Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mahdollista, että isä ei tykkää lapsestaan?

Vierailija
21.02.2022 |

Tarkoitan nyt vauvaa, taaperoa, alle kouluikäistä melko pientä lasta. Tiedän että aihe on tabu mutta uskaltaudun silti kysymään. Oletko mies, joka ei tykkää lapsestaan, ehkä jopa inhoaa lastaan? Tai tunnetko sellaisen miehen?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On mutta en osaa sanoa miksi niin käy.

En usko, tai itse asiassa olen erinomaisen varma, vaikka en itse omaa lainkaan kokemusta. Mutta siis. Väitän, ettei ole olemassa vain yhtä oikeaa saati väärää syytä, miksi näin käy. - Oma lukunsa ovat myös ne hyvin surulliset tapauksetm joissa 2. vanhempi kyllä haluaisi kovasti olla osa lapsensa elämää mutta hänen ei anneta, joko hänestä itsestään johtuvasta syystä tai kokonaan lapsen toisen vanhemman toimesta.

Tietysti molemmat lapsen biologiset vanhemmat voivat olla "tykkäämättä" lapsestaan samanaikaisestikin. 

Uskovainen mies

Vierailija
22/36 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kyllä miehensä hylänneitä äitejä.

Elarit kyllä kelpaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun isä inhosi lapsiaan.Ensimmäinen poika. kuulemma kaunis kuin nukke, Nukkui pois muutaman kk ikäisenä, Paras näin lapselle.

Vierailija
24/36 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden tiedän.

Vierailija
25/36 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sellaista myöntäisi. Katoaa mieluummin.

Vierailija
26/36 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon, että tämä ei mene sen enempää politiikan puolelle, mutta en malta olla jatkamatta. Viime vuoisen aikana yksi tunnettuimpia esimerkkejä on varmasti ollut Sanna Marinin isä. - Marinin vanhemmille tuli avioero ilm Marinin isän alkoholiongelman vuoksi, Marinin ollessa parivuotias.

Pm. Sanna Marin sai aikaan kohun kun hän ei osallistunut isänä hautajaisiin. Vaikka perustellusti voi kysyä, että miksi hänen olisi niihin pitänyt osallistua, jos tai kun hänen isänsä oli hänelle erittäin vieras henkilö. Pelkästään biologinen peruste ei siis ainakaan kaikille merkitse velvoitetta, että omaa vanhempaa pitäisi jotenkin ehdoitta rakastaa; kunnioittaa ja arvostaa. Ja miksi pitäsikään. - Marinin isällä olsi ollut vuosia aikaa yrittää luoda ja yrittää rakentaa suhdetta tyttäreensä.

Uskovainen mies   

Niinpä, ei tietenkään mennä sellaisen isän hautajaisiin, joka ei ole edes lapsensa elämään osallistunut. 

Vierailija
27/36 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kyllä, että yhtään kukaan arvosteli tuota Marinin valintaa olla menemättä biologisen isänsä hautajaisiin.

Ei tietenkään sellaisen isän hautajaisiin mennä, kuka nyt menisi.

Vierailija
28/36 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs lapsenvihaaja siellä alapeukuttaa kaikki vastaukset?

Vierailija
29/36 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai on mahdollista, ettei pidä lapsesta/lapsista/ihmisistä /mistä vain. Miksi ei olisi?

Vierailija
30/36 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ymmärrän hyvin, sillä tiedän useammankin naisen jotka huijanneet kerta toisensa jälkeen miehen "tekemään" lapsen. Tosin toisen kerran jälkeen en kyllä itse menisi lähellekkään tuollaista naista vaikka kuinka panettas, mutta miehet harvoin näköjään pystyvät hillitsemään himojaan tuollaisenkin uhalla:(. 

Vierailija
31/36 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen äiti enkä voi sanoa tykkääväni lapsistani sinänsä. Tykkään kyllä heistä, mutta se liittyy suurimmaksi osaksi siihen, miten isänsä kaltaisia he ovat ja siihen, miten iloiseksi he ovat isänsä tehneet.

Vierailija
32/36 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se mahdollista, kaikki vanhemmat ei tosiaan tykkää lapsistaan. En tunne yhtään sellaista isää joka ei tykkäisi, mut mun äiti ei ikinä tykännyt musta. Tiedän että äiti on vihannut mua siitä asti kun olin pieni, se olisi myös antanut mun kuolla. En ollut isällenikään tarpeeksi tärkeä, kyllä se jollain tavalla tuntui musta tykkäävän mut ennemmin sulki silmänsä mun kärsimykseltä ja totesi ettei oo sen ongelma. Vanhemmat siis erosi kun olin 4-vuotias ja asuin äidin luona, 12-vuotiaana isä laittoi välit poikki koska ei jaksanut tapella äidin kanssa. Jätti mut pärjäämään itekseni. Nykyään ollaan kyllä tekemisissä, tosin ikinä se ei ota muhun yhteyttä vaan odottaa että mä otan siihen. Joskus mietin että miksi mun vanhemmat edes teki lapsia, olisivat saaneet jättää väliin.

Vierailija
33/36 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksäni, narsisti. Halusi kyllä lapsia - tosin suvulle jatkajaa, vanhemmilleen lapsenlapsia. Omista lapsista ei ollutkaan kiinnostanut, ei osoittanut kiintymystä ja tunteita lapsiin. Ei suostunut vaihtaan vaippaa, herännyt ikinä öisin etc. 

Lapsille hän vain se jolta he saivat elämän alkuun, biologinen isä. Muuta hän ei ole ollutkaan. 

Vierailija
34/36 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun lukiokaverin isä ampui sen luokkakaverini vähän ylioppilasjuhlien jälkeen. Että tuskinpa liiemmin tykkäsi pojastaan.

Vierailija
35/36 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkääkö ne vammaisten lasten isät lapsistaan, jotka häipyy kokonaan kuvioista? Tuskin. Ja niitä on paljon.

Vierailija
36/36 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies vaistoaa ettei ole äpärän isä...

Miksi et tee testiä.

Etkö uskalla kun selviäisi että oletkin isä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä