Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VAADIMME EERIKAN SOSSUIHMISILLE VANKEUTTA

Vierailija
10.07.2015 |

Laitetaan tällainen virallinen AV:n peukutusketju.

Eli kaikki jotka haluavat, että pikkurapsun sijaan sossutantoille annetaan rikkomuksestaan ihan oikea rangaistus, laittakaa yläpeukkua ja vastatkaa ketjuun!

Sellainen vuosi ehdotonta (mistä istuisivat puolet) olisi asiallinen taso.

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaadin lainsäätäjiä säätämään lait niin että ei ole mitään monen kerroksen porukkaa, kuten virkamiehiä joilla käytännössä immuniteetti kaikkia virheitä koskien. Kuinka ihmiset oppivat ottamaan vastuuta mistään jos ajatuksena on se että "minua ei voi tuomita koska teen vain työtäni"?

Vierailija
2/74 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä enempi hyötyä olisi järjestelmän parantamisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 14:04"]

Vaadin lainsäätäjiä säätämään lait niin että ei ole mitään monen kerroksen porukkaa, kuten virkamiehiä joilla käytännössä immuniteetti kaikkia virheitä koskien. Kuinka ihmiset oppivat ottamaan vastuuta mistään jos ajatuksena on se että "minua ei voi tuomita koska teen vain työtäni"?

[/quote]

Säädetään ne lait sitten siten, että vaikkapa kaupan kassan tai tehtaan tuotantotyöntekijän tai kenen muun tahansa tekemä virhe työssä on sekin rikosoikeudellisesti rangaistava teko. Samoin huolimattomuus.

Vierailija
4/74 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua tämän ketjun tarkoitusta. Tuomiot annetaan tuomioistuimissa, ei av:lla.

Vierailija
5/74 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko että tuomioita annetaan huutoäänestyksellä vauvapalstalla?

Äänestä mieluummin eduskuntaan sellaista porukkaa, jota kiinnostaa muuttaa lakia.

Vierailija
6/74 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksen kaltainen lynkkausmentaliteetti hämärtää sitä tosiasiaa, että Eerikan tappoivat isä ja äitipuoli.

Yhteiskunnan tulee silti tehdä kaikkensa, jotta tällaisilta tragedioilta vältyttäisiin.

Vierailija
7/74 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kummemmin asian muuta kuin julkista sisältöä tuntematta..: Kun miettii omalle kohdalle tuon sossutädin roolia, niin kyllä siinä on vaikeutensa ollut. Nää vanhemmat on olleet patologisia valehtelijoita. Hyvin sairaita ihmisiä ja ilmeisesti tuon isukin mutsikin on uskonut poikansa järjen terveyteen. Viranomaiset eivät murhaa tehneet. Asiat kannattaa muistaa pitää erillään, ettei itse syyllisty vääriin tuomioihin.

Vierailija
8/74 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jatkakaa sitten lasten tappamista (SARCASM), minä poistun nyt palstalta...Kuka vielä kehtaa alapeukuttaa, kun sossujen mielivaltaa ja virheitä arvostellaan, kun ASIAKAS ON KUOLLUT? Heidän mm. nuoltuaan sosiaalijohtajan persettä. Siitä olen "tyytyväinen" että tämä tapahtui juurikin sossusuvulle, ei taviksille. 

Joo ei mitään oo vialla, sattui vaan vähän lipsahtamaan...taas...Onneksi on ylemmät oikeusasteet, mihin syyttäjä voi valittaa. Ja hienoa että tätä käsitellään kerrankin sosiaalitoimiston ulkopuolella.

Vierailija
9/74 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeämpää olisi mun mielestä varmistaa ettei vastaavaa pääse tapahtumaan enää koskaan. 

Luulen että noille syytetyille pahin tuomio on se, että joutuvat loppuelämänsä kantamaan mielessään syyllisyyttä sen pienen lapsen kuolemasta. Eerikan sosiaalityöntekijä oli menettänyt työkykynsä täysin tuon seurauksena. 

Tietysti jos he hoitivat työnsä väärin niin saavat siitä laissa märäätyn tuomion, mutta en kuitenkaan halua suunnata noihin ihmisiin suhteetonta vihaa ja kostonhimoa. Ei kukaan heistä toivonut tällaista tragediaa.

Vierailija
10/74 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 09:55"]Murhaajille myrkkypiikki. Siinä olisi rangaistus joka voisi vähän pelottaa tulevia murhaajia tai ainakin tehokkaasti estää murhaajien rikoksenuusimiset. Ei murhaajia voi kuntouttaa yhteiskuntakelposeksi eli kylmäksi vain.
[/quote] Hei, eivät nuo viranomaiset Eerikaa murhanneet vaan isä ja äitipuoli. Viranomaiset laiminlöivät velvollisuutensa.

Vierailija
11/74 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 12:05"]

Sen kummemmin asian muuta kuin julkista sisältöä tuntematta..: Kun miettii omalle kohdalle tuon sossutädin roolia, niin kyllä siinä on vaikeutensa ollut. Nää vanhemmat on olleet patologisia valehtelijoita. Hyvin sairaita ihmisiä ja ilmeisesti tuon isukin mutsikin on uskonut poikansa järjen terveyteen. Viranomaiset eivät murhaa tehneet. Asiat kannattaa muistaa pitää erillään, ettei itse syyllisty vääriin tuomioihin.

[/quote]

Sossutädeille maksetaan palkkaa siitä että ne pelastaa lapset sairailta vanhemmilta. Nytkö pitäisi lohduttaa sossutätiä, kun se nöyristeli sosiaalijohtaja-mummua ja toimi muutenkin väärin?

Omalle kohdalle on sattunut muutama sossutäti, ja ainakin he olivat myös ihmishirviöitä. Väkivaltaisen alkkisisän puolella olivat hekin. Joten hyvin vaikea on sääliä, täysin mahdotonta.

Vierailija
12/74 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 11:31"]

Jos sille tielle lähdetään, niin kohta KUKAAN ei halua enää tehdä lastensuojelun sosiaalityöntekijän töitä. Itse työskentelen tällä hetkellä lastensuojelussa. Jatkuva kiire, älytön vastuu ja palkka alle 3000 e/kk:ssa. Tähän päälle paineet siitä, että jos vahingossa mokaat jossain niin päädyt syytteeseen. Huolimatta siitä, että yrität parhaasi tehdä joka päivä. Suurimmalla osalla sosiaalityöhön päätyvistä motiivi lähteä alalle on tehdä hyvää ja auttaa ihmisiä, ei kukaan noista sosiaalityöntekijöistä varmasti toivonut Eerikan kuolemaa. 

[/quote]

Onpas täällä paljon sossutätejä vaatimassa palkankorotusta itselleen, Eerikaa hyväksikäyttäen...

Vierailija
13/74 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 11:19"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 11:02"]

Eiköhän se toinen ole jo rangaistuksensa saanut kun menetti terveytensä ja työkykynsä tuosta. Varmasti painaa mieltä lopun elämän.

[/quote]Tästä pitäisi saada lisätietoa mitä tekee kun ei ole töissä?
[/quote] Ymmärsin että sairastunut psyykkisesti tapahtumien seurauksena, oikeuden päätöksessä todettiin vain että menettänyt terveytensä.

Vierailija
14/74 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 12:16"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 09:55"]Murhaajille myrkkypiikki. Siinä olisi rangaistus joka voisi vähän pelottaa tulevia murhaajia tai ainakin tehokkaasti estää murhaajien rikoksenuusimiset. Ei murhaajia voi kuntouttaa yhteiskuntakelposeksi eli kylmäksi vain.
[/quote] Hei, eivät nuo viranomaiset Eerikaa murhanneet vaan isä ja äitipuoli. Viranomaiset laiminlöivät velvollisuutensa.
[/quote]

Voi hitto, ite olin tulossa just samaa kommentoimaan ja onnistuin kömpelösti puhelimella antamaan vahinkoalapeukun. Sori, ihan oikeassa oot!

Vierailija
15/74 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 12:05"]

[/quote]

Mummothan eivät millään lailla kuulu lasuun. Heidät rajataan pois huoltajuuskiistoissakin. Heillä ei ole laissa mitään oikeuksi lapsen suhteen. Kummallista että Eerikan mummon sana voitti mm. biologisen äidin sanan.

Vierailija
16/74 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 12:18"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 11:19"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 11:02"] Eiköhän se toinen ole jo rangaistuksensa saanut kun menetti terveytensä ja työkykynsä tuosta. Varmasti painaa mieltä lopun elämän. [/quote]Tästä pitäisi saada lisätietoa mitä tekee kun ei ole töissä? [/quote] Ymmärsin että sairastunut psyykkisesti tapahtumien seurauksena, oikeuden päätöksessä todettiin vain että menettänyt terveytensä.

[/quote]

Faktaa!

Vierailija
17/74 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 11:51"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 11:31"]

Jos sille tielle lähdetään, niin kohta KUKAAN ei halua enää tehdä lastensuojelun sosiaalityöntekijän töitä. Itse työskentelen tällä hetkellä lastensuojelussa. Jatkuva kiire, älytön vastuu ja palkka alle 3000 e/kk:ssa. Tähän päälle paineet siitä, että jos vahingossa mokaat jossain niin päädyt syytteeseen. Huolimatta siitä, että yrität parhaasi tehdä joka päivä. Suurimmalla osalla sosiaalityöhön päätyvistä motiivi lähteä alalle on tehdä hyvää ja auttaa ihmisiä, ei kukaan noista sosiaalityöntekijöistä varmasti toivonut Eerikan kuolemaa. 

[/quote]

Nykyaikana sossun palkka on hyvä. Koska kyseessä pysyvä työsuhde ja ihan keskivertopalkka. Paljon parempi kuin sairaan- ja lähihoitajilla, joilla on myös ihmishenget vaarassa töissä. Sossut ovat maailman ITSEKKÄIN porukka, kun huutavat OMASTA palkastaan ja työmäärästään, kun ovat tehneet ihan perustehtävissään ITSE vakavia virheitä. Oksettaa tuollainen itsekkyyden määrä! En edes usko tuohon hyvän tekemiseen sossujen kohdalla, sen verran olen heitä joutunut KAHDENKESKEN kohtaamaan. Helppohan se on julkisuudessa muuta huudella. Hävetkää nyt edes j*******a! Anteeksipyyntökin olisi aika kova juttu.
[/quote] lääkkeet muista.

Vierailija
18/74 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä voi lukea sossujen nimet ja maallikoiden mielipiteitä asiasta:

http://www.lokakuunliike.com/ll-uutiset/eerikan-murha-vie-byrokraatit-karajille-lue-nimet

Vierailija
19/74 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 12:24"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 11:51"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 11:31"] Jos sille tielle lähdetään, niin kohta KUKAAN ei halua enää tehdä lastensuojelun sosiaalityöntekijän töitä. Itse työskentelen tällä hetkellä lastensuojelussa. Jatkuva kiire, älytön vastuu ja palkka alle 3000 e/kk:ssa. Tähän päälle paineet siitä, että jos vahingossa mokaat jossain niin päädyt syytteeseen. Huolimatta siitä, että yrität parhaasi tehdä joka päivä. Suurimmalla osalla sosiaalityöhön päätyvistä motiivi lähteä alalle on tehdä hyvää ja auttaa ihmisiä, ei kukaan noista sosiaalityöntekijöistä varmasti toivonut Eerikan kuolemaa.  [/quote] Nykyaikana sossun palkka on hyvä. Koska kyseessä pysyvä työsuhde ja ihan keskivertopalkka. Paljon parempi kuin sairaan- ja lähihoitajilla, joilla on myös ihmishenget vaarassa töissä. Sossut ovat maailman ITSEKKÄIN porukka, kun huutavat OMASTA palkastaan ja työmäärästään, kun ovat tehneet ihan perustehtävissään ITSE vakavia virheitä. Oksettaa tuollainen itsekkyyden määrä! En edes usko tuohon hyvän tekemiseen sossujen kohdalla, sen verran olen heitä joutunut KAHDENKESKEN kohtaamaan. Helppohan se on julkisuudessa muuta huudella. Hävetkää nyt edes j*******a! Anteeksipyyntökin olisi aika kova juttu. [/quote] lääkkeet muista.

[/quote]

Anteeksipyynnän ehdottaminenko noin koville ottaa?

Vierailija
20/74 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 15:11"]Kun rangaistus on tarpeeksi kova rikokset jäävät tekemättä. Tämä on totta vaikka muuta selitetään.

Turha selitellä, että tehostetaan järjestelmää yms, kun nytkään ei 10 ihmistä (AMMATTILAISTA!) tajunnut yhtään mitään. Eerikan oma sossu jäi ilman rangaistusta koska on niin kärsinyt. PAH. Eerika kärsi. Tuo sossu ei tiedä siitä ilmeisesti mitään kun ei saanut asialle tehtyä mitään.

Suomen oikeuslaitos ja rangaistukset ovat täysin säälittäviä. Lisäksi kun rikolliset ovat "hallituissa" olosuhteissa jää moni rikos tekemättä.
[/quote]

Pah, tuohon, kun "rangaistukset ovat tarpeeksi kovat, niin rikokset jäävät tekemättä" -roskaan et usko itsekään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme