Montako seksi kumppania sinulla on
Pieni gallup. Montako seksi kumppania/ikä /sukupuoli.
11/19/Nainen
Kommentit (127)
Lopetin laskemisen 20 jälkeen 15v sitten. N43
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 19:30"]Joku multialapeukuttaa näitä viestejä, joissa ihmiset sanovat että heillä on vähän seksikumppaneita ja ikää jo ja multiyläpeukuttavat taas niitä, joilla on ikää 19 vuotta ja 34 seksikumppania. Voi herranjestas.
[/quote]
Niinpä, ei ne kokemukset peukuttamalla kartu.
m41
15/n19. Tosin nyt vuoden ollut vain 1 <3
En enää muista. Ehkä 60?/30/Nainen
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 19:24"]Tästä oli aiemminkin kattava kysely:
Miehet keskimäärin 13,5 mediaani 1,5 ja kokemattomia 27 %
Naiset 14,5 6 ja 4%
[/quote]
Ei mediaani voi olla muu kuin kokonaisluku. Ei tosin yllätä tällä foorumilla.
Yli100/36v/mies, ja en ole todellakaan asiasta ylpeä ja lisäksi pysyvinä matkamuistona noista taannoisista "rilluvuosista" (17-30) on yhä genitaali herpes ja kondylooma (tippuri ja klamydia lähti sentään antibiooteilla ja hiv jäi onneksi kokematta).
1 seksikumppani, ikää on 25 vuotta. Nainen olen.
0 kpl on vielä poikuus tallella 39m Olisi kyllä ihan kivaa jo pikkuhiljaa opetella :D
Tällä hetkellä oman miehen lisäksi kierrossa on myös kaksi salaista vakipanoa jotka ei omalta naiseltaan saa tarpeeksi. Yhteensä noita on ollut sen verran paljon et ei kehtaa ääneen sanoa n40➕
Tällä hetkellä kierrossa 6 naista. Kaikkiaan on ollut varmaan yli 300. Ikä 45. Mies.
1 / N36 , ja olen sen kanssa naimisissa.
Jos seksillä tässä tarkoitetaan yhdyntää, niin mulla on ja on ollut 1 seksikumppani. N47