Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies oli jotenkin ihan outo kun tuli kotiin

Vierailija
08.07.2015 |

Näitä tapahtuneita asioita en sillä hetkellä pitänyt niin outoina, mutta nyt tässä 1+1 laskeskellessani mies nukkumassa aloin vaan miettimään.

Tuli yhdeksän jälkeen, mulla oli kanat uunissa ja katsoin itse tv'tä sohvalla. Pyysin kurkkaamaan että miltä näyttävät, ja mies sanoi että on tosi tummia jo. Menin sitten ottamaan niitä pois, mutta olivat oikeasti vielä ihan puoliraakoja. Ja eivät siis ollenkaan tummia... Mies meni suoriltaan toiselle sohvalle katsomaan telkkaria. Puol kympin maissa meni nukkumaan.

No. Vähän myöhemmin olin menossa viemään roskia, ja näin että miehen autossa valot päällä. Menin sitten sanomaan siitä ja kävin viemässä roskat. Mies tuli just ovelle kun olin menossa takaisin sisään, ja ränkkäsi vaan auton avaimien kanssa eikä mennyt edes autolle (oli tosin boxereissa pelkästään). Ei saanut valoja sammumaan ja sanoi että sammuvat itse. Jätti ulko-oven apposen auki ja lähti kävelemään takaisin makkariin. Kysyin hölmistyneenä että miksi jätti oven auki, ja sanoi että enkö ollut menossa sinne. Sanoin että en, vaan tulin juuri sisälle kun hän tuli ovelle että siksi se oli silloin auki.... Kävelin siis hänen ohitseen sisään. Kävin sit itse sulkemassa oven ja hän oli jo mennyt takaisin maate.

Mietin, että olisiko voinut olla kännissä? Ainiin, ja kotiin tultuaan alkoi väen vängällä vääntämään siitä että uusi sykemittarini ihan varmana mittaa aktiivisuustasoani myös yöllä koska hänen polar rannekkeensa tekee niin. Jotenkin todella töykeästi ja yhtään joustamattomana puolusti vaan omaa kantaansa ''koska se vaan mittaa piste.''

Ei yhtään hänen tapaistaan... Onpas nyt jotenkin outo olo. Pitäiskö mun yrittää ottaa huomenna puheeksi vai annanko vaan olla koko jutun? Olenko ihan naurettava?

Kommentit (83)

Vierailija
21/83 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti vaan pilvessä.

Vierailija
22/83 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ongelma oli... ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/83 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan, autossa palavat valot edelleen. Eivät selkeästi ''sammu itsekseen''.

-ap-

Vierailija
24/83 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä joillakin on ihan oikeitakin ongelmia.

Vierailija
25/83 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika, käynyt vieraissa

Vierailija
26/83 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 23:18"]

Ja ongelma oli... ?

[/quote]

Ei varsinaisesti ongelma ollut mikään, kunhan jaoin ajatukseni tänne ja lähinnä halusin kuulla että kuulostaako muiden korviin oudolta käytökseltä? Vai mietinkö vaan liikaa?

-ap-

Vierailija
27/83 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pettää. Senkö halusit kuulla?

Vierailija
28/83 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se oli tosiaan vähän maistissa. Etkö haistaisi sitä?

Vierailija
29/83 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset kysy siltä jo nyt? Saanut jonkun aivoverenvuodon ja sä ihmettelet av:lla.

Vierailija
30/83 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on saanut jonkun sokkiuutisen. Mä käyttäydyn noin jos joku asia todella painaa mieltä.

Vierailija
31/83 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö sä haista onko juonut?

Eikö tuossa ollut missään vaiheessa halia tai suukkoa? Läheisyyttä?

Vierailija
32/83 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä on syönyt kannabista ja on kuutamolla?

Vierailija
33/83 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko saanut kuulla huonoja uutisia jostain ja shokissa?

Toinen mitä mieleen tulee, on kilpirauhasen vajaatoiminta. Aiheuttaa todella kummallista käytöstä ja lähes dementian kaltaista muistamattomuutta..

Vierailija
34/83 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa kun en taida miestäsi ja hänen tapojaan tuntea.

joskus oma mieheni on ollut "outo". Aina on syyksi paljastunut työpaikan stressi tai muuten kova väsymys. Itsekin olen joskus rankan päivän jälkeen kuin humalassa. Vaikka en ole tippaakaan maistanut alkoholia. 

Vierailija
35/83 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saiko se potkut salon tehtaalta?

Vierailija
36/83 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatsä käydä sammuttamassa ne valot?

Vierailija
37/83 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks sillä verensokerit kohdillaan? Tai joku aivoverenkiertohäiriö?

Vierailija
38/83 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti on tosi väsynyt tai järkyttynyt jostain.

Vierailija
39/83 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä kun yhdistää, niin mieshän selkeästi haluaa myrkyttää naisen (kanan puolikypsyys), pitää auton valoja yöllä päällä koska valoissa on liiketunnistimet, seuraa vaimon toimintoja myös sykemittarin kautta ja todennäköisesti raportoi nämä asiat korkeammalle tasolle.
Ota ihmeessä heti huomenna puheeksi, ennen kuin joku alkaa syyttämään skitsofreniasta ihan perusteettomasti osana tätä juonta.

Vierailija
40/83 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitus oli kovasti outo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän