Montako seksi kumppania sinulla on
Pieni gallup. Montako seksi kumppania/ikä /sukupuoli.
11/19/Nainen
Kommentit (127)
Ihmetyttää nämä peukutukset.
Olen ollut vain yhden kanssa, aviomieheni. Löytyi heti hyvä, joten en kai minä nyt poiskaan pistä vain sen takia että saisi "koeajaa" enemmän. Älytöntä.
Omituinen kysymys.Siis montako on,nyt parhaillaan? Jos tarkoitat montako on ollut tähän mennessä,otsikosta puuttuu olennainen sana :D Minulla on yksi seksikumppani,miesystäväni.Aikaisemmin on ollut joku ehkä 10.Nainen,28v.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 10:03"]Luntut täällää visvavitut kihelmöiden alapeukuttaa meitä kunnollisia naisia. Kelpaatte vain patjoiksi noille miehille, mälliämpärit.
[/quote]
Kauniisti puhut muista ihmisistä.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 08:47"]
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 08:22"]Kuka idiootti alapeukuttaa näitä ihmisiä joilla ei ole ollut monta seksikumppania. Monet seksikumppanit kertoo pikemminkin itsekunnioituksen puutteesta,varsinkin nuorilla. [/quote] Ei kai kukaan lähde parisuhteeseen koeajamatta ensin?
[/quote]
Ei kun naimisiin ei voi mennä testaamatta ensin toimiiko seksi,vähän niin kuin autoa ei osteta ilman koeajoa.Ei parisuhde ole niin sitova sopimus,jotkut haluaa että seksissä on tunteita mukana.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 16:08"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 10:03"]Luntut täällää visvavitut kihelmöiden alapeukuttaa meitä kunnollisia naisia. Kelpaatte vain patjoiksi noille miehille, mälliämpärit.
[/quote]
Kauniisti puhut muista ihmisistä.
[/quote]
Totuus on joskus karun kuulosta.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 11:47"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 10:03"]Luntut täällää visvavitut kihelmöiden alapeukuttaa meitä kunnollisia naisia. Kelpaatte vain patjoiksi noille miehille, mälliämpärit.
[/quote]
Inhottava tapa puhua ihmisistä. Onneksi omissa piireissä hyväksytään ihmiset jotka harrastavat seksiä vain yhden kanssa JA ne jotka tekevät sitä vaikka 100 kanssa. Mitä väliä.
[/quote]
Peukutuksista päätellen täällä hyväksytään vain itseään joka suuntaan jakaneet tortut.
Tästä oli aiemminkin kattava kysely:
Miehet keskimäärin 13,5 mediaani 1,5 ja kokemattomia 27 %
Naiset 14,5 6 ja 4%
Hahah, mammat yläpeukuttaa sitä mukaa mitä enemmän horoja on.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 10:03"]
Luntut täällää visvavitut kihelmöiden alapeukuttaa meitä kunnollisia naisia. Kelpaatte vain patjoiksi noille miehille, mälliämpärit.
[/quote]
Ai ei oo tullu mieleen, että nainenkin voi naisen kanssa harrastaa seksiä :DEi mua miehet kiinnosta, mutta useampikin "hetero"nainen on tullut testattua. Sinäkin vaikutat juuri tyypilliseltä tapaukselta. Hiukan alkoholia ja sitten mennään.
Kenenkään ei pitäis harrastaa seksiä ennen kuin osaa äidinkieltään.
27/27/nainen
Yläpeukutin kaikki, koska en koe, että seksikumppanit olisi ihmistä suuresti määrittävä tekijä. Itse ainakin olen määrällisesti paljon vähemmän seksiä harrastanut kuin nykyinen seksikumppanini. Mutta jos joku minun menemiseni ongelmalliseksi kokee, niin antaa mennä vaan :)
Joku multialapeukuttaa näitä viestejä, joissa ihmiset sanovat että heillä on vähän seksikumppaneita ja ikää jo ja multiyläpeukuttavat taas niitä, joilla on ikää 19 vuotta ja 34 seksikumppania. Voi herranjestas.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 19:27"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 10:03"]
Luntut täällää visvavitut kihelmöiden alapeukuttaa meitä kunnollisia naisia. Kelpaatte vain patjoiksi noille miehille, mälliämpärit.
[/quote]
Ai ei oo tullu mieleen, että nainenkin voi naisen kanssa harrastaa seksiä :DEi mua miehet kiinnosta, mutta useampikin "hetero"nainen on tullut testattua. Sinäkin vaikutat juuri tyypilliseltä tapaukselta. Hiukan alkoholia ja sitten mennään.
[/quote]
Ei muuten mennä, senkin ruma lesbo.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 19:30"]
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 19:27"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 10:03"] Luntut täällää visvavitut kihelmöiden alapeukuttaa meitä kunnollisia naisia. Kelpaatte vain patjoiksi noille miehille, mälliämpärit. [/quote] Ai ei oo tullu mieleen, että nainenkin voi naisen kanssa harrastaa seksiä :DEi mua miehet kiinnosta, mutta useampikin "hetero"nainen on tullut testattua. Sinäkin vaikutat juuri tyypilliseltä tapaukselta. Hiukan alkoholia ja sitten mennään. [/quote] Ei muuten mennä, senkin ruma lesbo.
[/quote]
Jep jep! Olet selkeästi kohderyhmää. Olet niin syvällä kaapissa, että toinen jalka Narniassa.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 10:03"]Luntut täällää visvavitut kihelmöiden alapeukuttaa meitä kunnollisia naisia. Kelpaatte vain patjoiksi noille miehille, mälliämpärit.
[/quote]
Inhottava tapa puhua ihmisistä. Onneksi omissa piireissä hyväksytään ihmiset jotka harrastavat seksiä vain yhden kanssa JA ne jotka tekevät sitä vaikka 100 kanssa. Mitä väliä.