Millainen nainen käyttää minihameita?
Millainen nainen pukeutuu minihameeseen esim. baariin?
Kommentit (61)
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 22:25"]No ainakin tällainen 32v yhden lapsen äiti joka käy salilla ja lenkillä, hiukset tummat, silmät ruskeat, silmälasit, 170cm, 65kg, 80F. Niin ja lähihoitaja. Ja nenäkoru ja tatuointi. Ja naimisissa. Kerronko minkälaisen miehen kanssa?
[/quote]
Kappas! 2 täällä, myös lähihoitaja :D
Kateellista läskimammaa nyt kiukuttaa? :( Älä huoli, sä voit ihan hyvin käyttää minihametta siellä sohvalla maatessasi. Ostat vaikka sellasen trikoohameen. :)
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 22:28"]
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 22:25"]No ainakin tällainen 32v yhden lapsen äiti joka käy salilla ja lenkillä, hiukset tummat, silmät ruskeat, silmälasit, 170cm, 65kg, 80F. Niin ja lähihoitaja. Ja nenäkoru ja tatuointi. Ja naimisissa. Kerronko minkälaisen miehen kanssa? [/quote] Kappas! 2 täällä, myös lähihoitaja :D
[/quote]Nyt on ilmeisesti todistettu että lähihoitajat käyttävät minihameita.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 22:15"]
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 22:02"]
Minä. Sääret kun on hyvät on aina seuraa tarjolla. Miehet kun ovat niin helppoja.
[/quote]Nyt se on todistettu - naiset todellakin pukeutuu miesseuraa silmällä pitäen, ei suinkaan itseään vartem.
[/quote]Sun logiikalla on nyt sit myös todistettu että ruskeahiuksiset käyttävät minihameita :D
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 22:29"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 22:28"]
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 22:25"]No ainakin tällainen 32v yhden lapsen äiti joka käy salilla ja lenkillä, hiukset tummat, silmät ruskeat, silmälasit, 170cm, 65kg, 80F. Niin ja lähihoitaja. Ja nenäkoru ja tatuointi. Ja naimisissa. Kerronko minkälaisen miehen kanssa? [/quote] Kappas! 2 täällä, myös lähihoitaja :D
[/quote]
Tummahiuksiset lähihoitaja-äidit.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 22:29"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 22:28"]
[/quote]
Ai meidän kahden lähihoitajan perusteella?
Pienet on tilastot sulla ;)
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 22:31"]
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 22:29"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 22:28"] [quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 22:25"]No ainakin tällainen 32v yhden lapsen äiti joka käy salilla ja lenkillä, hiukset tummat, silmät ruskeat, silmälasit, 170cm, 65kg, 80F. Niin ja lähihoitaja. Ja nenäkoru ja tatuointi. Ja naimisissa. Kerronko minkälaisen miehen kanssa? [/quote] Kappas! 2 täällä, myös lähihoitaja :D [/quote]Nyt on ilmeisesti todistettu että lähihoitajat käyttävät minihameita. [/quote] Ai meidän kahden lähihoitajan perusteella? Pienet on tilastot sulla ;)
[/quote]Se oli sarkasmia ja osoitettu sille joka onnessaan huomasi todistetun että naiset pukeutuvat miesseuraa varten, eivät itseänsä vaikka muuta väittäisivät. Nimenomaan pienet on sen tilastot ja siksi sen heitinkin.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 22:30"]
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 22:29"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 22:28"] [quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 22:25"]No ainakin tällainen 32v yhden lapsen äiti joka käy salilla ja lenkillä, hiukset tummat, silmät ruskeat, silmälasit, 170cm, 65kg, 80F. Niin ja lähihoitaja. Ja nenäkoru ja tatuointi. Ja naimisissa. Kerronko minkälaisen miehen kanssa? [/quote] Kappas! 2 täällä, myös lähihoitaja :D [/quote]Nyt on ilmeisesti todistettu että lähihoitajat käyttävät minihameita. [/quote] Tummahiuksiset lähihoitaja-äidit.
[/quote]Tyypillisin minihameeseen pukeutuja. Lisäksi ei pukeudu itseään, vaan miehiä varten.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 22:19"]
Minä. Sääret kun on hyvät on aina seuraa tarjolla. Miehet kun ovat niin helppoja.
[/quote]Nyt se on todistettu - naiset todellakin pukeutuu miesseuraa silmällä pitäen, ei suinkaan itseään vartem.
[/quote]Jo onkin todistettu kun yksi nainen (?) vastaa noin.
[/quote]Eläpä räkytä, olen sinua paljon viisaampi ja nähnyt PIKKAISEN enemmän maailmaa.
Jamo57
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 22:58"]Mielestäni kuka tahansa minihameesta tykkäävä nainen voi sellaista käyttää vartalon mitoista huolimatta. Kummallista, kun jonkun täytyi heti tulla kehumaan omaa kroppaansa ja harrastuksiaan. En juuri kiinnitä kenenkään vaatteisiin tai lookiin mutenkaan huomiota. Itse käytän minihametta ja pitkiä saappaita teattereissa ja näyttelyissä. Aivan se ja sama, miltä pukeutumiseni ulkopuolisten silmissä näyttää.
[/quote]
No niinpä, samaa mieltä. Lihavemmatkin naiset voivat näyttää hyvältä hame päällään.
Varsinkin vastaaja nro 2 harrastaa selkeää huomiohuorausta.
t.nuori ja hoikka blondi joka ei mainosta itseään joka kommentissa.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 22:30"]
[/quote]Sun logiikalla on nyt sit myös todistettu että ruskeahiuksiset käyttävät minihameita :D
[/quote]Niinhän ne käyttääkin. Vai eikö kukaan ruskeahiuksinen käytä minihametta? Et taida olla penaalin terävin kynä.
Jamo57
Jamo57 itse et ole kovin terävä jos et ymmärrä eroa KAIKKIEN ja JOIDENKIN välillä.
Ja vaikka kuinka olisit nähnyt maailmaa -mitä epäilen- et ole kovin viisas kun mielestäsi yhden ihmisen kommentti oli kattava todiste (kaikkien) naisten puolesta.
Jamo tahtois kurkkia hameen alle. ;)
Suomessa ei voi pukeutua korkokenkiin ja minihameeseen, kun heti nimitellään venäläiseksi tai virolaiseksi huoraksi. Menkää joskus maan rajojen ulkopuolelle niin näette miten muualla maailmassa käyttäydytään ja pukeudutaan.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 22:54"]
Suomessa ei voi pukeutua korkokenkiin ja minihameeseen, kun heti nimitellään venäläiseksi tai virolaiseksi huoraksi. Menkää joskus maan rajojen ulkopuolelle niin näette miten muualla maailmassa käyttäydytään ja pukeudutaan.
[/quote]Tai sitten nimitellään ruskeahiuksiseksi lähihoitajaäidiksi :(
Mielestäni kuka tahansa minihameesta tykkäävä nainen voi sellaista käyttää vartalon mitoista huolimatta. Kummallista, kun jonkun täytyi heti tulla kehumaan omaa kroppaansa ja harrastuksiaan. En juuri kiinnitä kenenkään vaatteisiin tai lookiin mutenkaan huomiota. Itse käytän minihametta ja pitkiä saappaita teattereissa ja näyttelyissä. Aivan se ja sama, miltä pukeutumiseni ulkopuolisten silmissä näyttää.
Olen reippaasti yli 50 v, lihava, pitkä, ruskeahiuksinen lähihoitaja. Olen myös äiti ja olen naimisissa. Käytän minihametta, kun mieleen juolahtaa, että minullahan on sellainen. Töissä en voi sellaista pitää.
Kyllä mäkin käytän minihameita. 27v, yksi lapsi, tumman ruskeat hiukset, pienikokoinen muutenkin. En kylläkään hoitoalalla ole :D
Mutta joo, täällä yksi minihameita käyttävä. *käsi pystyssä*
Mä käytän minihameita JA sukkia+sukkanauhaliivejä. Oon +40, lihava ja ruma. Mut musta on hauska pukeutua naisellisesti ja mähän pukeudun. Hajotkaa siihen.
No ainakin tällainen 32v yhden lapsen äiti joka käy salilla ja lenkillä, hiukset tummat, silmät ruskeat, silmälasit, 170cm, 65kg, 80F. Niin ja lähihoitaja. Ja nenäkoru ja tatuointi. Ja naimisissa. Kerronko minkälaisen miehen kanssa?