Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvioi itse: Millaisen mielikuvan sinusta saa ulkoasusi perusteella?

Vierailija
09.07.2015 |

Jos katsottaisiin tämänhetkistä lookkiasi

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin saatananpalvojaksi.
Päällä on paita, jossa on leveät hihat, punamusta korsetti, musta pitkä röyhelöhame ja ristikoru

Vierailija
2/53 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus maalaistollikka joka ei osaa pukeutua. Minulla vaatteet lähinnä ulkoiluun ja urheiluun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 21:42"]

Varmaankin saatananpalvojaksi. Päällä on paita, jossa on leveät hihat, punamusta korsetti, musta pitkä röyhelöhame ja ristikoru

[/quote]

Tuo oli muotia joskus 10 v sitten

Vierailija
4/53 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 21:18"]Köyhä. Yllä on vuosia vanhat harmaat olohousut, likainen fleece ja 5 vuotta käytössä ollut T-paita. Töihin pukeudun vähän siistimmin, mutta halpahallista olen nekin vaatteet hankkinut.
[/quote]Mulla yleensä samaa linjaa. Köyhä en todellakaan ole. Juntti sen sijaan kuvaa minua paremmin., eikä minulla todellakaan ole mitään sitä vaikutelmaa vastaan.

Vierailija
5/53 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vai :D Mulla on pitkä musta vartaloamyötäilevä maksihame, helma levenee hieman. Varmaan luultaisiin joksikin wannabe-gootiksi tms. 

Vierailija
6/53 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan aika white trash pahiksen näkönen kun moottoripyöräilijät vilkuttelevat ja lirkuttelevat minulle. Rihanna-irokeesi (pitkä tukka) ja Tyra Banksin vartalo. Pukeudun aika rennosti, pillifarkut ja joku t-paita. Stailaan vain kengillä tai laukulla, muuten aika tylsä tyyli, mutta asunkin 10t ihmisen kylässä, eli ihan sama vaikka kulkisin collarit jalassa joka päivä, kukaan ei välitä. :) mutta siis tylsä wt-muija vois olla mun look.

Vierailija
7/53 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juntti, köyhä, ehkä wt, moniongelmainen, mt-potilas.

Kaikki vaatteet on paikallisesta halpahallista ja köyhä mä olenkin. Mutta en juntti, wt, enkä mielenterv.potilaskaan.

Vierailija
8/53 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on päällä lyhyt yömekko ja pikkarit. Jos tässä luokissa näyttäytyisin ihmisille, pidettäisiin varmaan sekona.

Vierailija
9/53 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla oli tänän päällä mustavalkokukallinen sifonkipaita ja korkeavyötäröiset, liehuvat mustat shortsit ja beige bleiseri. Pieni sininen laatikkomallinen laukku ja kädessä siro kultakello. Tummanruskeat kiharat hiukset auki. En nyt tiedä mitä mun tyylistä voi päätellä. :D Ainakin sen että olen naisellinen ja usein aika rohkea pukeutuja, mikä on sinänsä huvittavaa koska oikeasti olen todella epävarma itsestäni.

Vierailija
10/53 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttömäinen ja siisti elovena-hippi. ♡

Vierailija
11/53 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla vähän hippi, tuollainen pitkä kirjava hame ja reikäneule ja paljaat jalat ja luonnonkiharat hiukset auki.

Vierailija
12/53 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova, kylmä, vittumaisen näköinen ja kiireessä.

Päällä siis oli musta nahkatakki, mustat piikkikorot, mustat farkut ja valkoinen kauluspaita ja pitkä tukka auki. :D oikeasti oon lempeä ku mikä.

Vierailija
13/53 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä näytän varmaan pilvessä olevalta hipiltä. Istun kotiterassilla pitkävartiset villasukat jalassa ja jättisuureen muhkuvillaviittaan kääriytyneenä, silmät punottaa ja harittaa väsymystä. Tukka on hikisen työpäivän jäljiltä hapsottavalla letillä. Naama on naturelli värittömine ripsineen. Hörpin höyryävää teetä ja katselen lukuisia hki-vantaalle laskeutumaan matkustavia lentokoneita.

Vierailija
14/53 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki luulevat minua aina vasemmistohenkiseksi kasvissyöjäksi ja ekoilijaksi. Olen kuitenkin normaali sekasyöjä, en halua pelastaa maapalloa yksin ja äänestin salaa persuja :D rakastan kuitenkin väljiä hippihenkisiä vaatteita ja muutenkin luonnollista lookkia.

Vierailija
15/53 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kysymys! Ei mulla ole aavistustakaan. Eikä itse asiassa voisi vähempää kiinnostaa.

Vierailija
16/53 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luoltaan työntävä mustiin pukeutuva masis. Oikeasti rakastan värejä ja nauraa, mutta minulle on siunaantunut aika tuiman näköinen normaali naama. Värejäkään en osaa käyttää kuin räjähdysmäisesti asunnossani..

Vierailija
17/53 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin tavallisena ihmisenä varmaan moni pitäisi.

Vierailija
18/53 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 19:48"]

Kaikki luulevat minua aina vasemmistohenkiseksi kasvissyöjäksi ja ekoilijaksi. Olen kuitenkin normaali sekasyöjä, en halua pelastaa maapalloa yksin ja äänestin salaa persuja :D rakastan kuitenkin väljiä hippihenkisiä vaatteita ja muutenkin luonnollista lookkia.

[/quote]

Olen sinun vastakohtasi. Eli tyylini on konservatiivinen business, mutta olen vegaani, ekohippi ja kannatan mm. kannabiksen laillistamista.

Vierailija
19/53 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jengi luulisi masentuneeksi :D Likaiset vaatteet ja aamutakki. Todellisuudessa olen kärsinyt koko päivän kamalasta migreenistä, enkä näin kesälomalla ole jaksanut panostaa vaatteisiin. Niin joo ja pudotin hetki sitten kattilallisen keittoa jota roiskui mun päälle, en vaan ole vielä jaksanut mennä makkariin vaihtamaan vaatteita kun sinne paistaa aurinko. Olkkarissa on pimeää ja kipeän pään kanssa täällä on mukavampaa...

Vierailija
20/53 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottava, kalju, linnakundi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme