Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei osaa hyväillä :(

Vierailija
08.07.2015 |

Taas yritys kumpaakin tyydyttävään seksiin takana. Pitkä liitto, lapsia. Miehen mielestä seksi on vain sisään ulos liikettä. Olen yrittänyt kaikkeni,hän ei halua edes tyydyttää minua. Hänellä on kovat sormet,eikä hän osaa kertakaikkiaan hieroa niillä herkimpiä alueita. Ei vaikka miten vuosien saatossa olen yrittänyt näyttää,pitää kiinni ja opettaa. Että itkettää. Surkeaa seksiä! Onko kohtalontovereita?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin Ibrahim voi näyttää mallia. Jätä se oma sika

Vierailija
2/15 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites suuseksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se osaa, mutta sitä ei kiinnosta. Olen itsekin tuollaiseen hirvitykseen joskus törmännyt, mutta se oli samantien ohi.

Vierailija
4/15 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin tulla opettamaan :)

Vierailija
5/15 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehelläsi huono itsetunto seksin kanssa ja ajttelee, ettei hän osaa tyydyttää sinua? Joku huono kokemus johtanut tällaiseen? Miehen syyllistäminen ja ehkä pieni kimpaantuminenkin siitä, että on huono sängyssä ei ainakaan paranna tilannetta. Kannustuksen kautta voi sen toisen varmuuden seksiin saada takaisin - ei tiuskiminen ja oman tuskastumisen näyttäminen siitä toisen "suorituksesta"

Vierailija
6/15 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 22:54"]Taas yritys kumpaakin tyydyttävään seksiin takana. Pitkä liitto, lapsia. Miehen mielestä seksi on vain sisään ulos liikettä. Olen yrittänyt kaikkeni,hän ei halua edes tyydyttää minua. Hänellä on kovat sormet,eikä hän osaa kertakaikkiaan hieroa niillä herkimpiä alueita. Ei vaikka miten vuosien saatossa olen yrittänyt näyttää,pitää kiinni ja opettaa. Että itkettää. Surkeaa seksiä! Onko kohtalontovereita?
[/quote]

Miksi vitussa perustatte perheen ihmisten kanssa, joiden kansa seksi ei suju tai muuten ei synkkaa? Tätä jaksan ihmetellä. Huono itsetunto? Koette, että ette kelpaa muille ja "tyydytte"....?

Vierailija
7/15 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 23:01"]Onko miehelläsi huono itsetunto seksin kanssa ja ajttelee, ettei hän osaa tyydyttää sinua? Joku huono kokemus johtanut tällaiseen? Miehen syyllistäminen ja ehkä pieni kimpaantuminenkin siitä, että on huono sängyssä ei ainakaan paranna tilannetta. Kannustuksen kautta voi sen toisen varmuuden seksiin saada takaisin - ei tiuskiminen ja oman tuskastumisen näyttäminen siitä toisen "suorituksesta"
[/quote]

Eli opettaa toista - olla sen äiti? Mitä vittua?

Vierailija
8/15 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpiä loro

Vierailija
9/15 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lesbo

Vierailija
10/15 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska rasismi

Vierailija
11/15 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 23:09"]

Miksi vitussa perustatte perheen ihmisten kanssa, joiden kansa seksi ei suju tai muuten ei synkkaa? Tätä jaksan ihmetellä. Huono itsetunto? Koette, että ette kelpaa muille ja "tyydytte"....?

[/quote]

Seksi ei ole minulle tärkeintä suhteessa tai elämässä, siksi. Se henkilö luonteineen on se, minkä kanssa haluan viettää elämäni. Jos kelpaisi kuka tahansa huumorintajuinen ja letkeä kundi, niin voisi alkaa vertailemaan kyrpien pituuksia ja sormien kovuutta, mutta kun en jaa elämääni sen kyrvän kanssa niin vertailen mieluummin älykkyyttä ja kiinnostuksenkohteita.

Vierailija
12/15 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kohtalotoveri. Kiinnostukseni seksiin onkin lopahtanut. Suostun seksiin kun mies haluaa mutta minulle se ei tunnu miltään, enkä sitä enää odotakaan.

Vierailija
13/15 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 23:48"]Täällä kohtalotoveri. Kiinnostukseni seksiin onkin lopahtanut. Suostun seksiin kun mies haluaa mutta minulle se ei tunnu miltään, enkä sitä enää odotakaan.
[/quote]

Mä olen ehkä kylmä, mutta ilmaisen vahvasti kyllä jos mies koittaa mennä sieltä missä aita on matalin. Eli tyhjentää omat kassinsa ja häipyy . Makaat paikallas ja oot hiljaa, tai et anna ennenku alkaa meno muuttumaan.

Vierailija
14/15 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Well, niitäkin miehiä on jotka eivät piittaa naisen tyydyttämisestä, kokevat päinvastoin rasittavana sen, että naista pitää huomioida ja hinkata ja pitkittää hommaa tms. Jotkut jopa runkkaavat mielummin kuin alkavat vaimonsa kanssa seksiä, kun niitä pitää lämmitellä ja huomioida jne. Kaikki miehet eivätkä kovin monetkaan ole tuollaisia, mutta jotkut ovat, vaikka muuten huomioivia puolisoita/isiä ovatkin. Ei siinä opettamiset tosiaan auta kun ei kiinnosta, kyse on eri tarpeista seksissä.

Vierailija
15/15 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän