Minkä puhelimen hankkisit nyt? Tai hankit juuri.
Jos olisi tarvetta ja varaa. Noin 400 euroa maksimissaan. Tai kehu omaa suht uutta puhelintasi.
Kommentit (87)
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 20:05"]
Ostin tällä viikolla iphone 6 jaolen ollut huipputyytyväinen. Tosin maksaa hieman enemmän kuin 400e,mutta ota vaikka osamaksulla.
[/quote] Mitään Applen tuotetta ei tule enää tähän kämppään. niitä on Mp3-soitin, tabletti ja puhelin. Yliarvostettua ylihintasta paskaa.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 20:06"]
Samsung S6
[/quote] Tämä olisikin ihan unelma, mutta en viitsi säästöistäni niin paljon laittaa puhelimeen. Varsinkaan kun nykyisin ei tunnu kamat pysyvän käsissäni. Varsinkaan puhelin.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 20:13"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 20:09"]
Jos haluat toimivan puhelimen niin ei tosiaan mitään Lumiaa tai iPhonea. Samsungit on toimivimpia kaikista ja fiksuimpia käyttiksiltään sun muilta. Ite sain Samsung Galaxy s5 lahjaksi. Vähän arvokkaampi kuin 400€ mutta halvemmatkin Samsungit on hyvä vaihtoehto.
[/quote] Hinta oli noin 400e. Eli vähän -+. Niin, tätä olen tosiaan ajatellut. Tyttäeni sai tämän just, niin en tiedä haluanko samaa. Tosin kuulostaa hyvältä, ja siinä voi itse vielä vaihtaa akun. Olen miettinyt myös A-sarjaa Samsungilta, mutta niissä ei enää akkuja itse vaihdella.
[/quote]
Jep. Osta ihmeessä. Pyydä tytärtäsi näyttämään tarkemmin millainen se on yksinkertaisuudessaan. Helppo puhelin loppujen lopuksi. Ja saathan tuunattua sen oman näköiseksi kuorilla tai koteloilla kuin tyttäresi puhelin niin eivät mene sekaisin. Jos siis samassa taloudessa asutte.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 20:16"]
EI samsungia! Mulla ollut 2. Molemmat rupesivat itsestään sammuilemaan, illalla jos nukkumaanmennessä oli 70% akkua niin aamulla akkua oli 0 ja puhelin sammunut. En suosittele.
[/quote] Tyttärelläni on ollut kolme, eikä missään ole ollut tuota ongelmaa. Hyviä puhelimia kaikki tyynni.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 20:16"]EI samsungia! Mulla ollut 2. Molemmat rupesivat itsestään sammuilemaan, illalla jos nukkumaanmennessä oli 70% akkua niin aamulla akkua oli 0 ja puhelin sammunut. En suosittele.
[/quote]
Olisko kannattanu viedä takuuseen. .
Samsung mullakin tilttaili heti. 2 vuotta pystyi käyttämään (joka sinänsä on jo pitkä aika) mutta hermot meni joka viikko. Kaverin Samsung tilttaili myös vähän väliä. Nyt Huawein vajaa 300€ puhelin ja oon tyytyväinen :)
Kaikkia kokeilleena iphone on paras. Anterot ja windowsit on vaan huonoja ja jolla se oli omanlainen pettymys
Käytettynä iphone 6 tai 250€ käytettynä iphone 5S
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 20:19"]
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 20:13"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 20:09"] Jos haluat toimivan puhelimen niin ei tosiaan mitään Lumiaa tai iPhonea. Samsungit on toimivimpia kaikista ja fiksuimpia käyttiksiltään sun muilta. Ite sain Samsung Galaxy s5 lahjaksi. Vähän arvokkaampi kuin 400€ mutta halvemmatkin Samsungit on hyvä vaihtoehto. [/quote] Hinta oli noin 400e. Eli vähän -+. Niin, tätä olen tosiaan ajatellut. Tyttäeni sai tämän just, niin en tiedä haluanko samaa. Tosin kuulostaa hyvältä, ja siinä voi itse vielä vaihtaa akun. Olen miettinyt myös A-sarjaa Samsungilta, mutta niissä ei enää akkuja itse vaihdella. [/quote] Jep. Osta ihmeessä. Pyydä tytärtäsi näyttämään tarkemmin millainen se on yksinkertaisuudessaan. Helppo puhelin loppujen lopuksi. Ja saathan tuunattua sen oman näköiseksi kuorilla tai koteloilla kuin tyttäresi puhelin niin eivät mene sekaisin. Jos siis samassa taloudessa asutte.
[/quote] Juu, ihan erilaiset suojakuorethan meillä 16-vuotiaan kanssa olisi :D Mutta jostain syystä tytär ei halunnut minulle tätä S5-mallia vaan sanoi, että minun pitää ostaa S4-malli.
No enhän minä sitä viitsi ostaa, kun hintaerokin on enää alle satkun noilla, ja S4-mallin valmistuskin on jo lopetettu. Että on sen verran vanha puhelin. Sepä voi olla, että ostan tuon Samsung S5-mallin, jos ei muilta merkeiltä löydy vastaaavaa, jossa saa itse akun irroitettua.
Mikä tuossa puhelimessa on sinun mielestäsi hyvää? Emme ole juurikaan puhelimen ominaisuuksista jutelleet. Mulla tosiaan on iPhone, enkä ole ikinä tykännyt siitä. Eikä se oikein toimikaan enää 1,5 vuoden jälkeen hyvin.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 20:21"]Samsung mullakin tilttaili heti. 2 vuotta pystyi käyttämään (joka sinänsä on jo pitkä aika) mutta hermot meni joka viikko. Kaverin Samsung tilttaili myös vähän väliä. Nyt Huawein vajaa 300€ puhelin ja oon tyytyväinen :)
[/quote]
Joo mullakin sama ongelma samsungin kanssa. Ei siis samsungia kannata ostaa!
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 20:13"]Motorola MotoG. Saanut parhaimmat arvostelut halppispuhelimista (alle 200e) ja käyttöjärjestelmänä on Android (eli ei eroa Samsungeista lähes ollenkaan). Maksoi juuri 189e.
[/quote]
Mulla ollut nyt yli vuoden Moto ja paras puhelin tähän astisista älyluureista. Kaikki muut eli Lumiat (useampi malli), Samsungit (Galaxy ja jokin toinen) ja iPhone bugailleet pahasti ja käyttöaika jäänyt n.puoleen vuoteen, kun on hermot menneet jatkuvaan luurin kanssa tappeluun.
Oisko se niin, että nykyisin ei puhelin kestä paria vuotta pidempään? Ja puhu nyt näistä 200-500 euron älypuhelimista.
Honor 6! Ihan älyttömän hyvä, maksoi vain 299 € mutta ihan viimeisen päälle ja akkukin kestää pari päivää. Kivan näköinenkin vielä. :) Olen siis älypuhelinten tehokäyttäjä, joten tiedän mistä puhun.
Ostin n. kk sitten Huawein honor 4x (vai x4, en ole nyt ihan varma) puhelimen. Ennen sitä mulla oli Samsungin galaxy s3. Ajatuksena oli että joku suht halpa mutta en halua mennä taaksepäin tosta S3:sta. Olen ollut tosi tyytyväinen. Kuten Gigantin myyjäkin sanoi, Huawei on tosi hyvä mutta niiden puhelimissa ei tarvitse maksaa merkistä. Tää oli siis muistaakseni 240 tai 230e. Kuitenkin siis vähän päälle 200.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 20:26"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 20:19"]
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 20:13"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 20:09"] Jos haluat toimivan puhelimen niin ei tosiaan mitään Lumiaa tai iPhonea. Samsungit on toimivimpia kaikista ja fiksuimpia käyttiksiltään sun muilta. Ite sain Samsung Galaxy s5 lahjaksi. Vähän arvokkaampi kuin 400€ mutta halvemmatkin Samsungit on hyvä vaihtoehto. [/quote] Hinta oli noin 400e. Eli vähän -+. Niin, tätä olen tosiaan ajatellut. Tyttäeni sai tämän just, niin en tiedä haluanko samaa. Tosin kuulostaa hyvältä, ja siinä voi itse vielä vaihtaa akun. Olen miettinyt myös A-sarjaa Samsungilta, mutta niissä ei enää akkuja itse vaihdella. [/quote] Jep. Osta ihmeessä. Pyydä tytärtäsi näyttämään tarkemmin millainen se on yksinkertaisuudessaan. Helppo puhelin loppujen lopuksi. Ja saathan tuunattua sen oman näköiseksi kuorilla tai koteloilla kuin tyttäresi puhelin niin eivät mene sekaisin. Jos siis samassa taloudessa asutte.
[/quote] Juu, ihan erilaiset suojakuorethan meillä 16-vuotiaan kanssa olisi :D Mutta jostain syystä tytär ei halunnut minulle tätä S5-mallia vaan sanoi, että minun pitää ostaa S4-malli.
No enhän minä sitä viitsi ostaa, kun hintaerokin on enää alle satkun noilla, ja S4-mallin valmistuskin on jo lopetettu. Että on sen verran vanha puhelin. Sepä voi olla, että ostan tuon Samsung S5-mallin, jos ei muilta merkeiltä löydy vastaaavaa, jossa saa itse akun irroitettua.
Mikä tuossa puhelimessa on sinun mielestäsi hyvää? Emme ole juurikaan puhelimen ominaisuuksista jutelleet. Mulla tosiaan on iPhone, enkä ole ikinä tykännyt siitä. Eikä se oikein toimikaan enää 1,5 vuoden jälkeen hyvin.
[/quote]
Mä ainakin tykkään näytön koosta. Ei tarvitse tihrustaa muttei myöskään liian iso. Hyvän kokoinen puhelin käteen. Muistia riittää ilman muistikorttiakin. Puhelin on selkeä ja helposti muokattavissa oman näköiseksi. Tässäkin, kuten varmaan kaikissa tämän päivän puhelimissa, on paljon kaikkea mitä en tarvitse. Siispä olen siivonnut osan toiminnoista pois tai ottanut pois käytöstä. Hhmm. Tämä on nyt ollu 3kk mulla. Tottunut tähän täysin niin en enää muista mitä tässä on paremmin kuin vanhassa puhelimessa. Joka muuten oli Huawei. Ei enää ikinä sitäkään.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 20:29"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 20:13"]Motorola MotoG. Saanut parhaimmat arvostelut halppispuhelimista (alle 200e) ja käyttöjärjestelmänä on Android (eli ei eroa Samsungeista lähes ollenkaan). Maksoi juuri 189e.
[/quote]
Mulla ollut nyt yli vuoden Moto ja paras puhelin tähän astisista älyluureista. Kaikki muut eli Lumiat (useampi malli), Samsungit (Galaxy ja jokin toinen) ja iPhone bugailleet pahasti ja käyttöaika jäänyt n.puoleen vuoteen, kun on hermot menneet jatkuvaan luurin kanssa tappeluun.
[/quote]
Itsekin hankin. Pari puutetta havaittu. Muistia liian vähän. Ei ilmeisesti sovelluksia ei voi viedä muistikortille, vain karttoja, kuvia ja videoita. Kameraa ei pysty käynnistämään kuin kuvakkeesta ei useimpien kännyjen tapaan fyysisistä näppäimistä sivusta.
Hintaisekseen pätö peli kuitenkin.
Itse ostin juuri iphone 6 plussan. Ihanin <3 (tiedän ettei iphonea saanut kehua niin mainitsin vain)
Itse en iphonesta vaihda koskaan pois,läppärikin applea.
Ostan itelleni Nokia 225 peruspuhelimen. Hinta huikeat 45euroa.
Mulla on tällä hetkellä LG:n älypuhelin, maksoi 500euroa. On uusi. Myyn sen kaverilleni vähän halvemmalla, koska se haluaa tuollasen.
Itse en tarvitse, koska käytän puhelinta vain viestittämiseen ja soittamiseen. Toki hyvä kamera ois kiva, mutta mulla on siihen tarkotukseen digikamera ja hyvä sellainen.
Oon 24vuotias, mutta ei näköjään kaikki nuoretkaan välitä mistään älypuhelimista - ainakaan minä :D
Jaa'a. En nyt sitten tullut viisaammaksi tästäkään kyselystä. Xperiaa ja Samsungia vastaan on puolesta ja vastaan yhtä lailla porukkaa. Muutama tykkää Huaweista ja yksi ei todellakaan ostaisi. iPhonen puolustajia on aina, mutta sitä en osta.
Pitäiskö vaan ajatella, että ostaa keskihintaisen(tai oikeastaan alle 300 euron), hyvännäköisen suht' hyvillä ominaisuuksilla. Ja tyytyä siihen, että se kestää vain sen kaksi vuotta... maksimissaan. Ja sitten aloittaa pähkäily uudestaan...
EI samsungia! Mulla ollut 2. Molemmat rupesivat itsestään sammuilemaan, illalla jos nukkumaanmennessä oli 70% akkua niin aamulla akkua oli 0 ja puhelin sammunut. En suosittele.