Rokkarijäbä vastailee
Elikkäs olen 18-v rokkarin renttu.. :) kuuntelen 80 luvun musaa paljon ja harrastan itse musaa. Tääl näkyy muilki olleen noit kyselkää pois juttui ni ajattelin tylsistyneenä tällasen pistää pystyyn :D
Oisko mitään kyseltävää? :>
Kommentit (173)
64. Blogeihin, johonki rock henkiseen lehteen meni jotain kuvii, kuvakilpailuihin, mä oon saanu itelle kuvii. Kaverille on kuvattu sen bändille matskuu keikkamainoksiin ja sit mä en tarkalleen muista mut jonku sortin "teemagallerian" yks kuvaaja halus! :D
79. Heartin laulajat ann ja nanchy varsinki 80-luvun musavideois.. ._.
80. Rokki ja musiikki on pelastanu monta ihmistä mut mukaan lukien ja monen ihmisen päiviäkin ;)
81. Laaja käsite.. mut jos oma mielipide pitää sanoa niin ehdottomasti Bon Jon Jovi! ♡:3
82. Olen :) en vaan tunne että olisin vielä kypsä sitoutumaan yhteen ihmiseen ja aloilleni ;D
86. Se on asia mitä rakastan tehä joten mikä ettei, jos siihen aukenee mahollisuus ja hyvä ura!
88. Kuullu kyllä mutta biisejä en kyllä tunne hyvin! "Kuka vei kaiken" ;)
Kovin suomalainen rokkari tällä hetkellä?
Mitkä on ollut parhaat festarit?
92. Varmaan suomenlaajuiset amisten kulttuurikilpailut jossa kävin vetämässä sit viisun kaverin kans yhessä n 300 ihmisen edessä ja porukka nousee seisomaan ja taputtamaan biisin jälkeen.. vau :DD ei tunnu paljolta mut se on oikeesti palkitsevaa!!! Siel siis oli ympäri suomee kilpaiöijoita ja sit paljo tän 700 henkisen koulun oppilaita kattomassa :)
93. Jaahas.. nyt on vaikee.. sanoisin et tällähetkellä dikkailen eniten suomalaisista santa cruzista!
94. Jenkkiläs kävin viimekesänä rokki festareil jossa oli vaikka minä kasari rokkareit vetämäs! Se oli se mun juttu ;DD
Nauratko Robineille ynnä muille?
Oletko ollut rakastunut koskaan?