Rokkarijäbä vastailee
Elikkäs olen 18-v rokkarin renttu.. :) kuuntelen 80 luvun musaa paljon ja harrastan itse musaa. Tääl näkyy muilki olleen noit kyselkää pois juttui ni ajattelin tylsistyneenä tällasen pistää pystyyn :D
Oisko mitään kyseltävää? :>
Kommentit (173)
Minkälaiset naiset kiinnittää sun huomion?
Tykkääkö rokkari miehet ainoastaan naisista,jotka ovat myös rokkareita?
Löysin vauvapalstan ku kaveri linkkas täältä yhen random keskustelun.. lueskelin sit muitaki keskustelui täältä ja kaikessa tylstydessäni päädyin sit tänne kaikkien provojen kiusaamaksi ja itsetunnon tuhottavaksi ;> nro.21
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 04:33"]Löysin vauvapalstan ku kaveri linkkas täältä yhen random keskustelun.. lueskelin sit muitaki keskustelui täältä ja kaikessa tylstydessäni päädyin sit tänne kaikkien provojen kiusaamaksi ja itsetunnon tuhottavaksi ;> nro.21
[/quote]
Mistä sua kiusattiin täällä :(
23. No Tytöis tietenki asenne, ulkonäkö pitkälti ja ei tarvi olla rokkari tyttö! Niinku aijemin sanoin ni monesta ei rokkarista tytöstä voi kuitenki tuntuu vähän oudolta hengaa meidän kans ;) mut joo! Tytöt on ihania oli tyyli mikä tahansa ;* muah
Opiskelen, vaikka pukeutumisen ja käyttäytymisen perusteella mua vois luulla ihan idiootiksi on mul 2. Työpaikkaa ja opiskelen kaksois tutkintoa. 24. :3
25. Asun helsingis ja välil oulus.
27. Hmm ei mua kiusattu toistaiseksi mut ku lukee näit keskusteluit ni aika paljo tääl on provoi ;Dniit ootelles. Haha :D suhtaudun vaan tämmösiin nettikeskusteluihin niin kevyesti vaikka joku haukkuiski tai kiusaus. Mulla on elämää tämän ulkopuolellakin ;)
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 04:39"]25. Asun helsingis ja välil oulus.
[/quote]
Hei mä oon Helsingistä, mutta mun isä on kotoisin Oulusta, niin käyn joka vuosi siellä. Oulukin on niin kaunis kaupunki kyl!:)
31. Respect. Foofighters yks 2000 luvun kuuminta matskuu ja nirvanassaki ollu ;) silti ite dikkailen enemmän 70-80 luvun musasta!
33. Kiva ;D lähtääks joskus hengaan toril ;3
36. Pahin kysymys tähänasti..
Bon jovi, Poison, Led zeppelin , Danger Danger, Queen, Pearl jam, ac/dc Gun'n roses.. ah emmä osaa sanoo lempi artistii mut Bon jon jovia ja G'nR mä kumarran ;3
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 04:45"]33. Kiva ;D lähtääks joskus hengaan toril ;3
[/quote]
Haha, voi ku voisin! ;D
38 Mikäs on niin riippakivi? ;3 pelottaako takkutukat ;*
39. No varsinaist bändii oo mut kaikki kaverit osaa jtn ni kyllä me aina jotain soitellaan! Mä taustalaulan , soitan kitaraa ja mahollisesti pianoo/koskettimii jos tarve vaatii ^^
18. Kaikki tytöt on ihania ;) ei tarvi olla mitään nahkatakki liivi tyttöi GnR logot seläs vaan ihan kaikki yleensäkki kauniit tytöt - oli tyyli mikä tahansa :D mut sit jollain massateineil on varmasti tosi vaikea sopeutuu oleen meidän kans u know ;D oliko tarpeeksi epäselvästi vastattu? :*