilajia niin moderneja italo-disco artisteja kyllä löytyy
Ei ap, tuon tyyppisiä yhtyeitä ei nyt kyllä tunnu pinnalla olevan. Ei ole ollut pitkään aikaan. Rap vaikuttaa olevan nykynuorison valtavirtaa ja sillä saralla taitaa jyrätä enemmän sooloartistit (?). Sitten on tietysti lisänä nämä naispuoliset soololaulajat.
Mutta onneksi me jotka noista pidimme silloin, voimme aina palata vanhoihin kultaisiin aikoihin ja kunnella niitä uudelleen (ja muita saman aikakauden/tyylisuunnan artisteja).
Vierailija kirjoitti:
Ei ap, tuon tyyppisiä yhtyeitä ei nyt kyllä tunnu pinnalla olevan. Ei ole ollut pitkään aikaan. Rap vaikuttaa olevan nykynuorison valtavirtaa ja sillä saralla taitaa jyrätä enemmän sooloartistit (?). Sitten on tietysti lisänä nämä naispuoliset soololaulajat.
Mutta onneksi me jotka noista pidimme silloin, voimme aina palata vanhoihin kultaisiin aikoihin ja kunnella niitä uudelleen (ja muita saman aikakauden/tyylisuunnan artisteja).
Se, että joku ei ole mainstreamia, ei tarkoita etteikö sitä olisi olemassa... Italove on yksi esimerkki 80's revival artisteista joka menee enempi italon suuntaan
Oli aikoinaan hiukan tahattoman vitsikäs yhtye sitten tytöille kun Saksalaisuus tuli sitten läpi.
Modern talking on ihan hirveätä paskaa. Kokonaan soittokieltoon joutaa se.
Fancy on yksi tuon ajan "alkuperäisistä" italodiscottelijoista, mutta tyyppi on nyt vanhoilla päivillään palannut takaisin juurilleen
Vierailija kirjoitti:
Modern talking on ihan hirveätä paskaa. Kokonaan soittokieltoon joutaa se.
Kukaan ei muuten kysynyt sinulta mitään, joten voit mennä vinkumaan johonkin toiseen ketjuun jossa mielipiteesi ehkä kiinnostaa jotakuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että joku ei ole mainstreamia, ei tarkoita etteikö sitä olisi olemassa... Italove on yksi esimerkki 80's revival artisteista joka menee enempi italon suuntaan
Tiedän tämän kyllä. Itse tykkään paljon italodiscosta. Siitä alkuperäisestä 80-luvun. En ole siitä huolimatta oikein löytänyt tuosta nykypäivän vastaavasta mitään sytyttävää. Paitsi ... itse asiassa yhden yhtyeen, Italo jotakin .... mutta en nyt tähän hätään muista sen nimeä. Olen jo iäkkäämpi, aivosoluni ilmeisesti jo rappeutumassa ...
"itse asiassa yhden yhtyeen, Italo jotakin "
Ei satu olemaan Italoconnection tai Italo Brutalo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tämän kyllä. Itse tykkään paljon italodiscosta. Siitä alkuperäisestä 80-luvun. En ole siitä huolimatta oikein löytänyt tuosta nykypäivän vastaavasta mitään sytyttävää. Paitsi ... itse asiassa yhden yhtyeen, Italo jotakin .... mutta en nyt tähän hätään muista sen nimeä. Olen jo iäkkäämpi, aivosoluni ilmeisesti jo rappeutumassa ...
Italobrothers
Modern talkingin musiikkihan oli aika yksioikoista, mutta niissä oli ihana tunnelma. Kesäinen, kepeä ja rento :)
Tuli kuunneltua paljon.