On sillä kumppanin lihomisella vähän merkitystä!
Ei ole vaikuttanut seksielämään, päinvastoin halut ovat lisääntyneet, vaikka vaimolle on 10 vuodessa tullut 20kg lisää. Mutta ennen käytiin laskettelureissuilla yhdessä, sitten tuli lapset, nyt kun mennään laskettelemaan niin vaimo on jo vuosia valittanut että hän ei enää laskettele, kun ei monot mahdu jalkoihin. Sitten yksin itkee mökillä ja hotellilla kun ei ole mitään tekemistä ja tylsää. Mä edelleen hoikka ja raahaan kolmea alle 10v lasta rinteissä. Ilman normaalipainoista iskää ei medän lapset pääsis ollenkaan rinteeseen... M37v
Kommentit (29)
Osta sille pohkeiden rasvaimu ennen seuraavaa lomaa.
Älä päästä sitä rasvapalloa rinteeseen, pyörii luultavasti alas sieltä sillain tyhmän näköisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No osta sille isommat monot, trolli.
Joo... Et oo tainnut koskaan kokeilla laskettelumonoja jalkoihin? Niihin kun ei paksut pohkeet sovi... Mun monot ei mahdu edes auki vaimon jalkoihin saati että vois laittaa lukkoja kiinni. Ap
Kehut omaa hoikkuuttasi mutta et itsekään pääse omin voimin mäen päälle, sähköllä pitää mennä.
Kylläpä iltalenkillä otin ja hiihdin rinteiden päälle hiihtolatua. Oon hiihtänyt tälle talvelle kohta 500km ap
Eikö se vaimo voi mennä vaikka lumikenkäilemään sillä aikaa? Siinä voi mennä ihan omaan tahtiin ja ties vaikka tykkäisikin.
Läskiä ja lotinaa
ja peurampa pyllyä ihanaa
on römpsässä käristetty, kiristetty,
vattahan varistettu juu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No osta sille isommat monot, trolli.
Joo... Et oo tainnut koskaan kokeilla laskettelumonoja jalkoihin? Niihin kun ei paksut pohkeet sovi... Mun monot ei mahdu edes auki vaimon jalkoihin saati että vois laittaa lukkoja kiinni. Ap
Kehut omaa hoikkuuttasi mutta et itsekään pääse omin voimin mäen päälle, sähköllä pitää mennä.
Hissillä ylös, massalla alas. Sellaista ”urheilua”, samaa tasoa kuin ralli.
Oliko vaimo ennestään jo lihava siis 80kg ja nyt on 100kg? Koska 20kg ei ole paljon,
Itselläni on tullut 20kg lisää, painan nyt 75kg ja käytän M koon vaatteita, ennen painoin 55kg ja täytyy sanoa että nyt paljon parempi kroppa, kurvit , ei makkaroita, tissit ja kaaret, mieskin tykkää.
Ja moneskohan samantapainen satu tämä oli...
0/5
LäskiÄläLaardejasiLaihdutaYhtään
T: LÄLLY ry.