Rokkarijäbä vastailee
Elikkäs olen 18-v rokkarin renttu.. :) kuuntelen 80 luvun musaa paljon ja harrastan itse musaa. Tääl näkyy muilki olleen noit kyselkää pois juttui ni ajattelin tylsistyneenä tällasen pistää pystyyn :D
Oisko mitään kyseltävää? :>
Kommentit (173)
99. En naura. Mutta samalla en siedä. Ennen jengi nousi suosioon taidoilla ja imagolla.. nyt etitään kaunis/komea ja tyhmä ihminen, luodaan sille joku massateini imago, kirjotetaan sille paska viisu jonka se vetää päin helvettiä ja sitten se miksataan ja "putsataan" koneil ja syötetään radioon raiskaamaan ihmispoloja 8 kertaa tunnin sisällä.. :,) okeii! Anteeksi jos joku tykkää! Makunsa kullaki mut miks kaikista joista tulee vähänkää normaalia suositumpia ihmisiä esimerkkinä SAARA tai Benjamin peltonen TEHDÄÄN muusikkoja SEN JÄLKEEN ku ne on noussu suosioon esimerkiksi instagramissa?! Really dudes?
101. Oon itseasiassa ollu joskus puolivuotta vege.. ;D ihan jees mut silti pekoni lihat kyljykset nam! Ei mun mielestä liity mitenkään rokki elämäntyyliin miten sä syöt. Ei tarvi syödä eläviä sikoja tai mitään :,,,D
102. Ystävät ja niiden luoma onnellisuus ja veljeyden/läheisyyden tunne ehdottomasti myös perheen lisäksi! ;D
Tää näyttää ihan askiltä tää meininki :D oletko sielläkin? En siis nimeä tietenkään ole kysymässä!!
106. En harrasta tällasta sometusta normaalisti eli enn oo askissa :D tä on kyl kieltämättä aika ankwardii. Normaalisti viihdyn jossain poissa kotoa rysyämässä.. ei mulla ole aikaa normaalisti tällaseen ;D
Lempibiisi (kotimainen ja ulkomainen)
108. Suomeksi laulettuna Dingo - autiotalo, suomalainen englanniksi laulettu on hanoi rocks - tradegy ulkomaalainen Bon jovi - livin on the prayer ;)
Kiva että monet tyylit naisilla sopii, ei pidäkään olla rajoittunut! Mäkin ihastuin yhteen nahkatakkirokkariin ja sekin muhun, vaikka oon tällainen boheemi hippityylinen ♡.♡ Mut olin ujo ja sössin sen. Ei mulla muuta. :'D
110. AH ♡.♡ Sellaset rennosti pikeutuvat hippi tytöt vaikka luonnollisilla surf waveil tms ._. Love that girl! Keep it up! Ei väliä tyylillä oikeastikkaan jos on oikeeesti kaunis tyttö :3
111. Hyvässä nousussa ;) täs on alkanu puskeen uusia suomalaisia bändejä hetki hetkelt pinnalle! Kohta rock on taas massaa.. :D luultavasti.. ( reckleslove , santa cruz yms alkanu nouseen ja nostattaan suosiota)!
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 06:43"]110. AH ♡.♡ Sellaset rennosti pikeutuvat hippi tytöt vaikka luonnollisilla surf waveil tms ._. Love that girl! Keep it up! Ei väliä tyylillä oikeastikkaan jos on oikeeesti kaunis tyttö :3
[/quote]
♡
115. Emmätiiä. Eise musiikillisesti ainakaan suoraa mut jos pitäis jotenki kommentoida tätä ni mike on monen suomalaisen rokkarin edelläkäviä ja esikuva. Ei välttämättä mut vaikutteita tottakai ;)
116. Emmätiiä ;D mä elän nyt nuoruutta ja mä elän nautinnolle.. ehkä mä mietin sitä tarkotusta joskus eläkepäivillä ;) pääasia et on hetkessä onnellinen :)
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 06:53"]115. Emmätiiä. Eise musiikillisesti ainakaan suoraa mut jos pitäis jotenki kommentoida tätä ni mike on monen suomalaisen rokkarin edelläkäviä ja esikuva. Ei välttämättä mut vaikutteita tottakai ;)
[/quote]
Ainakin se on aika look-alike! :D
119. Totta ;D mut rokkareil kyl ruukaa olla aikalailla jokatoisel pitkät hiukset vähintään :).. ällöttää vaan hermannin sellanen pullistelu :DD mikke on paljo coolimpi ;) living legend
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 06:58"]119. Totta ;D mut rokkareil kyl ruukaa olla aikalailla jokatoisel pitkät hiukset vähintään :).. ällöttää vaan hermannin sellanen pullistelu :DD mikke on paljo coolimpi ;) living legend
[/quote]
Niinpä, supersymppis! Ja hauska valmentaja VoF:ssa, mutta et varmaan ole seurannut sitä :D
Mikä on elämässä parasta, jos ei saa sanoa rock? ⌒.⌒