Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rokkarijäbä vastailee

Vierailija
10.07.2015 |

Elikkäs olen 18-v rokkarin renttu.. :) kuuntelen 80 luvun musaa paljon ja harrastan itse musaa. Tääl näkyy muilki olleen noit kyselkää pois juttui ni ajattelin tylsistyneenä tällasen pistää pystyyn :D
Oisko mitään kyseltävää? :>

Kommentit (173)

Vierailija
61/173 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaimmat elokuvat?

Vierailija
62/173 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

60. No alkuunsa jokaisel pentuna yleensä on muutama tärkee kaveri jotka on melko samanlaisii ku sä itekki! Jos ei ihan lapsesta asti kasva kavereiden kans ni sit esim koulussa tutustuu tms niinku muutki ihmiset.. :D Sit oman porukan kans vaik festareil tai musiikki harrastusten parissa musiikkikouluil yms tutustuu paljo toisiin samanlaisiin ihmisiin ja yleensä samantyyliset ihmiset ajautuu samanlaisiin paikkoihin! Ja yleensä ku tapaa jonku ihmisen ekaa kertaa jossain ja sil sattuu oleen se just oman lempi bändin t paita tai saman tyyliset vaatteet ku sulla ni siin tuntee jonkin sortin"veljeyttä" joa ennenku tutustuu edes :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/173 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko glam-rokkari pukeutumistyyliltä? Entä meikkaatko?

Vierailija
64/173 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

61. Mul henkilökohtasesti ei oo välii onks hevari tai räppäri.. vaik tuskin niin erinlaisista ihmisistä koskaan tulee sydänystäviä? ;D mut niin! Mä ite suhtaudun neutraalisti koska en pidä rokkareita mitenkää parempana ku räppärit tai hevaritkaan :D jotku rokkarit kyl sanoo että ei ymmärrä niin sellasta masentavaa/raskasta elämän asennetta ku hevareil on ja räppäreinä pitää jopa vähän vitseinä mut räppi on nyt aika massa juttu nykyään ;D

Vierailija
65/173 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

62. Age of rocks ;DD

Vierailija
66/173 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

64. En meikkaa :D yhelle keikalle oon käyttäny kulmakynää mut en muuten :) ja ööm! Monil on tosi ylilyövä kuva glam metal pukeutumisesta mut voin listaa mitä tykkään pitää: pidän yleensä aina pillifarkkui, mustii tai original sinisii/haalistettuja, käytän bootseja tai selladia vootsin tyylisiä terävä kärkisiä kenkiä, puolpitkiä villakangas takkei ja huivii, farkkutakkei; henkselit ;D nahkatakkii ja nahkahanskoi ja mul on kaulan alaselkään adti sellaset tosi paksut tuperretut vähän luonnon kiharat hiukset :D Pukeudun jokapäivä miten lystää.. :)

Vierailija
67/173 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi nämä runsaat kirjoitusvirheet, vittumaista.. tiedän kyllä ;D ja olkaa hyvä provot :D

Vierailija
68/173 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos tyttöystäväsi kuuntelisi vaikka esim.r'n'b:tä tai jazzia tai jotain, miten voisit sietää toisenlaista musamakua?

Vierailija
69/173 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

69. Jos rakastan ihmistä ni ei sen musatyylil luulis olevan niin isol välii. Jossen rakastan ja tuntuu vaikeelta/en halua sitoutua kestämään sitä ihmistä sellaasenaan ku se on ni en edes ala suhteeseen ;D eazy

Vierailija
70/173 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 05:05"]48. Toki! Dingo ;) raiskattua mutta kultaa
[/quote]
Katsoikko Vain elämää -sarjaa, kun Neumann oli siinä? :D

Vierailija
71/173 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetko tyttöjä, jotka soittaa rockbändeissä?

Vierailija
72/173 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

64. Lisään viel että oon toiminu jonkuverran mallina. Kuvaajat soittanu itse et tahtois saada kuvii meidän tyylistä ja muutaman frendin kans ollaan sit käytykki jossain kuvis heilumas.

Vierailija
73/173 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

71. Jokusen jakson mut ei tunnu samalta neumanilta ku sillon kulta aikana :,)

Vierailija
74/173 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko Negative massapaskaa sun mielestä? Sano vaan rehellisesti!
Jonne on aika hot varsinkin nykyään. ❤

Vierailija
75/173 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

72. Kyllää! Itseasiassa mun kaveriporukas on monia rokkari tyttöjä! Yks on ihan tajuttoman hyvä laulamaan ja soittamaan kitaraa! Lapsesta asti senkin kans pyöriny ja senkans on ollu suunnitteilla bändiki jonkuaikaa.. jos saatais tilat jostain ni sit mikään ei ois enää esteenä ;D

Vierailija
76/173 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 05:36"]64. Lisään viel että oon toiminu jonkuverran mallina. Kuvaajat soittanu itse et tahtois saada kuvii meidän tyylistä ja muutaman frendin kans ollaan sit käytykki jossain kuvis heilumas.
[/quote]
Ai mihin ne kuvat on tulleet, johonkin lehteen? :)

Vierailija
77/173 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

75. Eise ainakaan massapaskaa ollu.. massapaskaa on tä 2000 luku ollu tä poppi/räppi aika pitkälti! Ja itel ei tuu kuunneltuu mut mmikäs siin jos dikkailee! :)

Vierailija
78/173 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikkäin naisrokkari?

Vierailija
79/173 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 05:42"]75. Eise ainakaan massapaskaa ollu.. massapaskaa on tä 2000 luku ollu tä poppi/räppi aika pitkälti! Ja itel ei tuu kuunneltuu mut mmikäs siin jos dikkailee! :)
[/quote]
Niin, arvostan Jonnea siitä, että hän lastenkodin kasvatista ponnisti noin hienolle uralle. Rock pelasti Jonnen. :')

Vierailija
80/173 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on mielestäsi kautta historian rockin kruunaamaton kuningas?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän