Mies oli jotenkin ihan outo kun tuli kotiin
Näitä tapahtuneita asioita en sillä hetkellä pitänyt niin outoina, mutta nyt tässä 1+1 laskeskellessani mies nukkumassa aloin vaan miettimään.
Tuli yhdeksän jälkeen, mulla oli kanat uunissa ja katsoin itse tv'tä sohvalla. Pyysin kurkkaamaan että miltä näyttävät, ja mies sanoi että on tosi tummia jo. Menin sitten ottamaan niitä pois, mutta olivat oikeasti vielä ihan puoliraakoja. Ja eivät siis ollenkaan tummia... Mies meni suoriltaan toiselle sohvalle katsomaan telkkaria. Puol kympin maissa meni nukkumaan.
No. Vähän myöhemmin olin menossa viemään roskia, ja näin että miehen autossa valot päällä. Menin sitten sanomaan siitä ja kävin viemässä roskat. Mies tuli just ovelle kun olin menossa takaisin sisään, ja ränkkäsi vaan auton avaimien kanssa eikä mennyt edes autolle (oli tosin boxereissa pelkästään). Ei saanut valoja sammumaan ja sanoi että sammuvat itse. Jätti ulko-oven apposen auki ja lähti kävelemään takaisin makkariin. Kysyin hölmistyneenä että miksi jätti oven auki, ja sanoi että enkö ollut menossa sinne. Sanoin että en, vaan tulin juuri sisälle kun hän tuli ovelle että siksi se oli silloin auki.... Kävelin siis hänen ohitseen sisään. Kävin sit itse sulkemassa oven ja hän oli jo mennyt takaisin maate.
Mietin, että olisiko voinut olla kännissä? Ainiin, ja kotiin tultuaan alkoi väen vängällä vääntämään siitä että uusi sykemittarini ihan varmana mittaa aktiivisuustasoani myös yöllä koska hänen polar rannekkeensa tekee niin. Jotenkin todella töykeästi ja yhtään joustamattomana puolusti vaan omaa kantaansa ''koska se vaan mittaa piste.''
Ei yhtään hänen tapaistaan... Onpas nyt jotenkin outo olo. Pitäiskö mun yrittää ottaa huomenna puheeksi vai annanko vaan olla koko jutun? Olenko ihan naurettava?
Kommentit (83)
ALOITTAJA:
"Puol kympin maissa meni nukkumaan."
"No. Vähän myöhemmin olin menossa viemään roskia, ja näin että miehen autossa valot päällä. Menin sitten sanomaan siitä ja kävin viemässä roskat. Mies tuli just ovelle kun olin menossa takaisin sisään, ja ränkkäsi vaan auton avaimien kanssa eikä mennyt edes autolle"
Mies nukkui, mutta kumminki kesken unien tulee ränkkäämään auton valoja, jotka sammui, mutta joita ei saanut sammutettua o.O
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 23:26"]
Nämä kun yhdistää, niin mieshän selkeästi haluaa myrkyttää naisen (kanan puolikypsyys), pitää auton valoja yöllä päällä koska valoissa on liiketunnistimet, seuraa vaimon toimintoja myös sykemittarin kautta ja todennäköisesti raportoi nämä asiat korkeammalle tasolle. Ota ihmeessä heti huomenna puheeksi, ennen kuin joku alkaa syyttämään skitsofreniasta ihan perusteettomasti osana tätä juonta.
[/quote]
Noni siinä hyvä vastaus itsekin olen aivan samaa mieltä. Taitaa hän olla asiantuntija
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 00:06"]
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 23:53"]
Sammuta auton valot
[/quote]
No en sammuta. Saakoot sitten aamulla töihin lähtiessä miettiä että mikseivät menneetkään itsekseen pois päältä.
-ap-
[/quote]
Ei kuule lähde aamulla auto käyntiin, jos on ajovalto yön päällä.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 00:53"]
Käy herättämässä ja testaa tajunnan tasoa, juurikin esim oma nimi, syntymäaika, kuka presidenttinä jne. koska tuo kuulostaa ihan samalta käytökseltä kuin alkuvaiheen aivoverenvuodossa eräällä oli. Voi olla muutakin aivoperäistä. Ole kiltti ja toteuta tämä, jotain voi olla oikeastikin vialla. Tuli paha aavistus tuosta sun tekstistä.
[/quote]
Vastaisin kyllä tahallani väärin, jos joku tulisi kyselemään tuollaisia yöllä.
Tässä vaimoni (joka nyt on vielä nukkumassa) eräs lempilausahduksista: "Kanoja kun koko yön uunissa paistaa, voi aamulla kahvin kanssa herkkupalan maistaa".
Ihan kuin kysyttäessä joku puhuisi totta jos salaa jotain. Jos ei mitään salattavaa niin on pimeä. Minä käyttäydyn noin vain masentuneena ja psykoottisena.
Kakkoshuora odottaa kaksosia. Siinä raavaskin mies hetkeksi hämmentyy.
Sain tästä ketjusta fyysisesti pahan olon. Onko naiset oikeasti näin vainoharhaisia hyysääjiä? Miesrukka tullut kerran kuolemanväsyneenä kotiin ja täällä naiset on puineet jo kaikki pettämisestä peräsuolen syöpään.
Onneksi miehet eivät ole tämmöisiä. Jos joku päivä vituttaa&väsyttää, olis tosi ärsyttävä tiedostaa, että siellä se puoliso naputtaa koneella ja avautuu av:llä minusta keksien mitä ihmeellisempia "onkohan se kännissä" juttuja kun ei oo muuta draamaa elämässä ellei sitä itse mielikuvittele.
Ding dong.
Nooh, joko mies on herännyt ja puhutettu, lähtikö auto käyntiin. Vai nukkuuko av-mamma vielä kun yöllä valvoi niin myöhään?
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 23:23"]Oisko saanut kuulla huonoja uutisia jostain ja shokissa?
Toinen mitä mieleen tulee, on kilpirauhasen vajaatoiminta. Aiheuttaa todella kummallista käytöstä ja lähes dementian kaltaista muistamattomuutta..
[/quote]
Meillä mies oli tosiaankin hidas, huonomuistinen ja aika saamaton, kunnes kilpparin vajaatoiminta huomattiin. Sai lääkityksen ja nyt paljon reippaampi. Kannattaa muistaa siis sairauksien mahdollisuudet, jos kumppani alkaa yhtäkkiä käyttäytyä oudosti.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 01:51"]Vaikutat jotenkin ärsyttävän hyysäävältä persoonalta.
[/quote]
Parisuhteessa pidetään toisistaan huolta. Taitaa olla sinulle uusi juttu?
Mua ärsyttää tässä kaikista eniten se, ettei ap voinut roskia viedessään sammuttaa niitä auton valoja :/
Minusta on outoa jos et huomaa onko mies kännissä. Minä huomaan se jo puhelimessa äänensävystä vaikkei paljon olisi juonutkaan.
Myös se on outoa, että ette ilmeisesti kauheasti puhu kun outoa käytöstä ei selvitetä heti.
Ja lisäksi se on outoa, että täällä on paljon mammoja joiden mielestä on ihan normaalia, että ei puhuta ja että oudon käytöksen selvittäminen on hössöttämistä tai kontrollointia. Jos on parisuhteessa niin oletusarvo on että tuntee toisen ja asioista puhutaan. Muutoin päätyy taviksena ihmettelemään ja puimaan av-palstalle tai julkkiksena iltapäivälehtiin lehdistöltiedottein kuten Pohjosen-Pakarisen pariskunta. Mikä on todella outoa.
Isäni sai parin vuoden välein jonkun kummallisen aivoverenkierronhäiriön yhtäkkiä. Lääkärin mukaan saamme niitä kaikki elämämme aikana ja ne ovat vaarattomia, mutta kaikkia ei aina huomata, jos vaikka olet yksin tilanteessa ja muistikatkos on ihan lyhyt. Isä oli ihan kummallinen, toisella kertaa ei tajunnut lainkaan missä oli, mutta kovasti halusi lähteä kauppaan, ja toisella kertaa ei tunnistanut esim. minua lainkaan hetkeen. Molemmilla kerroilla muisti palasi samana päivänä. Todella pelottavaa, mutta kuulemma harmitonta.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 09:31"]
Mua ärsyttää tässä kaikista eniten se, ettei ap voinut roskia viedessään sammuttaa niitä auton valoja :/
[/quote]
Niin muakin. Miksi herättää toinen tuollaisen asian takia?
Ap ei kehtaa tulla kertomaan diagnoosia, koska mies veti aamulla hirveet pultit myöhästyessään töistä auton takia, kun sen sijaan, että vaimo olisi käynyt fiksuna sammuttamassa valot, höpötti täällä juopottelusta ja oireista.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 02:10"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 01:07"] --- istuttanut miestä alas, ottanut kädestä ja kysynyt onko kaikki okei? Ei tarttisi täälläkään arvailla mikä on, kun olisit voinut itse mieheltä kysyä.
[/quote]
Aivan. Olisi kysynyt onko kaikki ok, sillä se ois selvinnyt. Mutta ei... nainen pienessä päässään pohtii ja kyselee jumakauta foorumilla kun äijäkin mennyt jo petiin, ja pian tehdään jo diagnooseja. Hyvässä lykyssä asiasta keskustelun jälkeen huomenna mököttää miehelle kun niin turhasta huolestutti eikä nainen saanut nukutuksikaan eikä mies yhtään ymmärrä.
Joskus ihan hävettää olla nainen.
[/quote]
Aamen sisko... :D