Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko luuseri verrattuna esim. työkavereihin?

Vierailija
05.09.2025 |

Minä olen. Minulla ei ole mitään asioista, mitä kaikilla muilla on. Olen työpaikan ainut sinkku, ilman miestä ja perhettä. Ei ole omakotitaloa, eikä autoa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat speksit, mutta olen mies. Eikä mulle koskaan tapahdu mitään kahvipöydässä kerrottavaa.

Vierailija
2/10 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joidenkin mielestä. Ei ole miestä, lapsia, autoa eikä omistuskämppää. Itse olen tyytyväinen valintoihini. Opiskelen yliopistossa toista tutkintoa ja matkailen kavereitten kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen matalapalkkatyössä, joten yhteiskunnallisella tasolla olemme kaikki low effort luusereita. 

Vierailija
4/10 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan olen, tavallaan en. Työkaveri ovat kohonneet muodollisesti korkeampiin asemiin, ja varmaa tienaavatkin paremmin. Minä sen sijaan olen lypsänyt minimipanoksella maksimihyödyn, ja elän laiskanpulskeaa elämää jossa on maallista hyvää aivan tarpeeksi.

Vierailija
5/10 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Ikiteekkari, eli koulupudokas.

Vierailija
6/10 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon lapanen 

Vierailija
7/10 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä päinvastoin. Olen korkeasti koulutettu, suuri osa työkavereista ei. Olen naimisissa suurituloisen miehen kanssa, joten elämäntyylini on vähän erilainen kuin muilla. Meillä on kiva talo ja lapsia, eli tavalliset asiat, joista suomalaiset haaveilevat. Mutta en kulje elvistelemässä ympäriinsä, eihän minulla olisi yhtään ystävää.

Vierailija
8/10 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Työkavereissa on paljon eronneita erityislapsien äitejä. Tienaankin puolet enemmän kuin he. En samasta työstä, vaan lisätyöni ansiosta.

Vierailija
9/10 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Työkavereissa on paljon eronneita erityislapsien äitejä. Tienaankin puolet enemmän kuin he. En samasta työstä, vaan lisätyöni ansiosta.

Only fans vai ihan vanhan liiton prostituutti?

Vierailija
10/10 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Only fans vai ihan vanhan liiton prostituutti?

Keski-ikäisenä miehenä vastaan, että ei kumpikaan, vaan ihan kunniallinen sivutyö.