Apua pelkään että olen tulossa sairaaksi ja minulla on sairas lapsi hoidettavana
Pojalla on ollut kova kuumetauti ja yskä, on ollut todella väsynyt ja pahoinvoiva. Ei ole juurikaan jaksanut nousta sängystä. Nyt aamulla herätessä mulla oli kurkku ihan vähän karheana, mulla on ollut todella väsynyt olo ja mua palelee vaikka olen vaatteet päällä peiton alla. Meillä on hirveä sotku tällä hetkellä ja jääkaappi on tyhjä. Jos mulle tulee noin kova tauti päälle niin en tiedä miten jaksan hoitaa lastani.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta koronarokotusta olet ottanut?
En yhtään, mutta miten se tähän nyt liittyy? Lapsella ei ole koronaa.
AP
Siis lapsi korkeassa kuumeessa, yskii, on pahoinvoiva ja todella väsynyt? Vaikka kotitesti olisi negatiivinen, niin kyllähän tuo kovasti koronalta vaikuttaa. Kotitestien negatiivisiin ei aina ole luottaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta koronarokotusta olet ottanut?
En yhtään, mutta miten se tähän nyt liittyy? Lapsella ei ole koronaa.
AP
Onko lapsi testattu PCR:llä?
PCR-testi on huijausta, älkää menkö siihen!
Mitä se testi edes tulkitsee?
Kun koko maailmassa ei ole pystytty eristämään tätä koronavirusta, testit on kalibroitu tavallisille flunssaviruksille, ja tämän myöntää mm. CDC, FDA ja STM.
CDC totesi jo kesällä että testi on kelvoton, ja ottavat 1.1.22 käyttöön uuden testi. Silti tuota kelvotonta testiä käytetään, ja määrätään sen perusteella rajoituksia. Espanjan korkein oikeus onkin jo todennut kaikki koronasulut perustuslain vastaisiksi, ja rikesakkoja saaneille on maksettu sakot takaisin.
Testi löytää sekä eläviä että kuolleita viruksen tai bakteerin palasia, ja tarpeeksi isolla monistussyklillä jopa kokiksesta saa positiivisen tuloksen, kuten on huomattu. Se ei kerro onko testattu sairas tai terve, sen perusteella ei saa tehdä mitään johtopäätöksiä, näin sanoi sen kehittäjä tri Mullis.
Tikku sisältää samaa grafeenioksidia kuin rokote, eli kun tarpeeksi monta kertaa tökitään se vastaa rokotetta.
Siinä on myös myrkyllinen annos syöpää aiheuttaa etyleenioksidia, myös litiumia on löydetty. Keräävät myös dna-näytteitä sillä tikulla, se on jo paljastettu.
Vierailija kirjoitti:
Kun koko maailmassa ei ole pystytty eristämään tätä koronavirusta, testit on kalibroitu tavallisille flunssaviruksille, ja tämän myöntää mm. CDC, FDA ja STM.CDC totesi jo kesällä että testi on kelvoton, ja ottavat 1.1.22 käyttöön uuden testi. Silti tuota kelvotonta testiä käytetään, ja määrätään sen perusteella rajoituksia. Espanjan korkein oikeus onkin jo todennut kaikki koronasulut perustuslain vastaisiksi, ja rikesakkoja saaneille on maksettu sakot takaisin.
Testi löytää sekä eläviä että kuolleita viruksen tai bakteerin palasia, ja tarpeeksi isolla monistussyklillä jopa kokiksesta saa positiivisen tuloksen, kuten on huomattu. Se ei kerro onko testattu sairas tai terve, sen perusteella ei saa tehdä mitään johtopäätöksiä, näin sanoi sen kehittäjä tri Mullis.
Tikku sisältää samaa grafeenioksidia kuin rokote, eli kun tarpeeksi monta kertaa tökitään se vastaa rokotetta.
Siinä on myös myrkyllinen annos syöpää aiheuttaa etyleenioksidia, myös litiumia on löydetty. Keräävät myös dna-näytteitä sillä tikulla, se on jo paljastettu.
Mitä saat tämän hevonpaskan levittämisestä? Kopeekan per viesti, oletan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun koko maailmassa ei ole pystytty eristämään tätä koronavirusta, testit on kalibroitu tavallisille flunssaviruksille, ja tämän myöntää mm. CDC, FDA ja STM.CDC totesi jo kesällä että testi on kelvoton, ja ottavat 1.1.22 käyttöön uuden testi. Silti tuota kelvotonta testiä käytetään, ja määrätään sen perusteella rajoituksia. Espanjan korkein oikeus onkin jo todennut kaikki koronasulut perustuslain vastaisiksi, ja rikesakkoja saaneille on maksettu sakot takaisin.
Mitä saat tämän hevonpaskan levittämisestä? Kopeekan per viesti, oletan.
Piikkilobbari siellä ulisee 6 e tuntipalkalla, hahahhahaa
Vierailija kirjoitti:
Oot siis ihan täysin varma ettei teillä oo koronaa? Nyt ei juuri muuta oo liikkeellä. Yksi kotitesti ei vielä totuutta näytä.
Rauhoittukaa hyvät ihmiset!
Koronavirukset aiheuttavat vuosittain 20% flunssista. Ei mitään uutta siis taivaan alla.
Jos tunnet, että alat sairastumaan pahemmin, soita sosiaalipäivystykseen. Sehän on sitä varten?
Sillä nyt ei ole mitään väliä onko tauti korona vai joku muu kuumetauti. Voi olla vaikka influenssakin. Myös muita tauteja kuin koronaa on liikkeellä! Kuumelääkettä ja mahdollisimman paljon juomista. Kyllä se siitä. Toivottavasti teillä päin on kotiinkuljetuspalvelu ruokakaupassa ja vielä vapaita aikoja huomiselle.