Rhodos, Auringonjumalan saari
* Oletko lomaillut Rhodoksella?
* Aiotko lomailla Rhodoksella uudelleen?
Kommentit (17)
Olin nyt kesällä siellä lapsen kanssa. Oli toinen kerta ja voisin mennä kolmannenkin.
Ens kuussa menossa.
Viikko aivan simassa.
Olen käynyt monta kertaa ja voisin mennä taas uudestaankin. Tykkään Rodoksen kaupungista jossa saa kaupunki- ja rantaloman samalla kertaa. Sataman alue ja vanha kaupunki on suosikkejani.
Aurinkoa kumartavat kärjistyvät elävältä hiljalleen, että eivät itse sitä edes huomaa.
Uimarannalta saa rasvaisine nahkoineen tuliaisiksi lisäksi melanooman.
Miksi valkoihoisen tulisi näyttää african neegeriltä?
Vierailija kirjoitti:
Aurinkoa kumartavat kärjistyvät elävältä hiljalleen, että eivät itse sitä edes huomaa.
Uimarannalta saa rasvaisine nahkoineen tuliaisiksi lisäksi melanooman.
Miksi valkoihoisen tulisi näyttää african neegeriltä?
Baariin ei paista!
Vierailija kirjoitti:
Se kirjoitetaan suomeksi Ródos.
Suomen aakkosissa ei ole ó-kirjainta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä voidaan silti käyttää vieraskielisissä nimissä.
Vuosia, vuosia sitten asuin joitakin vuosia Rodoksella; työskennellen matkaoppaana. Sen jälkeen en ole siellä käynytkään...(Ap. /ulkomailta)
Tultiin miehen kanssa Rodokselta toissayönä. Oltiin kaksi viikkoa! Ihana saari ja tarvitsee nyt vaikeassa tilanteessa joka euron, jonka turistit voivat tuoda!
Yläasteella käytiin siellä luokan kanssa (en siis muista tuosta reissusta mitään). Toisen kerran kävin viime syksynä ja oli yksi elämäni parhaimmista reissuista! Lähtisin koska vaan uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomenkielisessä wikipediassa se ainakin kirjoitetaan noin.
Rodos ilman hoota.
Ja joo, olen lomaillut kymmenkunta kertaa, menossa taas ensi kuussa ja sitten ens vuonna toukokuussa. Välillä pysytään vaan Rodoksella, välillä matkataan eteenpäin muille saarille.
Joskus teininä 90-luvulla. Oli ihan mukavaa silloin, enimmäkseen rantojen ulkopuolella oli hauska kävellä vanhassa kaupungissa ja kantisten asuinalueilla.