PAHIN vaate/meikki-mokasi?
tästä on pari vuotta. olin suihkussa ja äkkiä 7v tulee ovesta parkuen, käsi vääntyneenä luonnottomaan asentoon. oli reppana kaatunut pyörällä... eikun äkkiä jotain vaatetta niskaan, poika autoon ja sairaalaan!
puhdistustököttini oli loppu, joten minulla oli vanhat meikit silmien ympärillä .eihän minun ollut tarkoitus lähteä sinä iltana enää mihinkään! pitkä musta märkä tukka takussa poskiin liimautuneena. ja narulta nappasin tosiaan ekat käteen osuvat vaatteet eli tulipunaisen, tiukan viistoon leikatun hameen joka paljastaa toisen reiden lähes kokonaan sekä mustan teinimäisen kissankorva-hupparin . pisteenä ii:n päälle meni toiseen jalkaan punainen ballerina, toiseen musta avokas jossa n. viiden sentin korko! eli sen lisäksi, että näytin sillan alta ryömineeltä myös onnuin komeasti.
pari päivää myöhemmin selvisi, että lääkäri oli tehnyt ls-.ilmotuksen koska epäili minua narkomaaniksi .(
no, loppu hyvin kaikki hyvin eikä tuosta ilmoituksesta sen pahempaa poikinut. kertokaapa te nyt omia mokianne :)
Kommentit (180)
valkoiset kireät levikset, joihin muodostui kunnon kamelinvarvas sekä tummanvihreä, edestä napitettava napapaita. kaksi ylintä nappia jätin auki, vaikka olin täysi lauta ja maha pullotti somasti kun kolmannella raskauskuulla ( olin tuolloin lähes anorektisen laiha, mutta kaikki läksi kertyi vatsaan! sukurasite). HOT!
näin v. 97-98
siis KUIN kolmannella raskauskuulla ja LÄSKI kertyi vatsaan !
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 23:30"]
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 21:45"]Kaikki vaatteet maastokuviota; sortsit, paita, polvipituiset sukat, kengät ja stetsoni (??). Olen nainen ja mahtoi olla hemaiseva yhdistelmä :D [/quote] Mulla oli tänään maastokuvioiset reisitaskuhousut ja t-paita, maastonvihree takki ja lyhyet hiukset miten sattuu. Tajusin vasta kun olin pukenu vaatteet päälle, että kuinka tyhmältä näytän :DD Ja oon 15-vuotias tyttö
[/quote]
Hei 60. Ei tuo sinun asusi ei ole yhtään paha. Käytin ihan samanlaista nuorena:)
Hiusten värjäys mustiksi ja itseruskettavan laittaminen samana iltana. Tuloksena oranssi laikukas naama ja musta läntti otsassa.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 11:55"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 01:13"]
Samettihousut. Tarvitseeko sanoa enemmän?
[/quote]
Eihän sametissa housumateriaalina ole mitään olennaista vikaa (jolleivat housut muuten ole oudot)? Vakosametti on jo riskaabelimpi. Tai loimusametti.
[/quote]
Mulla oli viininpunaiset vakosamettihousut mustan hevipaidan kanssa jossa hopeisia tribaalikuoseja ja valkoinen loimusamettinen "millenium" toppi :D
t: 101
musta, erittäin leveillä hihoilla varustettu liekkisamettipaita, joka imi kaikki kissakarvat ja kaatoi kaikkien lasit ja kupit! siihen päälle musta huulipuna, musta luomiväri, musta kynsilakka, musta kulmakynä, mustaksi värjätty hiirenhäntä ja niittipanta kaulassa..
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 13:36"]
Mulla on (edelleen) tapana levittää kulmakynää tosi runsaasti ja kulmakarvojen yli ja pyyhkiä sitten ylimääräinen pumpulipuikoilla pois, näin kulmista tulee nätimmän muotoiset. Yks päivä amk:ssa opiskellessani huomasin RUOKKIKSEN LOPUSSA että oli aamukiireessä jäänyt se pumpulipuikkovaihe väliin.
Helkutin hienot, lähes mustat noin sentin paksuiset epätasaiset pötköt kulmilla. Jees.
[/quote]
Olit vain aikaasi edellä. Nythän tuo on trendikästä
Olin muistaakseni kuudennella luokalla, kun luokkamme järjesti diskon. Siihen aikaan pyöri joku musiikkivideo, joissa naiset tanssivat verkkarit ja korkkarit jalassa. Siis niin, että sporttisiin housuihin oli yhdistetty tyylikkäämmät kengät. Näytti oikeasti hyvältä siinä videolla, joten päätin sitten kopioida tämän tyylin diskoa varten. Laitoin päälleni urheiluosastolta ostetut harmaat paksut collegehousut, joista käärin lahkeet polviin. Eihän minulla tuon ikäisenä tietysti mitään hienoja korkkareita ollut, joten niiden virkaa sai toimittaa joskus sukulaisen häihin ostetut vaaleanpunaiset remmikengät, joissa pieni korko. Muistan, että jo diskoon päästyä tuli mieleen, että tää tais sittenkin olla virhe. Tästä on yli 10 vuotta aikaa ja vieläkin tämä aiheuttaa valtavaa häpeää.
Vitosella kaikki todella ihmeelliset ja "taiteelliset" meikkilookit...sinistä luomiväriä silmien joka puolella, ylähuuli oranssi ja alahuuli pinkki. Kaikenlaista
Seiskaluokalla olin kyllä tyylitaituri. En todella tiedä mitä päässäni on liikkunut, mutta kuvatodisteiden mukaan shoppailureissun asukokonaisuus on ollut:
- Pillifarkut, joihin kiedottu pääkallovyö reiden kohdalle ?!?!?
-Toppi, jossa tipistä ja sylvesteristä tuttu tipi kuvassa, tekstinä taisi olla jotain "i'm cool"
- Siihen sitten vielä musta huppari, sininen laukku ja päähän kiedottu sininen kolmionmallinen huivi kuin merirosvolla konsanaan.
- Sysimustat silmämeikit ja kalpea iho.
155 jatkaa!
Muistan myös pukeutuneeni isäni t-paitoihin. Yleensä vielä kulahtaneisiin. Ja koska ne olivat liian isoja, sidoin ne niskasta kiinni ponnarilla. Puhumattakaan v-aukkoisesta mekosta, jonka alta pilkottaa t-paita ja hello kitty - rintaliivit.
Mulla oli ala-asteella usein raitapolvisukat hameen kanssa, ja usein vielä eriparisukat. Oli neonoranssi-mustaa ja neonvihreä-mustaa useimmiten. Yhdistin nämä yleensä kellohameeseen ja lyhyeen valkoiseen toppiin (nyt joku tunnistaa) johon olin itse kirjoittanut MIAU kangastussilla. Mua naurattaa ihan muistellakin. Tuo toppi, luovuuteni huippu, oli puettu aina joko mustan tai valkoisen kauluspaidan päälle. Usein tähän asukokonaisuuteen kuuluivat myös mustat verkkohansikkaat. Kyllä, olin ikävuosina 11-12 hullaantunut japaniernutyyliin.
Noina vuosina mun lempihousut olivat ruskeat vakosamettihousut. Niistä piti kuitenkin saada jotenkin vähän rockimmat, joten olin itse saksilla rikkonut ne täyteen "tyylikkäitä" viiltoja. Ei siis edes sellaisia revityn näkösiä viiltoja vaan saksilla leikellyt auki. Juuri niin, että ne edestä päin muistuttivat enemmän oikeastaan shortseja. Vanhemmat olivat ihania ja antoivat minun yleensä melko vapaasti toteuttaa luovuuttani mutta noita housuja äiti ei antanut minun pitää, ja heitti roskiin. Hyvä niin.
Tukka piti tottakai kanssa olla tyylin mukainen. Ensin sain luvan värjätä tukkani mustaksi, johon halusin ehdottomasti punaisia raitoja. Vieläkin hirvittää. Tästä sitten leikkasin tukkani lyhyeksi, värjäsin ruskeaksi johon halusin ihan blondin epätasaisen etutukan. Tuokin oli joltain japsi-idolilta kopioitu tyyli. Joka näytti tällä pallonaamalla niiiin hyvältä. Not.
Ja koska kulmakarvattomuus oli hirveen iso trendi, niin vasten kaikkia äitin kieltoja, oli ne ihan pakko saada veks. Nyppiminen sattui niin paljon, joten fiksuna tyttönä vetelin ne salaa pois HÖYLÄLLÄ. Ja kyllä, edelleen kaduttaa, ja edelleen näin 10 vuodenkin päästä karvat kasvaa naamariin miten sattuu. Ja olihan ne tyngät kajaalilla piirretyt viivat nyt tosi tyylikkäät. Lähinnä näytin avaruusoliota.
Onneksi tätä kesti vaan sen pari vuotta. Sen jälkeen alkoi kollari-tuulihousukausi (puntit sukissa huom!), joka kuulostaa melkein jopa tyylikkäältä ton japsiernuvaiheen jälkeen. :D
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 10:38"]
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 20:35"]Napapaita, jossa teksti HELLO BOYS! Tämä siis käytössä 90-luvun puolivälissä. [/quote] Ei hele mulla oli EKALUOKKALAISENA TUO SAMA PAITA!!! Muistaakseni vielä joku neonvihreä :D
[/quote]
Mulla oli kasarilla tollanen tekstipaita, kokoa xxxxxl ja ompelin siihen ISOT olkatoppaukset. Väri oli joku mintunvihreä ja yhdistin sen yleensä piukkoihin täpläkuosisiin leggingseihin ja laitoin vyötärölle leveän tiukan vyön ja jalkaan korkokengät.
Yläasteella halusin näyttää tyylikkäältä business naiselta. Laitoin päälleni äitini 2 kokoa liian ison KELTAISEN jakkupuvun, jossa oli järjettömän isot olkatoppaukset ja kädessä kannoin isäni vanhaa salkkua. Korut olivat halpoja sinisiä muovikoruja. Hiukset laitoin nutturalle ja huuliini laitoin violettiin taittavaa huulipunaa. Kenkinä taisi toimia tennarit. Terveisiä tutuille! Hävettää vieläkin, käytin tätä asuyhdistelmää useamman kerran...
Ala-asteella 90-luvulla revin itselleni farkut trendikkäästi polvien kohdalta.sitten revin vähän alemmas toiset viillot... ja kolmannet.. ja sitten viiltoja oli n. 10 ihan alas asti.
Jostain syystä revin sitten lahkeista koko etuosat pois, niin että sääret oli paljaat edestä katsottuna, kuin shortsit, ja takaosa lahkeesta oli ihan täysmittainen. Lahkeet liehuivat jalkojeni takana kuin liput kun kävelin. Kaverini kertoi äitinsä kauhistelleen rumia housujani. En pitänyt kauhistelua minään.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 14:53"]
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 10:38"]
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 20:35"]Napapaita, jossa teksti HELLO BOYS! Tämä siis käytössä 90-luvun puolivälissä. [/quote] Ei hele mulla oli EKALUOKKALAISENA TUO SAMA PAITA!!! Muistaakseni vielä joku neonvihreä :D
[/quote]
Mulla oli kasarilla tollanen tekstipaita, kokoa xxxxxl ja ompelin siihen ISOT olkatoppaukset. Väri oli joku mintunvihreä ja yhdistin sen yleensä piukkoihin täpläkuosisiin leggingseihin ja laitoin vyötärölle leveän tiukan vyön ja jalkaan korkokengät.
[/quote]
Aivan ihana! En kestä, pissat tulee housuun.
Kiireinen aamu, farkut jalkaan suitsait ja kesken oppitunnin hokasin, että toisesta lahkeista roikkuu farkkuihin jääneet sukkahousut. Olen opettaja. Jatkoin pokkana ja siirryin opepöydän taakse, jossa sain toista koipea käyttäen kiskottua sukkikset pois.
Todella nolo: lihoin vuorotyötä tehdessäni 10 kg, enkä halunnut oikein itsekään myöntää sitä itselleni. Lopputuloksena tungin silloin L-vaatekoon ruhoani väkisin s- ja m-kokoisiin vaatteisiin. Mahtoi olla kaunista kun farkkujen reunan yli tursui röllykkää.. Vaatteet suorastaan soi saumoistaan pitääkseen kaiken läskin kurissa. Voi hyi yäk, miten hävettää.
Onneksi sittemmin otin itseäni niskasta kiinni ja palautin itseni normaalimittoihin. Niin ja ostan nykyään oikean kokoisia vaatteita.