Rokkarijäbä vastailee
Elikkäs olen 18-v rokkarin renttu.. :) kuuntelen 80 luvun musaa paljon ja harrastan itse musaa. Tääl näkyy muilki olleen noit kyselkää pois juttui ni ajattelin tylsistyneenä tällasen pistää pystyyn :D
Oisko mitään kyseltävää? :>
Kommentit (173)
42. Oivoi.. ;) eivaan eise ikä oo ku numeroita. Lapsii me aika pitkälti ollaan kuitenki kaikki ikuisesti ;3
43. Ei oo aikaa miettiä mottoja mut mä elän sille että mä en kadu kuolinhetkellä mitään :> Jokapäivä on uus seikkailu ja sä voit oikeesti tehä ihan mitäsä haluut! ;3 jännää tä elämä
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 04:58"]42. Oivoi.. ;) eivaan eise ikä oo ku numeroita. Lapsii me aika pitkälti ollaan kuitenki kaikki ikuisesti ;3
[/quote]
Kunhan sanot ;) mut hyvin sanottu ♡
Eikö sulla ole suomalaisia lemppareita?
44. No ei rock oo vaan musaa ja vaate tyyliä.. :) se on se lisäksi aika pitkästi elämän asenne, tapa suhtautua asioihin. Hmm.. tä vaan on mun tapa elää ja nauttia elämästä! I didin't choose rock'n roll.. rock'n roll choosed me :D
47. Ei oo iäst kii vaan siitä pääsetkö ihmisen kans samalle aaltopituudelle. Ei muulla oo välii ;D
48. Toki! Dingo ;) raiskattua mutta kultaa
Onko kaikki rokkarit noin rentoja tyyppejä?
50. Kesä ♡ kuhan olen iso ja hurja taidan muuttaa sukulaisten perään Californiaan ;)
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 05:05"]48. Toki! Dingo ;) raiskattua mutta kultaa
[/quote]
Etkö tykkää Hanoista?
Mitä mieltä Mike Monroen uusimmasta tuotannosta?
53. Riippuu.. meitäki on yhtä monta erinlaisia ku meitä yhteensä on! Mut mun lähipiiri ainaki OMASTA mielestä on rentoja dudei täynnä! En sit tiiä oliks toi ironiaa(?) Vai kenties kenties kehu tai negatiivinen palaute mun kevyestä suhtautumisesta kaikkeen ;D
55.. Ai saatana.. lyö mua ku tuun vastaan ;D rakastan hanoita! Sääli se tradegia.. Mikke ja Andy nyt on tän suomalaisen kulttuurin luojia pitäksti ja Tosi iso käsi pojille ku oli aitoja itsejään vaikka tuli haukkuja yms!
56. No kuunteleehan tuota mut nautin enemmän just alkuperäsestä hanoista paaljo enemmän :)
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 05:09"]53. Riippuu.. meitäki on yhtä monta erinlaisia ku meitä yhteensä on! Mut mun lähipiiri ainaki OMASTA mielestä on rentoja dudei täynnä! En sit tiiä oliks toi ironiaa(?) Vai kenties kenties kehu tai negatiivinen palaute mun kevyestä suhtautumisesta kaikkeen ;D
[/quote]
Miten rokkarit muuten verkostoituu? Koulussako vaan bongasitte toisenne vai mistä?
Rokkareiden suhteet räppäreihin ja hevareihin? Vissiin räppärit ja hevarit vihaa toisiaan, mites rokkarit? :)
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 04:52"]38 Mikäs on niin riippakivi? ;3 pelottaako takkutukat ;*
[/quote]
Eiku oon wanha 25v! ':D