Pöntöstä kuului plumpsahdus vaikka en ollut vielä ehtinyt kakata!?
Olin istumassa pöntöllä ja yhtäkkiä kuului iso plumpsahdus, enkä ollut vielä ehtinyt saada pökälettä ulos. Pöntössä ei ollut myöskään kakkaa, varmistin sen pari kertaa. Lopulta menin toiseen vessaan kakalle ja siellä plumpsahdus kuului vasta kun olin saanut pökäleen ulos ja se tippui veteen. Mistä tuo 1. vessan plumpsahdus johtui? Onko kenellekkään käynyt näin?
Kommentit (280)
Ja juuri tämän takia niin rakastan tätä palstaa aika-ajoin :"D .. Täällä yks joka ei pääse hetkeen nukkumaan.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 00:41"]Se tästä nyt vielä puuttuukin, et ap tulee kauhuissaan raportoimaan tänne tyyliin että "Hyi apua, nyt ikkunani takana seisoo joku tuntematon muffinssikorin kanssa! Mitä teen?!"
[/quote]
Ei huolta. Jos tulee muffinssikorin kanssa ja pitää sen selvästi näkyvillä, päästän pikimmiten sisään :D
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 00:43"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 00:16"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 00:12"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 00:11"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 00:10"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 00:09"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 00:06"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 00:04"]Voi ap kulta mä niin ymmärrän sua! Itsekin olisin paniikissa.Missä asut? Mä voisin tulla painoksi nojaamaan siihen vessan oveen paitsi mulla ei oo autoa nii voisitsä tulla hakemaan?
Mä voisin vaik leipoa jotain? Tykkäätsä muffinseista?
[/quote]
Kiitos nyt vaan, asun Siuntiossa ja auto on aikuisen tyttäreni käytössä maanantaihin asti. Ja tykkään varsinkin suklaamuffinsseista <3
[/quote]
Voi nyt elämän kevät! Mäkin olen Siuntiosta! Nyt täytyy kyllä ottaa lasillinen kuohuvaa tämän kunniaksi!
[/quote]
Mistäpäin olet? Onko teidän pöntöstä kuulunut kummia ääniä?
[/quote]
Olen Haagasta. Meidän pönttö on kyllä ollut mykkä, paitsi vedettäessä.
[/quote]
Minä olen Annilasta. Aikamoinen yhteensattuma tosiaan :D
[/quote]
Mä leivon ap sulle jo! Mä oon Espoosta mut kulkeehan taxit! Mä tuun kohta, koita jaksaa <3
[/quote]
Leivot keskellä yötä randomille siuntiolaiselle ja ajat sinne taksilla omaan laskuusi koska sinulle ventovieras tyyppi pelkää vessanpönttöään?
Täytyy sanoa että ihailen sinua. Harvoin saa todistaatätällaista lähimmäisestä välittämistä.
[/quote]
:DDDD näin.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 00:45"]Ja juuri tämän takia niin rakastan tätä palstaa aika-ajoin :"D .. Täällä yks joka ei pääse hetkeen nukkumaan.
[/quote]
Kiva että joku tukee minua ja jännittää kanssani kuinka tilanne etenee :)
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 00:47"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 00:45"]Ja juuri tämän takia niin rakastan tätä palstaa aika-ajoin :"D .. Täällä yks joka ei pääse hetkeen nukkumaan.
[/quote]
[/quote]
Kyllä väsyttäisi, mutta nyt ei vaan voi. Tää on ihan loistava pitkästä aikaa!
Ehkä pönttösi halusi vain ilmoittaa että on saanut jo tarpeeksi paskaa niskaansa
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 00:49"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 00:47"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 00:45"]Ja juuri tämän takia niin rakastan tätä palstaa aika-ajoin :"D .. Täällä yks joka ei pääse hetkeen nukkumaan.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Mahtavaa! Tiesin että voin luottaa avhen
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 00:45"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 00:41"]Se tästä nyt vielä puuttuukin, et ap tulee kauhuissaan raportoimaan tänne tyyliin että "Hyi apua, nyt ikkunani takana seisoo joku tuntematon muffinssikorin kanssa! Mitä teen?!"
[/quote]
Ei huolta. Jos tulee muffinssikorin kanssa ja pitää sen selvästi näkyvillä, päästän pikimmiten sisään :D
[/quote]
Ei sitten muuta kun kaikki siuntiolaiset av-mammat muffinssikorit tanassa kohti ap:n kotitaloa ja pöntön mysteeriä selvittämään!
Tämä kyllä pääsee av:n kaikkien aikojen huippuketjut top 3:seen.
Tämä on niitä harvoja hetkiä kun rakastan olla av mamma <3
Tämä ketju tulee olemaan legenda!
Poltatko tupakkaa? Minulla tippuu usein farkkujen takataskusta sytkäri vessan pönttöön :(
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 01:22"]Poltatko tupakkaa? Minulla tippuu usein farkkujen takataskusta sytkäri vessan pönttöön :(
[/quote]
Ap on monta kertaa sanonut että pönttöön ei tippunut mitään
Kommentoikaa ahkerasti, tämä ketju EI saa tippua!
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 01:16"]Tämä ketju tulee olemaan legenda!
[/quote]
Legenda jo syntyessään
Vanha kakka kävi moikkaamassa. Kävi vielä uudestaan, kun ei ap:ta ekalla kerralla näkynyt.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 00:52"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 00:49"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 00:47"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 00:45"]Ja juuri tämän takia niin rakastan tätä palstaa aika-ajoin :"D .. Täällä yks joka ei pääse hetkeen nukkumaan.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Mahtavaa! Tiesin että voin luottaa avhen
[/quote] katoin että ahven
http://media.tori.net/image/medium/58/5833340367.jpg
Tältä pönttö näyttää suunnilleen.
Meidän pönttö on jo melko vanha, onkohan sillä vaikutusta?
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 00:16"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 00:12"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 00:11"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 00:10"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 00:09"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 00:06"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 00:04"]Voi ap kulta mä niin ymmärrän sua! Itsekin olisin paniikissa.Missä asut? Mä voisin tulla painoksi nojaamaan siihen vessan oveen paitsi mulla ei oo autoa nii voisitsä tulla hakemaan?
Mä voisin vaik leipoa jotain? Tykkäätsä muffinseista?
[/quote]
Kiitos nyt vaan, asun Siuntiossa ja auto on aikuisen tyttäreni käytössä maanantaihin asti. Ja tykkään varsinkin suklaamuffinsseista <3
[/quote]
Voi nyt elämän kevät! Mäkin olen Siuntiosta! Nyt täytyy kyllä ottaa lasillinen kuohuvaa tämän kunniaksi!
[/quote]
Mistäpäin olet? Onko teidän pöntöstä kuulunut kummia ääniä?
[/quote]
Olen Haagasta. Meidän pönttö on kyllä ollut mykkä, paitsi vedettäessä.
[/quote]
Minä olen Annilasta. Aikamoinen yhteensattuma tosiaan :D
[/quote]
Mä leivon ap sulle jo! Mä oon Espoosta mut kulkeehan taxit! Mä tuun kohta, koita jaksaa <3
[/quote]
Leivot keskellä yötä randomille siuntiolaiselle ja ajat sinne taksilla omaan laskuusi koska sinulle ventovieras tyyppi pelkää vessanpönttöään?
Täytyy sanoa että ihailen sinua. Harvoin saa todistaatätällaista lähimmäisestä välittämistä.