Montako seksi kumppania sinulla on
Pieni gallup. Montako seksi kumppania/ikä /sukupuoli.
11/19/Nainen
Kommentit (127)
1/N27 Aviomieheni. En kuulu mihinkään uskontolahkoon.
Olishan tuo haasteellista ja jännittävää 21 v muorenmiehen kanssa. Varmaan liiankin hämmentävää..en ole oikein varma. Ehkä omanikäinen olisi kuitenkin kun en ole harrastanut vieraita miehiä. Mulla olisi kiikarissa yksi 62 v varattu mies ja oli meillä vähän flirttiä ja hymyiltiin puolin ja toisin mutta mitenkä ihmeessä lähestyn häntä . Kysynkö suoraan että haluttaisko häntä ? Tulemme tässä jonkin ajan päästä tanssimaan kyllä yhdessä. Voisko siinä yhteydessä jotenkin valaista ja mitenkä?? Haluni fiksusti ilmaisisin? Tällaista tämä on ei auta vaikka on "jo elähtänyt". Neuvokaa nyt miehet mitenkä TE haluaisitte teitä lähestyttävän kys. Asiassa? Kyllä ihan tosissani olen. Taidan olla ihastunut..
Lisäys: Olen ihan hyvin säilynyt 60 v paitsi nuo 10 kg liikaa mutta nekin on naisellisissa paikoissa eikä ole pömppömahaa. Kasvoni ovat rypyttömät ja mielestäni iihan nätit ikäiselleni.
Ehrota suoraa mitä tuota häpeilemään. Miehet tykkää nus nus ja tykkää erityisesti kun ei tarvi bongata kun nainen kysyy suoraan että saisinko kullias. Niin sitä pitää
12/24v/M