Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvioi itse: Millaisen mielikuvan sinusta saa ulkoasusi perusteella?

Vierailija
09.07.2015 |

Jos katsottaisiin tämänhetkistä lookkiasi

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä bimbo. Sitä en kyllä ole.

Vierailija
22/53 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän päivän look (tällä hetkellä kotivaatteissa, mutta arvioin mieluummin vaatteita jotka olivat ihmisten ilmoilla päällä) oli mustat bikerfarkut, tyköistuva musta t-paita, sirot mustat maiharit ja vihreä kettutyttö-takki. Vaaleat hiukset kampaamatta auki, kevyt meikki.
Sinänsä allekirjoitan lookin, mutta muuttohommia tein ja olin muuttanut jo muut vaatteet.
Yleensä käytän mekkoja, punaan huulet ja kiharran hiukset.
Pidän itseäni lähestyttävänä ja iloisena ihmisenä, riippumatta mitä on päälläni. Minä kannan vaatteeni, vaatteeni eivät minua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään tiedä! :-D istun saunan jälkeen sohvalla
pYyhe päässä ja vain pikkarit jalassa

Vierailija
24/53 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti, rauhallinen ja oikea hyvän äidin perikuva. Okei, rakastan lapsiani, ei siinä mitään mutta minulla on lyhyt pinna, olen oikeasti vähän pirttihirmu ja tykkään seksissä vähän kovemmista otteista.

Vierailija
25/53 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen keski-ikäinen nainen. Ei kai mun pukeutumisesta muuta voisi sanoa. Pukeuden konservatiivisesti mutta sopusointuisesti.

Vierailija
26/53 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset nutturalla, jakku ja housut. Ihan normaali nainen kaiketi.

Vierailija
27/53 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 20:00"]Tämän päivän look (tällä hetkellä kotivaatteissa, mutta arvioin mieluummin vaatteita jotka olivat ihmisten ilmoilla päällä) oli mustat bikerfarkut, tyköistuva musta t-paita, sirot mustat maiharit ja vihreä kettutyttö-takki. Vaaleat hiukset kampaamatta auki, kevyt meikki.
Sinänsä allekirjoitan lookin, mutta muuttohommia tein ja olin muuttanut jo muut vaatteet.
Yleensä käytän mekkoja, punaan huulet ja kiharran hiukset.
Pidän itseäni lähestyttävänä ja iloisena ihmisenä, riippumatta mitä on päälläni. Minä kannan vaatteeni, vaatteeni eivät minua.

[/quote]

Mikä on kettutyttötakki?

Vierailija
28/53 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmiin pukeutuva kokkaritäti. Vaikka tyylini onkin klassinen, olen kulutuskriittinen vihervassari :-DDD

Vierailija
29/53 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän joltain sossupummilta, kun hiukset ovat ihan huonosti leikattu, enkä muotoile niitä. Vaatteetkin ovat kulahtaneita ja ikivanhoja, koska en ole löytänyt kaupoista mitään pitkään aikaan.

Vierailija
30/53 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään hajua. Epikriisissä luki: Huoliteltu olemus, vaikuttaa eutyymiseltä.

Vierailija
31/53 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 20:11"]

[/quote]

Mitä eutyyminen tarkoittaa?

Vierailija
32/53 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkonen hippilook tänään, joten ei ihan täysin vääränlaista kuvaa anna tämänpäiväinen ulkoasu. Oon kuitenkin joskus sellanenkin ämmä, ettei ihan heti tän ulkoasun perusteella uskoisi.

Vierailija
33/53 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 20:44"]

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 20:11"]

[/quote]

Mitä eutyyminen tarkoittaa?

[/quote]

rauhallinen, normaali

Vierailija
34/53 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat farkut ja vaaleansininen paitapusero. Tylsä? Tai siten muotibloggari kepeästi kotona.

Vierailija
35/53 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa itse. Mitäs te arvioisitte taustat, iän, poliittiset mielipiteet, yms. jos tyyli olisi tämä?

http://www.simonamar.com/2012/11/americana-scarf-blanket-plaid-dress.html

Tässä olis aika samanlainen kun mun tyyli. Hiukset samanlaiset, paitsi mulla ei värjätyt hiukset, meikki olisi hieman hillitympi, samantyylinen huivi, laukku ja farkkutakki on, tunika myös, leggareiden sijaan mulla on mustat housut ja kenkinä ei noin korkeat korot vaan n.4-5 cm kiilakantanilkkurit tai herrainkengät laadukasta nahkaa.

Vierailija
36/53 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän hyvin sävysävyyn vaatteita ja koruja, kengistä alkaen. En tod ole mikään hienohelma tai rikas. Hillitty tyyli ja yleensä ostan laatua jotta vaatteet kestää pitkään.
ihmekkös muo lähestyy aina vanhat varakkaat miehet mut mä haluisin tatuoidun kaljun miehen.. vähän rokkihenkisen ja miehen miten nainen tyytydetään sängyssä..grrrr...

Vierailija
37/53 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämänhetkistä lookkia... Olen alasti.

Vierailija
38/53 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhä. Yllä on vuosia vanhat harmaat olohousut, likainen fleece ja 5 vuotta käytössä ollut T-paita. Töihin pukeudun vähän siistimmin, mutta halpahallista olen nekin vaatteet hankkinut.

Vierailija
39/53 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyköistuva tummansininen trikoo pitkähihanen, kuvioitu midi hame ja vanssit jalassa, tyylini vaihtelee ihan laidasta laitaan päivittäin.
Välillä hippi, välillä jakku ja suorat housut, toisin taas mekko, korkkarit ja huulipuunaa jne...
En oikein tiedä millaisen kuvan annan itsestäni muille, nuoremmaksi minua usein luullaa, paras arvaus oli 17v vaikka täytän kohta 30.

Vierailija
40/53 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkkarit + sohva

irl ei kovin hyvä vaikutelma mutta av:lla varmaan vähintään parempaa keskitasoa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi