Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies oli jotenkin ihan outo kun tuli kotiin

Vierailija
08.07.2015 |

Näitä tapahtuneita asioita en sillä hetkellä pitänyt niin outoina, mutta nyt tässä 1+1 laskeskellessani mies nukkumassa aloin vaan miettimään.

Tuli yhdeksän jälkeen, mulla oli kanat uunissa ja katsoin itse tv'tä sohvalla. Pyysin kurkkaamaan että miltä näyttävät, ja mies sanoi että on tosi tummia jo. Menin sitten ottamaan niitä pois, mutta olivat oikeasti vielä ihan puoliraakoja. Ja eivät siis ollenkaan tummia... Mies meni suoriltaan toiselle sohvalle katsomaan telkkaria. Puol kympin maissa meni nukkumaan.

No. Vähän myöhemmin olin menossa viemään roskia, ja näin että miehen autossa valot päällä. Menin sitten sanomaan siitä ja kävin viemässä roskat. Mies tuli just ovelle kun olin menossa takaisin sisään, ja ränkkäsi vaan auton avaimien kanssa eikä mennyt edes autolle (oli tosin boxereissa pelkästään). Ei saanut valoja sammumaan ja sanoi että sammuvat itse. Jätti ulko-oven apposen auki ja lähti kävelemään takaisin makkariin. Kysyin hölmistyneenä että miksi jätti oven auki, ja sanoi että enkö ollut menossa sinne. Sanoin että en, vaan tulin juuri sisälle kun hän tuli ovelle että siksi se oli silloin auki.... Kävelin siis hänen ohitseen sisään. Kävin sit itse sulkemassa oven ja hän oli jo mennyt takaisin maate.

Mietin, että olisiko voinut olla kännissä? Ainiin, ja kotiin tultuaan alkoi väen vängällä vääntämään siitä että uusi sykemittarini ihan varmana mittaa aktiivisuustasoani myös yöllä koska hänen polar rannekkeensa tekee niin. Jotenkin todella töykeästi ja yhtään joustamattomana puolusti vaan omaa kantaansa ''koska se vaan mittaa piste.''

Ei yhtään hänen tapaistaan... Onpas nyt jotenkin outo olo. Pitäiskö mun yrittää ottaa huomenna puheeksi vai annanko vaan olla koko jutun? Olenko ihan naurettava?

Kommentit (83)

Vierailija
61/83 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tajuat, että ne valot syö yön aikana akun ja miehesi myöhästyy töistä. Aamulla mies voi olla vielä "oudompi" kun tajuaa, että annoit valojen jäädä yöksi päälle. 

Vierailija
62/83 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 00:26"]Kai tajuat, että ne valot syö yön aikana akun ja miehesi myöhästyy töistä. Aamulla mies voi olla vielä "oudompi" kun tajuaa, että annoit valojen jäädä yöksi päälle. 
[/quote]
Ei se outoa miestä näyttänyt haittaavan, miksi siis muita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/83 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se kuorsaa kauheesti niin sillä voi olla uniapnea ja siitä syntyneestä väsymyksestä outoo käytöstä, stressiä sun muuta.

Vierailija
64/83 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla mies muutama vuos sit käyttäyty aika samalla tavoin. Oli pari päivää täysin omissa maailmoissaan, yritin kysellä ja saada miestä puhumaan.
Ei puhunut, kunnes yksi ilta oltiin nukkumaan käymässä niin mies purskahti itkuun ja halasi mua kovasti. Sain vihdoin kerrotuksi, että oli muutamaa päivää aikaisemmin kuullut hänen parhaimman kaverinsa kuolleen itsemurhan takia. :(
Mies ei ole koskaan menettänyt läheisiä ihmisiä, joten ei osannut käsitellä asiaa oikein mitenkään. Tuona iltana/yönä ei kumpikaan nukuttu vaan juteltiin, mies puhui ja itki, mä yritin parhaani mukaan vastailla kysymyksiin ja lohduttaa.
Ehkä ap sinunkin miehelläsi on joku tämmöinen taustalla? Anna hänelle nyt hetki aikaa, hän kyllä puhuu kun haluaa puhua. Älä painosta.
Toki, stressi aiheuttaa myös tommosia oireita.
Tsemppiä ap!

Vierailija
65/83 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 00:39"]

Mulla mies muutama vuos sit käyttäyty aika samalla tavoin. Oli pari päivää täysin omissa maailmoissaan, yritin kysellä ja saada miestä puhumaan. Ei puhunut, kunnes yksi ilta oltiin nukkumaan käymässä niin mies purskahti itkuun ja halasi mua kovasti. Sain vihdoin kerrotuksi, että oli muutamaa päivää aikaisemmin kuullut hänen parhaimman kaverinsa kuolleen itsemurhan takia. :( Mies ei ole koskaan menettänyt läheisiä ihmisiä, joten ei osannut käsitellä asiaa oikein mitenkään. Tuona iltana/yönä ei kumpikaan nukuttu vaan juteltiin, mies puhui ja itki, mä yritin parhaani mukaan vastailla kysymyksiin ja lohduttaa. Ehkä ap sinunkin miehelläsi on joku tämmöinen taustalla? Anna hänelle nyt hetki aikaa, hän kyllä puhuu kun haluaa puhua. Älä painosta. Toki, stressi aiheuttaa myös tommosia oireita. Tsemppiä ap!

[/quote]

Jos pitäisi miehenä veikata, niin tässä olisi mun arvaus. Keskellä viikkoa ei voi oikein "äijäporukallakaan" istua iltaa ja puhua keskenään.

Vierailija
66/83 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy herättämässä ja testaa tajunnan tasoa, juurikin esim oma nimi, syntymäaika, kuka presidenttinä jne. koska tuo kuulostaa ihan samalta käytökseltä kuin alkuvaiheen aivoverenvuodossa eräällä oli. Voi olla muutakin aivoperäistä. Ole kiltti ja toteuta tämä, jotain voi olla oikeastikin vialla. Tuli paha aavistus tuosta sun tekstistä.

Vierailija
67/83 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 00:47"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 00:39"]

Mulla mies muutama vuos sit käyttäyty aika samalla tavoin. Oli pari päivää täysin omissa maailmoissaan, yritin kysellä ja saada miestä puhumaan. Ei puhunut, kunnes yksi ilta oltiin nukkumaan käymässä niin mies purskahti itkuun ja halasi mua kovasti. Sain vihdoin kerrotuksi, että oli muutamaa päivää aikaisemmin kuullut hänen parhaimman kaverinsa kuolleen itsemurhan takia. :( Mies ei ole koskaan menettänyt läheisiä ihmisiä, joten ei osannut käsitellä asiaa oikein mitenkään. Tuona iltana/yönä ei kumpikaan nukuttu vaan juteltiin, mies puhui ja itki, mä yritin parhaani mukaan vastailla kysymyksiin ja lohduttaa. Ehkä ap sinunkin miehelläsi on joku tämmöinen taustalla? Anna hänelle nyt hetki aikaa, hän kyllä puhuu kun haluaa puhua. Älä painosta. Toki, stressi aiheuttaa myös tommosia oireita. Tsemppiä ap!

[/quote]

Jos pitäisi miehenä veikata, niin tässä olisi mun arvaus. Keskellä viikkoa ei voi oikein "äijäporukallakaan" istua iltaa ja puhua keskenään.
[/quote]

Mitenkä niin? Ootko kuullu vuorotyöstä?

Vierailija
68/83 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset, voi vittu...

Vierailija
69/83 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 23:23"]

Ehkä on syönyt kannabista ja on kuutamolla?

[/quote]

Miksi mä hajosin tälle :DDDDDDDDDDDDDDDD

Vierailija
70/83 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerkeskö miehes tuossa ajassa edes tehdä iltapesua ja kerro nyt vähän lisätietoja niistä kanoista! Maistoiko miehes niitä edes vai popsitko sinä niitä nyt siellä sohvalla?

Vierailija
71/83 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ne kanat on nyt pois uunista?? Ne varmaan palaa siellä!!!!

Vierailija
72/83 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vaikkaisin että on joko todella väsynyt tai kuullut järkyttäviä uutisia, eikä ole itsekkään varma miten käsitellä asiaa. Mikset ap esim tuossa tilanteessa kun jätti autoon valot päälle istuttanut miestä alas, ottanut kädestä ja kysynyt onko kaikki okei? Ei tarttisi täälläkään arvailla mikä on, kun olisit voinut itse mieheltä kysyä.

Vierailija
73/83 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 23:33"]Taidan itsekin kallistua ton puoleen että stressiä töistä (ei mitenkään uusi juttu) tai kuullut jonkun ikävän uutisen. Täytyy huomenna yrittää hienovaraisesti kysellä.

Ja epäilen kovasti mitään aivoverenkierron häiriöitä, siihen malliin kuorsaa kyllä tuolla :D pitää mennä tarkistamaan jos hiljenee. Ja ei, ei asuta salossa. Ei ole saanut potkuja.

Enkä kyllä haistanut mitään, tosin en silloin kun hän hereillä oli niin mitenkään siihen malliin katsonut tai nuuhkinut että ois jotain ottanut kun ei tullut mieleen.

Av'lta saa kyllä lähes jokaiseen keskusteluun aina nuo vakiot ''se pettää saatana!'' heitot, onpa teidän kohdalle sattunut inhottavia miehiä.

-ap-
[/quote]

Eipä se aivoverenkierron häiriö kuorsaamiseen liity. Etteikö siis voisi se olla vaikka kuorsaisikin/nukkuisikin..

Vierailija
74/83 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli ei ole tosiaankaan yhtään hänen tapaistaan, niin kyllä minäkin olisin huolissani. Istuttaisin kyllä miehen visusti tenttaamiseen ja kyselisin vähän asioita ja jos ei vastailisi loogisesti, niin soittaisin 112. Mun mies on sellainen, että jos tuollaista tapahtuisi, niin ei taatusti olisi kunnossa.

Vierailija
75/83 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normimies, joka halunut olla syystä tai ilman hetken omassa maailmassaan. Onhan huomenna taas uusi päivä!

Vierailija
76/83 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat jotenkin ärsyttävän hyysäävältä persoonalta.

Vierailija
77/83 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen nainen.

Vierailija
78/83 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mies haluaa hetken hengähtää ja miettiä asioita, sitten ottaa pattiin kun sinä vieressä jankkaat, että miksi jätet oven auki, vaikka sanoi että luuli sinun vielä menevän viemään roskat.  Sitten jatkat, ei tollanen oven auki jättäminen ole sun tapaista, miksi teit niin...

Halunnut vain suoraan omien ajatuksiensa pariin.

Voitko kattoa onko kanat kypsiä. Eihän ne ole kypsiä mun mielestä, miksi sanoit että on kypsiä kun mun mielestä ei ole?

Vietkö roskat? Sulla on autonvalot päällä, miks ne on päällä? Miksi sä siitä niitä yrität sillä avaimella sammuttaa, kun mä menisin sun tilassa ne tuolta autosta sammuttamaan? Ai sulla on bokserit päällä. Miks sä ne valot päälle jätit? Ai sammuu muka itestään?

Kaikki tietysti pirteällä ja puolihymyilevän ihmettelevällä äänellä

Vierailija
79/83 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 01:07"] --- istuttanut miestä alas, ottanut kädestä ja kysynyt onko kaikki okei? Ei tarttisi täälläkään arvailla mikä on, kun olisit voinut itse mieheltä kysyä.
[/quote]

Aivan. Olisi kysynyt onko kaikki ok, sillä se ois selvinnyt. Mutta ei... nainen pienessä päässään pohtii ja kyselee jumakauta foorumilla kun äijäkin mennyt jo petiin, ja pian tehdään jo diagnooseja. Hyvässä lykyssä asiasta keskustelun jälkeen huomenna mököttää miehelle kun niin turhasta huolestutti eikä nainen saanut nukutuksikaan eikä mies yhtään ymmärrä.
Joskus ihan hävettää olla nainen.

Vierailija
80/83 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 23:17"]Näitä tapahtuneita asioita en sillä hetkellä pitänyt niin outoina, mutta nyt tässä 1+1 laskeskellessani mies nukkumassa aloin vaan miettimään.
[/quote]
Ainiin, eihän ap voinut tosiaan kysyä, kun hän rupes tähän vaativaan laskutoimitukseensa vasta miehen nukkuessa.
Voi elämän karut kävyt, ei muuta voi sanoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi