Mies oli jotenkin ihan outo kun tuli kotiin
Näitä tapahtuneita asioita en sillä hetkellä pitänyt niin outoina, mutta nyt tässä 1+1 laskeskellessani mies nukkumassa aloin vaan miettimään.
Tuli yhdeksän jälkeen, mulla oli kanat uunissa ja katsoin itse tv'tä sohvalla. Pyysin kurkkaamaan että miltä näyttävät, ja mies sanoi että on tosi tummia jo. Menin sitten ottamaan niitä pois, mutta olivat oikeasti vielä ihan puoliraakoja. Ja eivät siis ollenkaan tummia... Mies meni suoriltaan toiselle sohvalle katsomaan telkkaria. Puol kympin maissa meni nukkumaan.
No. Vähän myöhemmin olin menossa viemään roskia, ja näin että miehen autossa valot päällä. Menin sitten sanomaan siitä ja kävin viemässä roskat. Mies tuli just ovelle kun olin menossa takaisin sisään, ja ränkkäsi vaan auton avaimien kanssa eikä mennyt edes autolle (oli tosin boxereissa pelkästään). Ei saanut valoja sammumaan ja sanoi että sammuvat itse. Jätti ulko-oven apposen auki ja lähti kävelemään takaisin makkariin. Kysyin hölmistyneenä että miksi jätti oven auki, ja sanoi että enkö ollut menossa sinne. Sanoin että en, vaan tulin juuri sisälle kun hän tuli ovelle että siksi se oli silloin auki.... Kävelin siis hänen ohitseen sisään. Kävin sit itse sulkemassa oven ja hän oli jo mennyt takaisin maate.
Mietin, että olisiko voinut olla kännissä? Ainiin, ja kotiin tultuaan alkoi väen vängällä vääntämään siitä että uusi sykemittarini ihan varmana mittaa aktiivisuustasoani myös yöllä koska hänen polar rannekkeensa tekee niin. Jotenkin todella töykeästi ja yhtään joustamattomana puolusti vaan omaa kantaansa ''koska se vaan mittaa piste.''
Ei yhtään hänen tapaistaan... Onpas nyt jotenkin outo olo. Pitäiskö mun yrittää ottaa huomenna puheeksi vai annanko vaan olla koko jutun? Olenko ihan naurettava?
Kommentit (83)
Tutulla oli aivokasvain ja ennenkuin se löydettiin se oli edellisenä iltana tosi outo.
Taidan itsekin kallistua ton puoleen että stressiä töistä (ei mitenkään uusi juttu) tai kuullut jonkun ikävän uutisen. Täytyy huomenna yrittää hienovaraisesti kysellä.
Ja epäilen kovasti mitään aivoverenkierron häiriöitä, siihen malliin kuorsaa kyllä tuolla :D pitää mennä tarkistamaan jos hiljenee. Ja ei, ei asuta salossa. Ei ole saanut potkuja.
Enkä kyllä haistanut mitään, tosin en silloin kun hän hereillä oli niin mitenkään siihen malliin katsonut tai nuuhkinut että ois jotain ottanut kun ei tullut mieleen.
Av'lta saa kyllä lähes jokaiseen keskusteluun aina nuo vakiot ''se pettää saatana!'' heitot, onpa teidän kohdalle sattunut inhottavia miehiä.
-ap-
Kuulostaa kannabikselta. Silloin ei mikään kyllä onnistu ja asiat unohtuu, sekä oudot puheet sykemittarista voisi selittyä myös sillä. Kannabiksen alaisena tulee mielenkiintoisia ajatuksia.
Sä analysoit ja tarkkailet miestäsi oikeasti liikaa ap. Kaikki me ollaan hömelöitä joskus ja seuraavana päivänä nukutun yön jälkeen ok. Mutta sä vielä riipustat tänne noin pitkän jutun, mietit syitä ja epäilet juopottelusta, ja aiot oikein ottaa asian puheeksi miehesi kanssa huomenna, voi haloo!
Toivottavasti ukkos ei joku päivä polta perunoita pohjaan ja viikkaa samana iltana vaatteitaan erilailla kuin normaalisti, soitat varmaan jo päivystykseen.
Mistä se niin myöhään tuli ja menerkö aina heti nukkumaan kun tulee kotiin? Kenelle sä kanoja paistat yöllä?
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 23:33"]Taidan itsekin kallistua ton puoleen että stressiä töistä (ei mitenkään uusi juttu) tai kuullut jonkun ikävän uutisen. Täytyy huomenna yrittää hienovaraisesti kysellä.
Ja epäilen kovasti mitään aivoverenkierron häiriöitä, siihen malliin kuorsaa kyllä tuolla :D pitää mennä tarkistamaan jos hiljenee. Ja ei, ei asuta salossa. Ei ole saanut potkuja.
Enkä kyllä haistanut mitään, tosin en silloin kun hän hereillä oli niin mitenkään siihen malliin katsonut tai nuuhkinut että ois jotain ottanut kun ei tullut mieleen.
Av'lta saa kyllä lähes jokaiseen keskusteluun aina nuo vakiot ''se pettää saatana!'' heitot, onpa teidän kohdalle sattunut inhottavia miehiä.
-ap-
[/quote]
Aivoverenkiertohäiriöinen voi kuule kuorsata. Ja kovaa
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 06:59"]
Tässä vaimoni (joka nyt on vielä nukkumassa) eräs lempilausahduksista: "Kanoja kun koko yön uunissa paistaa, voi aamulla kahvin kanssa herkkupalan maistaa".
[/quote]
sähkölaskun jälkeen saa vaimo pitkän paskan haistaa, jos maksusta laistaa.
Ap mitä selvisi?? Tule nyt raportoimaan tänne!
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 23:53"]
Sammuta auton valot
[/quote]
No en sammuta. Saakoot sitten aamulla töihin lähtiessä miettiä että mikseivät menneetkään itsekseen pois päältä.
-ap-
Jos tosiaan noin kummasti käyttäytyi niin kyllä minä kylmästi kävisin herättämässä ja kysyisin muutamia kysymyksiä esim. syntymäaika, kuka presidentti ja missä olet töissä ym., jotta saa selville onko ihan tolkuissaan.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 00:06"]Jos tosiaan noin kummasti käyttäytyi niin kyllä minä kylmästi kävisin herättämässä ja kysyisin muutamia kysymyksiä esim. syntymäaika, kuka presidentti ja missä olet töissä ym., jotta saa selville onko ihan tolkuissaan.
[/quote]
Ette voi olla tosissanne, heh haah! Autossa palaa valot ja aamulla akku tyhjä ja nainen tenttaa nimeä ja syntymäaikaa kuolemanväsyneenä sänkyyn kaatuneelta mieheltään.
Kerro miehelles kun herätät hänet, että "kun vauvassa käskettiin ja sanottiin verensokeri, epilepsia ja aivoverenkiertohäiriö." Se varmasti tykkää ja nousee syömään sitä kanaa, jottet enempää hermostu.
No jos huolissaan ja ihmettelee niin parempi tutkia kuin hutkia. Jos vaikka olisikin jokin aivotapahtuma ja sitten kaduttais lopun ikää ettei tehnyt mitään.
Minusta OUDOINTA oli se, että tuli kotiin vähän yli 9 ja meni nukkumaan jo 9.30 (tai siis 21.30). Eikö hän syönyt sitä kanaa ollenkaan ja jos söi, niin miten hän ehti poukkoillaja sekoilla tuossa ajassa jo noin paljon?
Kyllä on miesparka joko rakastunut (toiseen) tai mennyt muuten sekaisin!
Onko mies muutoin hajamielinen? Vaikuttaa kyllä oudolle tuo käytös. Ja kävisin herättelemässä ja kysymässä muutaman kysymyksen. Parempi olla liian varovainen kuin olla reagoimatta. Juuri tällä hetkellä eräs tuttuni toipuu aivoinfarktista sairaalassa, ikää alle 30-v. Ei olisi hengissä jos lähipiiri ei olisi ollut valpas.
Salarakas on jättänyt sen, se suree.