Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myöhäisillan ratoksi; Karmaisevin kokemuksesi?

Vierailija
09.07.2015 |

Voin aloittaa. Olin noin 10v, kun olin menossa aamulla kouluun aika synkkää metsätietä pitkin. Metsätien alussa ja loppupäässä on katuvalot, mutta välissä on noin 100m pimeää tietä ilman valaistusta. Minulla oli fikkari mukana tuomassa turvaa. Näin kauempana metsässä seisovan hahmon ja menin aivan tien viereen kävelemään, siis mahdollisimman kauas metsän vierestä. Otin muutaman juoksuaskeleen, sillä minun oli pakko ohittaa hahmo päästäkseni koululle. Osoitin hahmoa fikkarilla ja hahmo olikin puuhun hirttäytynyt nainen. Huomasin sen lyhyen matkan päästä ja arvata saattaa, että käännyin hyvin nopeasti ja juoksin kotiin. :(

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä viikko. Oltu perheen kanssa lomalla ruotsissa 3 pvää, nyt laivassa kotimatkalla.

Vierailija
2/19 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea kokemus 10-vuotiaalle!
Minun kauhein kokemus tapahtui 6kk sitten kun olin töissä. Mentiin tarkastamaan joku varastorakennus, oli joku mies joka piti etsiä. En ihan tarkalleen muista sitä, mutta kävelin muiden perässä kunnes kuulin laukauksen. Se osui minuun, kylkeen. Siinä meni taju, monta viikkoa sairaalassa. Oli aika terapeuttista mennä takaisin töihin, löytää ampuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, voin sieluni silmin kuvitella tilanteen, ap!

Vierailija
4/19 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/19 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa lisäää!

Vierailija
6/19 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valvoin yksin sukulaisen kuolinvuoteen äärellä. Tiesin, että hän menehtyisi pian, ja minua hermostutti. Hänen päänsä näytti jo pääkallolta, jonka päälle oli vain vedetty sileä nahka. Hän hengitti katkonaisesti. Katselin, kun hän hyvin hitaasti nosti kätensä esiin peiton alta. Käsi oli kauttaaltaan tummansininen.

Vierailija
7/19 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 23:48"]

Valvoin yksin sukulaisen kuolinvuoteen äärellä. Tiesin, että hän menehtyisi pian, ja minua hermostutti. Hänen päänsä näytti jo pääkallolta, jonka päälle oli vain vedetty sileä nahka. Hän hengitti katkonaisesti. Katselin, kun hän hyvin hitaasti nosti kätensä esiin peiton alta. Käsi oli kauttaaltaan tummansininen.

[/quote]

Oliko siinä kuolio? 

Vierailija
8/19 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imukuppisynnytys

Vierailija
9/19 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pedofiili (ihan tuntematon mies) yritti väkisin saada minut lähtemään mukaansa bussista. En millään halunnut lähteä ja itkin. Mitä tekivät muut matkustajat? Eivät mitään. Kukaan ei kysynyt olenko kunnossa, käänsivät katseensa pois. Pidin pääni enkä lähtenyt ukon matkaan vaikka noitui, että nyt tyttö lähdet mukaan. Mies antoi lopulta periksi ja lähti yksin ulos bussista. Olin 8-vuotias, mutta muistan vieläkin sen kauhun ja toivottomuuden kun kukaan ei auttanut. Muistan kun katsoin lähellä istuvaa naista, joka tuijotti minua, mutta kun katsoin häntä, niin käänsi kasvonsa pois.

No pientä tämä on useiden kokemuksiin, mutta minun traumaattisin kokemukseni.

Vierailija
10/19 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 23:52"]

Pedofiili (ihan tuntematon mies) yritti väkisin saada minut lähtemään mukaansa bussista. En millään halunnut lähteä ja itkin. Mitä tekivät muut matkustajat? Eivät mitään. Kukaan ei kysynyt olenko kunnossa, käänsivät katseensa pois. Pidin pääni enkä lähtenyt ukon matkaan vaikka noitui, että nyt tyttö lähdet mukaan. Mies antoi lopulta periksi ja lähti yksin ulos bussista. Olin 8-vuotias, mutta muistan vieläkin sen kauhun ja toivottomuuden kun kukaan ei auttanut. Muistan kun katsoin lähellä istuvaa naista, joka tuijotti minua, mutta kun katsoin häntä, niin käänsi kasvonsa pois.

No pientä tämä on useiden kokemuksiin, mutta minun traumaattisin kokemukseni.

[/quote]Siis useiden kokemuksiin VERRATTUNA.

Vierailija
11/19 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä pari vuotta taaksepäin talvena kävin pihalla viemässä roskat ja satuin huomaamaan sen vierellä kuolleen kissan. ): Se itsessään kissaihmisenä oli melkoinen sokki ja meninkin sisälle vaihtamaan paremmat kamppeet, sillä olin ajatellut haudata sen ja talvella maa kun on kovaa, niin laitoin lämpimät vaatteet kaivamista varten.

No, haettuani lapion menin takaisin roskiksen tykö hakeakseni kissan vaan ei se siellä enää ollut :D tuli kyllä kylmät väreet ja katselin ympärille hieman kummastuneena, mutta menin sitten viemään lapion takaisin ja vaihdoin vaatteet.

Myöhemmin kävi ilmi, että naapurin tytöt olivat löytäneet kissansa meiltä ja vieneet sen saman tien kotiinsa, kun olivat tulossa kysymään meiltä, olisimmeko nähneet sitä jossain..

Vierailija
12/19 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 23:49"]

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 23:48"]

[/quote]

Oliko siinä kuolio? 

[/quote]

Ei kai, vaan lautuma. Lautumia voi tulla jo ennen kuolemaa ja se on varma merkki, ettei tunteja ole enää monta. Sukulaiseni kuolemaan oli tuolloin vielä 10 tuntia eli melko paljon. Sitkeä sydän.

Vierailija
13/19 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
14/19 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmaisevinta on ollut katsella läheltä oman isän riutumista ja kuolemista lihashermostoa rappeuttavaan ALS-tautiin.

Vierailija
15/19 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
16/19 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin 13-vuotiaana vuokramökin aitassa. Heräsin keskellä yötä siihen, että joku yritti tosi kovalla voimalla saada ovea auki. Nousin istumaan ja tuijotin vain ovea. Kun oven repiminen loppui, soitin mökissä nukkuvalle isälleni joka ryntäsi ulos. Ketään ei näkynyt. Menin mökkiin nukkumaan muutamaksi yöksi. Aittaan menin vielä takaisin sitten, kun ei tarvinnut olla siellä enää yksin ja oveenkin viritettiin pieni lisälukko. En tiedä vieläkään että oliko se totta vai unta. Todentuntuista ainakin ja kammoan vähän edelleen perinteisiä synkässä metsässä sijaitsevia mökkejä.

Vierailija
17/19 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti tämä. Noin minuutti sitten kuulin miehen kännykästä äänen, luulin että se on hänellä mukanaan. Ruutuun ilmestyi joku viesti. Se oli joltain huoralta joka halusi selventää paljon maksaa tunti hänen kanssaan.

Tässä juuri seitsämän vuoden "hyvästä" suhteesta siis olen eroamassa, yksin kotona, yöllä, mietin mitä vittua pitäisi tehdä, montako tautia minulla on.

Vierailija
18/19 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpäin oli liikkeellä susilauma. Menin talvella pimeällä pitkälle lenkille metsäteitä kierrellen. Jossain vaiheessa koira seisahtui keskelle tietä, eikä suostunut moneen minuuttiin liikkumaan, vaan tuijotti jähmettyneenä metsänreunaa kohti. Siinä vaiheessa, kun koira alkoi murista sieppasin sen syliini ja juoksin ihan helvetin kovaa kotiin. Oikeasti siellä metsässä oli varmaan vaan joku rusakko, mutta pelotti silti.

Vierailija
19/19 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi