Olen niin ihastunut erääseen mieheen, etten..
...pysty ajattelemaan ketään muuta kuin häntä. Tää tunne on ihan hirveä. Toisaalta ihanan kutkuttavaa, mutta en kestä sitä että mulla on joka ikinen päivä ihan helvetisti perhosia vatsassa. Tämän lisäksi voin pahoin, mahani on sekaisin, eikä tee oikein mieli syödäkään mitään. En ole kehdannut kertoa miehelle tunteistani, koska en tiedä miten hän reagoi. Ja ehkä on liian aikaistakin.
Oon ihan hullu kun äskenkin purskahdin vain itkuun tämän miehen takia. Ihan naurettavaa. Mulla ei oo koskaan ollut näin vahvoja tunteita ketään miestä kohtaan! Olen tuntenut hänet noin kuukauden verran. Töiden takia nähdään yleensä vain viikonloppuisin. Olen niin himoissani ja mieskin kai, että aina kun nähdään niin pannaan monta kertaa peräkkäin. Sitten vain silitellään toisiamme, hierotaan, makoillaan ja jutellaan kaikesta ja tehdään ruokaa. Mieskin vaikuttaa kiinnostuneelta, ei pelkästään seksistä. Nyt joutuu taas olemaan erossa, onneksi hän sentään kyselee kuulumisia.
Ihastuneita kohtalotovereita?
Kommentit (18)
Olet niin onnekas, kun elät tuollaista läpi nyt. Tiedäthän sen? Kaikki eivät elä ja koe sitä koskaan, ehkä haaveilevat elävänsä, mutta sehän ei ole ollenkaan sama asia.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 22:58"]Olet niin onnekas, kun elät tuollaista läpi nyt. Tiedäthän sen? Kaikki eivät elä ja koe sitä koskaan, ehkä haaveilevat elävänsä, mutta sehän ei ole ollenkaan sama asia.
[/quote]
Tiedän! En olisi koskaan uskonut, että voisin tuntea näin ketään kohtaan. Olen onnellinen ja toivon kaikkien saavan kokea tämän tunteen joskus... :) Ap
Mulla on ripuli. Mahassa kiertää inhottavasti. kohta y´taas pytylle....
Ap minkä ikäinen olet? Kuulostat teiniltä
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 22:53"]No kysy siltä tunteistaan, älä oo niin avuton.
[/quote]
Mieluummin kerron ensiksi omista tunteistani kuin alan kyselemään mieheltä. :) Ap
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 23:11"]Ap minkä ikäinen olet? Kuulostat teiniltä
[/quote]
Olen 21. :D En ihmettele jos kuulostan teiniltä, koska oon ihan päästäni sekasin... Ap
Oon vähän kateellinen! Mun ihastus on valitettavasti ehdottoman kielletty :(
Benkku tyyliin vaan kysymys kehiin: mitä mieltä oot musta?
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 23:13"]Oon vähän kateellinen! Mun ihastus on valitettavasti ehdottoman kielletty :(
[/quote]
Voiei, toi on kyllä harmillinen tilanne! Onko hän varattu vai mitä? :( Ap
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 23:15"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 23:13"]Oon vähän kateellinen! Mun ihastus on valitettavasti ehdottoman kielletty :( [/quote] Voiei, toi on kyllä harmillinen tilanne! Onko hän varattu vai mitä? :( Ap
[/quote]
Juuh, varattu ja yli 20 vuotta vanhempi :/
[quote author="melba" time="02.08.2015 klo 23:14"]Benkku tyyliin vaan kysymys kehiin: mitä mieltä oot musta?
[/quote]
Nooo voishan tuota kysyä, antaisi ainakin osviittaa siihen että kannattaako kertoa miltä itestäni tuntuu. :) Ap
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 23:16"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 23:15"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 23:13"]Oon vähän kateellinen! Mun ihastus on valitettavasti ehdottoman kielletty :( [/quote] Voiei, toi on kyllä harmillinen tilanne! Onko hän varattu vai mitä? :( Ap
[/quote]
Juuh, varattu ja yli 20 vuotta vanhempi :/
[/quote]
Eikä... :/ Miten oot oikein selvinny? Itellä jos ois "kielletty" ihastus niin olisin varmaan ihan hukassa. Voimahali sinne! ♡ Ap
Sano sille että olet niin ihastunut että ripuloit. Toimii!
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 23:19"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 23:16"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 23:15"] [quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 23:13"]Oon vähän kateellinen! Mun ihastus on valitettavasti ehdottoman kielletty :( [/quote] Voiei, toi on kyllä harmillinen tilanne! Onko hän varattu vai mitä? :( Ap [/quote] Juuh, varattu ja yli 20 vuotta vanhempi :/ [/quote] Eikä... :/ Miten oot oikein selvinny? Itellä jos ois "kielletty" ihastus niin olisin varmaan ihan hukassa. Voimahali sinne! ♡ Ap
[/quote]
Hehe, no kiitos! En olekaan ennen saanut voimahalia :D
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 23:22"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 23:19"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 23:16"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 23:15"] [quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 23:13"]Oon vähän kateellinen! Mun ihastus on valitettavasti ehdottoman kielletty :( [/quote] Voiei, toi on kyllä harmillinen tilanne! Onko hän varattu vai mitä? :( Ap [/quote] Juuh, varattu ja yli 20 vuotta vanhempi :/ [/quote] Eikä... :/ Miten oot oikein selvinny? Itellä jos ois "kielletty" ihastus niin olisin varmaan ihan hukassa. Voimahali sinne! ♡ Ap
[/quote]
Hehe, no kiitos! En olekaan ennen saanut voimahalia :D
[/quote]
Nyt sait! :) Ap
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 23:19"]Sano sille että olet niin ihastunut että ripuloit. Toimii!
[/quote]
Tää on jo niin vanha ja kliseinen tapa tunnustaa ihastus. Pitäis vähän jotain uutta jo saada kehiin. ;D Ap
No kysy siltä tunteistaan, älä oo niin avuton.