Miesystävä jättää pieneen yksiööni jatkuvasti vaatteitaan
Hermot menee! Mulla on jokaiselle tavaralle paikkansa, eikä vaatteiden säilytystilaa ole paljon. Nyt on tilanne, että mun nurkissa on miesystävän (likaisia) vaatteita asunto täynnä, niitä on enemmän kuin mun vaatteita! Kehtasi vielä suuttua, kun mainitsin asiasta. Kuulemma suhteessa pitää tehdä kompromisseja, mutta kun multa ei ole edes kysytty, onko ok, jos miesystävä jättää likapyykinsä mun nurkkiin. Enkä todellakaan aio pestä niitä, taloyhtiössä on maksullinen pesutupa. Miten tästä tilanteesta pääsisi yli? Muutto yhteen ei todellakaan ole vielä ajankohtainen, jos miesystävä tällä tavoin yrittää siitä vihjailla.
Kommentit (64)
Pistät ne kassiin ja annat mukaan kun seuraavan kerran lähtee, jos ei kelpaa niin sano vieväsi roskiin.
Heitä roskiin ja jos kysyy perään niin et ole joko nähnytkään tai sitten heitit vahingossa pois, kun luulit että hän ei niitä enää käytä (kun kerran jätti lojumaan).
Vaihtoehtoja. 1. Ero. Ärsytys vähenee 100%. Uusi mies joku päivä, joka ei ärsytä. 2. Laita ne siivoushanskalla muovipussiin ja vie kellaritilaan, mies hakee ne itse aina sieltä (en tiedä miten koska se on lukittu tila) ja vie kotiinsa. 3. Laita ne parvekkeelle muovipussissa, voi jäätyä. 4. Tee videoita mitä kaikkea puuhaat niiden kanssa ja kerro ongelma somessa. 5. Vie ulkoroskikseen pussissa ja sano ettet tiedä missä ne ovat, kun kyselee perään. Ehkä siivooja vei? 6. Vaadi ennen miehen lähtöä että kerää ne pussiin ja vie kotiinsa. 7. Hanki kaksio tai mini ok-talo, jossa on tilaa pyykille ja mies pesee koneella heti ne.
En ymmärrä edes että olet yhdessä tämän kanssa.
Maksullinen pesutupa ? Onko pikkurahasta kiinni?
Vierailija kirjoitti:
Vaihtoehtoja. 1. Ero. Ärsytys vähenee 100%. Uusi mies joku päivä, joka ei ärsytä. 2. Laita ne siivoushanskalla muovipussiin ja vie kellaritilaan, mies hakee ne itse aina sieltä (en tiedä miten koska se on lukittu tila) ja vie kotiinsa. 3. Laita ne parvekkeelle muovipussissa, voi jäätyä. 4. Tee videoita mitä kaikkea puuhaat niiden kanssa ja kerro ongelma somessa. 5. Vie ulkoroskikseen pussissa ja sano ettet tiedä missä ne ovat, kun kyselee perään. Ehkä siivooja vei? 6. Vaadi ennen miehen lähtöä että kerää ne pussiin ja vie kotiinsa. 7. Hanki kaksio tai mini ok-talo, jossa on tilaa pyykille ja mies pesee koneella heti ne.
Vai että aloittajalla pitäisi hankkia miesystävän vaatteita varten uusi asunto? Älä nyt hulluja puhu.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä edes että olet yhdessä tämän kanssa.
Maksullinen pesutupa ? Onko pikkurahasta kiinni?
Periaate. Tuossa äkkiä käy niin, että ap kustantaa kaiken.
Roskikseen. Jos kyselee perään, ni et ole nähnytkään. Loppuu se merkkailu.
Juttele sen kanssa. Jos et osaa nyt olla avoin niin voi voi, isoja ongelmia tulevaisuudessa.
Onko laillista hävittää toisen omaisuutta?
Minulla on siivouskomerossa pahvilaatikko nimeltä romulaatikko. Mikä ei mahdu sinne odottamaan käyttöä, lentää ulos asunnostani. Säilytän siellä vain puhtaita, en likaisia. Suosittelen tätä tapaa, jolla voi olla vieraanvarainen, mutta ei alistettu. Vedä siis sinulle sopivat rajat. Romulaatikossani on joskus ollut hammasharja tai sukat, mutta ei koskaan paljoa vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on siivouskomerossa pahvilaatikko nimeltä romulaatikko. Mikä ei mahdu sinne odottamaan käyttöä, lentää ulos asunnostani. Säilytän siellä vain puhtaita, en likaisia. Suosittelen tätä tapaa, jolla voi olla vieraanvarainen, mutta ei alistettu. Vedä siis sinulle sopivat rajat. Romulaatikossani on joskus ollut hammasharja tai sukat, mutta ei koskaan paljoa vaatteita.
Hammasharja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai että aloittajalla pitäisi hankkia miesystävän vaatteita varten uusi asunto? Älä nyt hulluja puhu.
Ei, vaan itseään varten. Samalla ap hyötyisi tilanteesta. Voi kysyä josko vpk tekisi videon, jossa vaatteet räjäytetään harjoittelun yhteydessä ja niin pääsee niistä eroon. ;)
Vierailija kirjoitti:
Onko laillista hävittää toisen omaisuutta?
Jos toinen työntää väkisin tavaraa aina lisää ja lisää, mihin ehdotat että ne laitetaan?
Tuo suuttuminen sinun kodissasi. Mieti, minkälaisen ihmisen kanssa olet tekemisissä.
sun tavaroita ei sitten ole sen miehen kämpillä?
Laita pussiin ja sängyn alle. Kyllä sillä joskus vaatteet loppuu
Laita ne jätesäkkiin ja käske ottaa seuraavalla kerralla käydessään mukaan.