Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua pelkään että olen tulossa sairaaksi ja minulla on sairas lapsi hoidettavana

Vierailija
22.02.2022 |

Pojalla on ollut kova kuumetauti ja yskä, on ollut todella väsynyt ja pahoinvoiva. Ei ole juurikaan jaksanut nousta sängystä. Nyt aamulla herätessä mulla oli kurkku ihan vähän karheana, mulla on ollut todella väsynyt olo ja mua palelee vaikka olen vaatteet päällä peiton alla. Meillä on hirveä sotku tällä hetkellä ja jääkaappi on tyhjä. Jos mulle tulee noin kova tauti päälle niin en tiedä miten jaksan hoitaa lastani.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jääkaappi on tyhjä? Soita sosiaalitoimistoon huomenaamulla jos ei ole ystäviä tai perhettä.

Vierailija
2/28 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi jääkaappi on tyhjä? Soita sosiaalitoimistoon huomenaamulla jos ei ole ystäviä tai perhettä.

Mun piti käydä tänään kaupassa, mutta en kertakaikkiaan jaksanut. Meillä ei täällä oikein tukiverkkoa ole.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäikäinen lapsesi on?

Käy kaupassa hakemassa perusjuttuja ja voittehan tilata pizzaakin tms.

Vähän huoli tuli kyllä pojastasi, jos hän ei jaksa nousta sängystä.

Kai hän juo edes tarpeeksi? Mehua? Mehukeittoa?

Itse aina annoin lapselleni mehua, limua, jätskiä, ranskalaisia, sipsejä, mitä vaan että se sai nestettä, suolaa ja sokeria. Pakko saada energiaa että jaksaa parantua. Kyllä terveellisesti ehtii syödä.

Vierailija
4/28 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen hoitanut 2 lasta monessa influenssassa, noro- viruksessa, angiinassa ja keuhkokuumeessa. Influenssassa laitoin vaipanvaihto alustan lattialle, että jos pyörryn kovassa kuumeessa niin lapsi ei tipu.

Vierailija
5/28 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkäikäinen lapsesi on?

Itse aina annoin lapselleni mehua, limua, jätskiä, ranskalaisia, sipsejä, mitä vaan että se sai nestettä, suolaa ja sokeria. Pakko saada energiaa että jaksaa parantua. Kyllä terveellisesti ehtii syödä.

Poika on 9v. Mullakin on huoli, mutta jaksaa onneksi silloin olla jalkeilla kun kuume laskee. Nyt illan ollut taas lähemmäs 39 astetta kuumetta ja on oikeastaan vain makoillut ja nukkunut. Mehua olen hänelle juottanut, mutta sekään ei oikein maistu. On kuitenkin juonut tänään litran pienissä erissä, mutta toisaalta taas oksentanut muutaman kerran. Pari suolakeksiä sai syötyä.

AP

Vierailija
6/28 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen hoitanut 2 lasta monessa influenssassa, noro- viruksessa, angiinassa ja keuhkokuumeessa. Influenssassa laitoin vaipanvaihto alustan lattialle, että jos pyörryn kovassa kuumeessa niin lapsi ei tipu.

Lapset oli toinen 3- vuotta ja toinen vauva

Vierailija
7/28 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkäikäinen lapsesi on?

Poika on 9v. Mullakin on huoli, mutta jaksaa onneksi silloin olla jalkeilla kun kuume laskee. Nyt illan ollut taas lähemmäs 39 astetta kuumetta ja on oikeastaan vain makoillut ja nukkunut. Mehua olen hänelle juottanut, mutta sekään ei oikein maistu. On kuitenkin juonut tänään litran pienissä erissä, mutta toisaalta taas oksentanut muutaman kerran. Pari suolakeksiä sai syötyä.

AP

Ja lisään, että huomenna tilaan ruokaa, jos en jaksa/pysty käymään kaupassa. En tiedä mikä tauti tämä on, mutta ihan on veto pois.

AP

Vierailija
8/28 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen ja miten paljon hoitoa vaativa? Tilaa ruokaa kotiovelle tai pyydä jotakuta käymään kaupassa puolestasi.

9/28 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikallinen puskaradio voi tuoda oven taa.

Vierailija
10/28 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllä tilaat kotiinkuljetuksella vaikka kauppakassin jos voit, et voi luottaa siihen että olisit terve huomenna jos sulla on jo tuollainen olo..

Vierailija
11/28 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ookko nää ihan pöliä?

Vierailija
12/28 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkäikäinen lapsesi on?

AP

Soita päivystysapuun saadaksesi neuvoja miten toimia poikasi suhteen. Jos käskee teitä olemaan kotona, niin pyydä jotakuta tuomaan helposti sulavaa ruokaa, Herkkuja, limua ja mehua. Teidän pitää juoda riittävästi. Pärjäät kyllä. Noin iso lapsi ei tarvitse kipeänä kuin ruokaa, juomaa ja unta.

Vierailija
13/28 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen ja miten paljon hoitoa vaativa? Tilaa ruokaa kotiovelle tai pyydä jotakuta käymään kaupassa puolestasi.

9v ja on muuten omatoiminen, mutta kipeänä tarvitsee mua aika paljonkin. Jospa hänen olo paranisi pian, jos mun pitää sairastua. Saisi itse itselleen tehtyä evästä, jos mä en jaksa.

AP

Vierailija
14/28 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkäikäinen lapsesi on?

AP

Soita päivystysapuun saadaksesi neuvoja miten toimia poikasi suhteen. Jos käskee teitä olemaan kotona, niin pyydä jotakuta tuomaan helposti sulavaa ruokaa, Herkkuja, limua ja mehua. Teidän pitää juoda riittävästi. Pärjäät kyllä. Noin iso lapsi ei tarvitse kipeänä kuin ruokaa, juomaa ja unta.

Kiitos. Eiköhän tämä tästä jotenkin hoidu.

AP

Vierailija
15/28 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta koronarokotusta olet ottanut?

Vierailija
16/28 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta koronarokotusta olet ottanut?

En yhtään, mutta miten se tähän nyt liittyy? Lapsella ei ole koronaa.

AP

Vierailija
17/28 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkäikäinen lapsesi on?

AP

Kiitos. Eiköhän tämä tästä jotenkin hoidu.

AP

Kyllä te pärjäätte. Ota poika kainaloon ja katsotte jotain kivaa leffaa. Laittakaa vaikka yhteinen siskonpeti olkkariin ja siihen käden ulottuville kulhoja joissa sipsiä, popparia, karkkia. Herkuilla voi hyvin elää kipeänä. Itse sairastin vaikean ja korkeakuumeisen munuaistulehduksen. Vedin kolme viikkoa juustonaksuja ja jaffaa. :D Tsemppiä teille!

Vierailija
18/28 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyll ruokaa saa kotiinkuljetuksellakin

Ei joka paikassa saa.

Vierailija
19/28 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot siis ihan täysin varma ettei teillä oo koronaa? Nyt ei juuri muuta oo liikkeellä. Yksi kotitesti ei vielä totuutta näytä.

Vierailija
20/28 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 39 ast kuumetta ja koronaa vanhemmilla JS aivan loppu.Täällä hoidettavana 0,3 ja 6 vuotiaat :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän