Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mieheni kertoo sovinistisia vitsejä

Vierailija
10.07.2015 |

ja nauraa niille. Minusta niissä ei ole mitään hauskaa. Olen kuulemma huumorintajuton. Esim. Mitä yhteistä on vaimossa ja kranaatissa? Kun niistä ottaa renkaan pois, niin menettää talonsa ja omaisuutensa. Onko tuo teistä hauska??

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka kertoo sovinistisiä vitsejä on sovinisti. 

Vierailija
22/37 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ei muuta kuin moro ja näkemiin. Todella junttia tuollainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos mies kertookin vitsejä sovinismista, joissa on siis tarkoitus nauraa ajatukselle, että jossain joku voisi ottaa ne tosissaan? Tätä tukisi se että hän ottaa hyvin vastaan miesvitsit.

Vierailija
24/37 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huumorintajuton olet. Itsekin heitän sovinistia vitsejä naisista (esim. naisten ajotaidot) vaikka olen itsekin myös. Saatan toisinaan heittää myös aika synkkää ulkomaalaisläppää vaikka en ole tippaakaan rasisti. 

Ei elämä ole niin kuolemanvakavaa vaikka nykyajan vitsaus näyttääkin olevan mielensäpahoittaminen.

Vierailija
25/37 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh. En jaksaisi kuunnella. Minulla ei olekaan miestä.

Vierailija
26/37 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä yhteistä on naisella ja donitsilla? Molemmat pyöreitä.

Vierailija
27/37 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin hänelle sormuksen ja penisrenkaan. Toivottaisin hyvää loppuelämää.

Vierailija
28/37 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsistä, taasen tämä itselleen vastailija.

Vierailija
29/37 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa sovinistisia vitsejä, joilla voisin antaa takaisin. En keksi yhtään. Joskus olen pyytänyt tekemään useampaa asiaa yhtä aikaa, mutta todennut sitten, että "ai niin, ei mies pysty keskittymään kahteen asiaan yhtä aikaa", miehen vastaus on "pystyypäs, tissit".

Selvästi miehesi on sinua älykkäämpi ja nokkelampi, mutta sehän ei tietty ole harvinaista. Enemmänkin sääntö kuin poikkeus. 

Vierailija
30/37 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sii joo, maailma on täynnä noita kuivakkoja vitsejä, jotka eivät naurata lainkaan.

Vierailija
31/37 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovinisti, darwinisti ja narsisti (kaikki miehiä) kilpailevat kuka pytyy istumaan kauimmin kuumassa saunassa saunoen. Eikös tätä vanhaa vitsiä voisi muokata sen mukaan kenen kalua jäävän jumiin lauteitten väliin? Täytyy kyllä olla aika pieni peli että jumiin jää pikku rakoseen.

Vierailija
32/37 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti sanottuna en jaksaisi.

Töissä saa kuunnella riittävästi navanalusvitsejä ja yksi eksä piti raiskausvitsejä ihan hirvittävän hauskoina ja nokkelina. 

Kotona hassutellaan ja vitsaillaan sellaisen ihmisen kanssa, jonka kanssa huumorintaju osuu yksiin. 

Vierailija
33/37 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidin. Aika osuvasti sanottu monen miehen kohdalla.

mies54v

Vierailija
34/37 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä ei tarvitse palkita naisen seuralla jos se ei sitä arvosta. Erotkaa hyvät ihmiset miehistä, erotkaa.

Vierailija
35/37 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa ettei oe mun mielestä yhtään hauskoja tollaset vitsit. Kyllä tuollainen oikeesti ylläpitää sovinistisia käsityksiä yhteiskunnassa.

Aloituksen vitsin lähtökohtanahan on se, että avioliiton yhteinen omaisuus olisi miehen omaisuutta. Jonka nainen sitten varastaa. Vitsiltä lähtee pohja pois, eikä se ole mitenkään hauskaa siitä lähtökohdasta katsottuna, että omaisuus ja panostus yhteiseen elämään on ollut yhteistä, ja sitten tämä jaetaan.

On tosin totta vielä nykypäivänäkin, että mies tienaa keskimäärin vähän enemmän ja nainen tekee kotitöitä ja lastenhoitoa enemmän. Mutta eihän se lasten ja kodinhoito sovinistin mielestä ole yhtä arvokasta yhteisen hyvän eteen panostamista kuin palkkatyö. Yhteisten lasten hoidolla on todellisuudessa iso hintalappu. Mutta yhtä kaikki nykyään jokatapauksessa pääasiassa molemmat käyvät pakkatöissä ja ihan tapauskohtaisesti vaihtelee kumpi tienaa enemmän. Erot tuloissa paljon enemmän tapauskohtaisia kuin sukupuolikohtaisia.

Vitsi perustuu siihen, että talot ja rahat kuuluisi miehelle, ja sitten miehelle tuleekin yllätyksenä erossa, että myos ne ja muu jaettu elämä olikin yhteistä Hahhah, en vaan näe yksinkertaisesti mitään hauskuutta tuossa sovinistisessa lähtökohdassa. Surkuhupaisaa ja säälittävää korkeintaan. En vaan saa hauskaksi tuota "vitsiä" mistään kulmasta.

Kerrotaan sama vitsi toisinpäin, sen pitäisi naurattaa yhtä paljon, koska onhan se totta että avioierossa tavallaan molemmat "köyhtyy" kun tarvitaan kaksi kotia yhden sijaa (ja kaksi sitä ja tätä yhden sijaan jne), eikä ole yleensä varaa samanlaiseen kuin yhdessä on ollut. Näin käy molemmille osapuolille, oli sitten mies tai nainen.

"Mitä yhteistä on aviomiehessä ja kranaatissa? Kun niistä ottaa renkaan pois, niin menettää talonsa ja omaisuutensa."

Kenen mielestä tämä oli hauska?

Vierailija
36/37 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pidin. Aika osuvasti sanottu monen miehen kohdalla.

mies54v

Yhtä osuvaa monen naisen kohdalla, kun "vitsin" roolit kääntää toisinpäin. Avioerossa molemmat käytännössä köyhtyy ja usein talo tosiaan joudutaan myymään (tai muuten omaisuus puolitetaan ja tulee taloudellisia hankaluuksia, talo jää toiselle, otetaan lainaa)

Vierailija
37/37 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kaikki sellaiset ihmiset on mielikuvituksettomia, joiden huumori pohjautuu muiden tekemien vitsien kertomiseen. Itse nautin sarkasmista ja toivon sitä mieheltänikin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä