Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uuden miehen asettuminen perheeseen

Vierailija
08.07.2015 |

Minulla on kaksi lasta edellisestä liitosta, ja nyt uusi miesystävä jolla ei ole lapsia. Mies on muuttanut luoksemme.

Maksamme kaiken puoliksi, vaikka olen todella vähätuloinen ja hän hyvätuloinen. Itseasiassa hän haluaisi että minä maksan kolmen osuuden ja hän yhden, vaikka hän kuluttaa esim. Ruokaa meistä eniten. Silti nimissäni olevan auton maksan täysin itse vaikka hän sillä ajaakin. Yhteistä autoa ei halua ostaa, koska hänellä ei ole kuulemma varaa.

Lasten kanssa auttelee välillä, ei mielellään jää vahtimaan jotta pääsisin välillä ulos vaan haluaa mukaan koska "sun lapset ne on". Toki käy itse ulkona ja silti harmittelee kun ei ole samaa vapautta kuin ennen.

Työpäivänsä ovat pitkiä eikä pyynnöistä huolimatta halua lyhentää vaan tekee ylitöitä. Kaikki tämä tuntuu pakettina siltä että sitoutuminen meihin ahdistaa. Itse hautaudun kotiin lasten ja kotitöiden kanssa. Lapset ovat tässä sairastaneet vuorotellen kolmisen kuukautta ja olen yrittäjänä ollut kotona, joka tietää myös sitä että palkkaakaan ei tule ja sossun luukku kutsuu. Mies ei ole ollut poissa töistä hoitamassa että pääsisin hoitamaan tilauksia, edelleen koska minun lapset.

Miehen paskaksi syyttelemistä en nyt kaipaa, vaan toivoisin kokemuksia muilta samassa tilanteessa olleilta. Onko vanhoista tottumuksista irrottautuminen ottanut aikansa? Kauanko on kestänyt että uusi puoliso on tuntenut lapset perheensä jäseniksi? Onko koskaan tapahtunut sitä ihmettä että on jopa kantanut heistä hoito- ja kasvatusvastuuta?

Kommentit (180)

Vierailija
1/180 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue oma viestisi ja mieti, miksi haluat tuollaisen miehen olevan perheessä.

Mies käyttää sinua hyväksi eikä hyväksy lapsiasi. 

Vierailija
2/180 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 18:50"]Minun ympyröissäni miehet yrittävät loisia uuden naisen lompakolla yleensä. Asutaan naisen omistamassa asunnossa, ajetaan naisen autolla, nainen käy kaupassa. Ja mies elää ilmaiseksi.
[/quote]
Käyttyjä ja käytöksen mahdollistaja. Kumpikohan näistä on se idiootti??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/180 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 18:56"]Lue oma viestisi ja mieti, miksi haluat tuollaisen miehen olevan perheessä.

Mies käyttää sinua hyväksi eikä hyväksy lapsiasi. 
[/quote]
Mut ku se mies on pakko olla, jolla kehuskella kavereille. Kuinka ihanaa se uusperhe on. Mut totuutta ei kavereille voi kertoa niin onneksi on av.

Vierailija
4/180 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 18:50"]Minun ympyröissäni miehet yrittävät loisia uuden naisen lompakolla yleensä. Asutaan naisen omistamassa asunnossa, ajetaan naisen autolla, nainen käy kaupassa. Ja mies elää ilmaiseksi.
[/quote]
Lapsiako ne naiset on?! Paljon tuo kertoo sinun ympyröistäsi...

Vierailija
5/180 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]
Miehiäkö nyt pitäisi haukkua?! Ei tämä ole sukupuolisidonnainen asia. Tyhmä on se joka antaa loisia.

Vierailija
6/180 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on kunnon loinen.

Vierailija
7/180 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies maksaa asuinkuluista puolet, eli myös toisen lapsen asumiskulut, vaikka ne eivät oikeastaan hänelle kuuluisi. joten vaikka syö enemmän, se kai vähän tasaa tuota. Lasten kuluihin ap saa myös lapsilisiä ja elatustukea. Ainoastaan tuo autojuttu ihmetyttää. Kyllä miehen pitäisi osansa maksaa, jos autoa usein käyttääkin.

Vierailija
8/180 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on lompakkoloisija, joka hyväksikäyttää sinua.

Sinulla on jo kaksi lasta - et tee mitään kolmannella lapsellisella ja itsekkäällä syöpöllä, joka käyttää autoasi. 

Järkyttävää, kuinka miehet vaativat pienituloista naista elättämään vielä heidätkin. Hirvittävän alkeellista naisvihaa. 

Eroa, niin päivähoitomaksut halpenevat.

Toivon, että löydät rinnallesi aikuisen miehen, joka ei vie rahojasi ja omaisuuttasi. 

Vierailija
9/180 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 18:49"]

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 18:43"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 18:39"] Miten sinä olet turvannut selustasi, jos ei tuosta tule mitään?! Asunnon omistussuhde, säästöt, jne... [/quote]   Ehei sellaisia kannata miettiä, tärkeämpää olisi nyt päästä sille miehen lompakolle!!!!!!!!!! [/quote] Luulen, että tässä emäntä kerryttää miehen omaisuutta maksamalla osan esim. lainasta, mutta mitään ei ole paperilla ja jää tyhjän päälle eron sattuessa. Pakko siis pysyä suhtessa vaikka en nyt ihan jaksa tohon lomakko juttuun lähteä.

[/quote]

Ahaa, mies maksaa kaikesta puolet, ja nainen on edelleen UHRI???????????????????????????????

Olisiko mies ihq ja saalis, jos ämmällä olisi rajaton pääsy miehen lompakolle?

Elareita kilisee tilille, mutta uuden miehen pitää maksaa kaikki ?????????????????????????

Vierailija
10/180 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 16:57"]

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 16:54"]

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 16:41"]Jos olette jotain lomareissua kesällä tekemässä niin maksaako mies vain omat kulut ja sä tankkaat ja maksat itsesi ja lapset? Entä ravintolassa, jaksako kuitin tasan tai pyytääkö suoraan kaksi erillistä kuittia? [/quote] Noo käytännössä minä maksaisin "omani" eli mut ja lapset. Nyt on maksanut mies kaiken välillä kun en ole töihin päässyt, ja vaikkei mitään sanokkaan, naamasta näkyy että vituttaa. Hankalaahan se on. Ei halua tinkiä töistään toisen lasten takia että pääsisin hoitamaan työni, ja siksi menetin tuloni ja hän joutui maksumieheksi. Asia joka ydinperheessä ei olis ongelma mutta uusperheessä on. Hänellä on siis vaikea antaa periksi sille että joutuu tekemään myönnytyksiä ja muutoksia. Ap

[/quote]

Hänellä on siis vaikea antaa periksi sille että joutuu tekemään myönnytyksiä ja muutoksia

ELI LEVITTÄÄ LOMPAKKONSA LEVÄLLEEN, ETTÄ SINÄ VOIT LOISIA?

Mihin käytät lasten elarit?  Miksi et voi tehdä töitä? Voisitko tehdä töitä ilman miestä?

Miehen vika , että lapsesi sairastavat, ja sinä olet patalaiska loinen ?

[/quote]

Anteeksi mutta mikä sinua vaivaa? Lompakko arvokkaampi kuin ihmiselämä? Huh mikä tollo. Lopeta jo jankuttaminen.

Vierailija
11/180 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksette voi asua erillään?

Vierailija
12/180 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttakaa erillenne. Ei tuosta mitään tule. 

Vierailija
13/180 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 19:13"]

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 16:57"]

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 16:54"]

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 16:41"]Jos olette jotain lomareissua kesällä tekemässä niin maksaako mies vain omat kulut ja sä tankkaat ja maksat itsesi ja lapset? Entä ravintolassa, jaksako kuitin tasan tai pyytääkö suoraan kaksi erillistä kuittia? [/quote] Noo käytännössä minä maksaisin "omani" eli mut ja lapset. Nyt on maksanut mies kaiken välillä kun en ole töihin päässyt, ja vaikkei mitään sanokkaan, naamasta näkyy että vituttaa. Hankalaahan se on. Ei halua tinkiä töistään toisen lasten takia että pääsisin hoitamaan työni, ja siksi menetin tuloni ja hän joutui maksumieheksi. Asia joka ydinperheessä ei olis ongelma mutta uusperheessä on. Hänellä on siis vaikea antaa periksi sille että joutuu tekemään myönnytyksiä ja muutoksia. Ap

[/quote]

Hänellä on siis vaikea antaa periksi sille että joutuu tekemään myönnytyksiä ja muutoksia

ELI LEVITTÄÄ LOMPAKKONSA LEVÄLLEEN, ETTÄ SINÄ VOIT LOISIA?

Mihin käytät lasten elarit?  Miksi et voi tehdä töitä? Voisitko tehdä töitä ilman miestä?

Miehen vika , että lapsesi sairastavat, ja sinä olet patalaiska loinen ?

[/quote]

Anteeksi mutta mikä sinua vaivaa? Lompakko arvokkaampi kuin ihmiselämä? Huh mikä tollo. Lopeta jo jankuttaminen.

[/quote]

Niin, siis aloittaja lapsineenko on kuolemassa, kun mies ei levittele omaisuuttaan ämmälle?

Eiköhän ne biologiset vanhemmat ole ensisijaisia vastuunkantajia lapsiensa hyvinvonnista.

Miksi ämmällä olisi oikeus miehen lompakkoon? MAKSAA NYT JO PUOLET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mikä sulle loisena riittäisi? 1000%?????????????????????

Vierailija
14/180 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]
Ja nämä naiset ovat niitä viattomia uhreja...

Vierailija
15/180 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 19:15"]Miksette voi asua erillään?
[/quote]
Missä?! Mistä rahat omaan asuntoon?!

Vierailija
16/180 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 19:23"]

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 19:15"]Miksette voi asua erillään? [/quote] Missä?! Mistä rahat omaan asuntoon?!

[/quote]

Kaupungin vuokra-asunto ja rahat sossusta.

Vierailija
17/180 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 19:15"]Miksette voi asua erillään? [/quote] Missä?! Mistä rahat omaan asuntoon?!

[/quote]

Joku uusi avonaisempi lompakko jostain maksumieheksi ?

Vierailija
18/180 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuosta mitään tule. Se yhdessä asuminen ja perhekuvio ei nyt sitten sovikaan miehelle. Lapset tulevat tuosta vielä kärsimään.

Vierailija
19/180 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kyllä yh ja lapsiperhe saa asunnon kaupungilta / kunnalta varsin äkkiä. Tai ostaa oman ja makselee sitä pikku hiljaa pois.

Vierailija
20/180 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin oman asunnon. En ikinä suostuisi lasteni kustannuksella elättämään hyvätuloista miestä, joka saa selvää taloudellista hyötyä ja yrittää jopa saa vielä lisääkin sitä sinun ja lastesi kustannuksella.

Mies on lompakkoloinen ja taloudellinen pahoinpitelijä. Kiellä nyt aluksi autosi käyttö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän