Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvioi itse: Millaisen mielikuvan sinusta saa ulkoasusi perusteella?

Vierailija
09.07.2015 |

Jos katsottaisiin tämänhetkistä lookkiasi

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päällä Nansoa, NP:tä, jalassa Clarksit. Kaikki paremmat päivänsä nähneet. Näytän rähjäiseltä juntilta. Rähjäinen kyllä. Ynnä kulttuuria harrastava juntti.

Vierailija
42/53 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä osaa sanoa. Mulla on mustat koirankarvaiset verkkarit, joku miehen vanha liian iso neulepusero, tukka nutturalla pois tieltä paljastaen lävistetyt korvat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Mos Moshin Blake Night Pantsit värinä Burro Camel, samoin Mos Moshin Nikki Tee sydämen kuvalla, Saint Jamesin Blainville cardigan värissä oursin ja Niken Canvas Boat Shoes beige. Oon lähdössä Kaivariin ulkoiluttaan koiruleita <3

Vierailija
44/53 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän sporttiselta ja ehkä vähän blondilta. Olen kuitenkin aika laiskasti liikkuva, kaikkea syövä, mutta ulkonäköäni huomattavasti älykkäämpi. Salaan välillä akateemiset meriittini ja työni, kun selvästi vieraannuttaa ihmiset.

Vierailija
45/53 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieleenjäävän. Osa tuijottaa avoimesti ja osa yrittää salailla.

Vierailija
46/53 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luullaan varmaan epäsiistillä olemuksellani ja reppuineni myymälävarkaaksi.

Kultakorttia vinguttamalla noiden naama välillä valahtaa. Eihän munlaisella pitäs olla varaa mihinkään.

Vierailija
47/53 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on päällä kotiasuni eli Marimekon mustavalkoinen räsymattokankainen pitkähihainen polvipituinen tunika ja elloksesta ostetut hyvälaatuinen nilkkapituiset leggarit, vahvaa läpinäkymätöntä trikoota. Näissä on hyvä olla.

Kai joku ajattelee, että suhteellisen kallis kotiasuksi (ystävämyynnistä tunika 99 €/kpl, ostin kaksi, leggarit n. 30 €/kpl, ostin kolmet, kun tiesin hyviksi) mutta näissä on hyvä olla ja ovat siistin näköiset, olen 64-vuotias eläkeläinen.

Yleensä pukeudun laatuun, vaatteitani kehutaan usein.

Vierailija
48/53 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neule, hihaton paita, mustat farkut, kaikki ostettu Prismasta, nilkkurit jotkut vähän kallimmat. Hyvin tavallisen näköinen täti, ei näy ulospäin palkka tai koulutustaso.

Vierailija
49/53 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori, reipas, lapseton opiskelija, kihloissa. Tämä oletus tulee aika tiheästi vastaan. Olen nuori, kolmen lapsen äiti, naimisissa. Töissä ravintola-alalla (keikkaa), opiskelupaikka hakusessa sitten kun lapset vähän isompia. Lapsettomuusoletus johtuu varmaan asuinpaikasta, pk-seutu.

Vierailija
50/53 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän isin rinnakkaiskorttia käyttävältä kylteriltä, oikeasti olen vaan nuorena työelämään päätynyt koodari.

Vierailija
51/53 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rento mutta klassinen.

Vaaleahkot pillifarkut vai onko nämä farkkuleggigsit? Harmaa sileäneuloksinen ohut pitkä neule (tyköistuva) jossa puolipoolokaulus. Hiukset sileällä niskanutturalla. Helmikorvikset. Kenkinä tänään vähän rennommat vaaleat converset ja takkina tummansininen maiharityyppinen takki.

Tykkään sifonkipaidoista ja tyköistuvista housuista. Voisin hankkia ns suorat housut joita olen miettinyt syksyyn.

Poolot on myös kivoja ja laadukkaat ohuet neuletakit ja neuleet.

Mekkojakin pidän ja hameita. Ei minimekkoja.

Meikkaan aina ja siististi ja hillitysti. Hiuksissa oma tummanvaalea väri jota välillä raikastan raidoilla.

Käytöksenikin on usein hillittyä ja lapset puen nätisti ja siististi aina ja vaadin hyvää käytöstä.

Ei varmaan uskoisi että olen nuoruudessa ollut oikein kunnon bilettäjä ja jos nykyäänkin lähden viihteelle (hyvin harvoin tosin) niin en kieltäydy jos tarjotaan amf***miinia 😅 Tätä harrastetaan siis nuoruuden kavereiden kanssa max kerta vuoteen kun nähdään.

Vierailija
52/53 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin klassisen tyylin nimeen vannova viherhippi. Lisäksi sairastan masennusta ja "työpaikkani" on palkaton työkokeilu. Meitähän on näemmä enemmänkin! :D

Pidän tyylistäni, ja vaikka olen vähissä varoissa niin kekseliäisyys + ajattomuus mahdollistaa pukeutumisen reilusti "ylöspäin". 

Vierailija
53/53 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä epäilevät jotain elämänhallinnan ongelmaa, päihdeongelmaa ja masennusta. Pidetään erittäin empaattisena ja osa ehkä yksinkertaisenakin kun alkavat ottaa selvää. Näytän juntille reisitaskuhousuissani ja huppareissani joten ymmärrän sen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän