Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On sillä kumppanin lihomisella vähän merkitystä!

Vierailija
21.02.2022 |

Ei ole vaikuttanut seksielämään, päinvastoin halut ovat lisääntyneet, vaikka vaimolle on 10 vuodessa tullut 20kg lisää. Mutta ennen käytiin laskettelureissuilla yhdessä, sitten tuli lapset, nyt kun mennään laskettelemaan niin vaimo on jo vuosia valittanut että hän ei enää laskettele, kun ei monot mahdu jalkoihin. Sitten yksin itkee mökillä ja hotellilla kun ei ole mitään tekemistä ja tylsää. Mä edelleen hoikka ja raahaan kolmea alle 10v lasta rinteissä. Ilman normaalipainoista iskää ei medän lapset pääsis ollenkaan rinteeseen... M37v

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No osta sille isommat monot, trolli.

Vierailija
2/29 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten 20 kg vaikuttaa jalan kokoon. Mene ap laskemaan itsesi johonkin lumivyöryyn ja pysy siellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin teillä menee, jos rouvan laskettelemattomuus on ainoa asia mitä ei painonsa vuoksi harrasta. Meillä lapset ei pääse rinteeseen, koska itse todettiin, ettei me vanhemmat oikeastaan pidetä laskettelusta, painoa ei voida kyllä syyttää tästä.

Vierailija
4/29 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo... Et oo tainnut koskaan kokeilla laskettelumonoja jalkoihin? Niihin kun ei paksut pohkeet sovi... Mun monot ei mahdu edes auki vaimon jalkoihin saati että vois laittaa lukkoja kiinni. Ap

Vierailija
5/29 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten 20 kg vaikuttaa jalan kokoon. Mene ap laskemaan itsesi johonkin lumivyöryyn ja pysy siellä.

Voisin kuvitella, että paljonkin. Minulla jalan koko kasvoi raskauden aikana, vaikka painoa on nyt vähemmän, kuin aiemmin. Kumma homma, ihmiskehot muuttuvat vuosien aikana.

Vierailija
6/29 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 kg lisää on vastenmielistä. Rouva dieetille!

Vierailija
7/29 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä on "liian pienet monot" eikä jalan koko.

Vierailija
8/29 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten 20 kg vaikuttaa jalan kokoon.

Laskettelumonot puristavat pohkeista aivan perkeleesti, oisko siitä kyse.

Vierailija
9/29 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo... Et oo tainnut koskaan kokeilla laskettelumonoja jalkoihin? Niihin kun ei paksut pohkeet sovi... Mun monot ei mahdu edes auki vaimon jalkoihin saati että vois laittaa lukkoja kiinni. Ap

Eli laskettelu ei sovi kenellekään paksupohkeiselle, vaikka ei olisi lihava?

Vierailija
10/29 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan huijaa ap:ta, että muka harmittaa, kun ei voi tulla rinteeseen. Eukko vetää tyytyväisenä suklaata napaansa ja katsoo netflixiä. Saa olla vähän aikaa rauhassa kakaroilta. 😄

Vierailija
11/29 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ihan onnessani jos pääsisin kolmesta kersasta ja ukosta edes hetkeksi eroon. Ei taida rouva yksin mökissä itkeskellä…

Vierailija
12/29 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin teillä menee, jos rouvan laskettelemattomuus on ainoa asia mitä ei painonsa vuoksi harrasta. Meillä lapset ei pääse rinteeseen, koska itse todettiin, ettei me vanhemmat oikeastaan pidetä laskettelusta, painoa ei voida kyllä syyttää tästä.

Kuka sanoi että ainoa asia? Kun sattuu lapset tykkäämään aivan älyttömästi, jo syksyllä kyselee koska mennään laskettelemaan... Tehdäänkö teillä kaikki muukin niinkuin vanhemmat tykkäätte? Lapsilla kohtuu tylsä elämä... Ap

Vierailija
13/29 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvoin näkee hoikkaa ihmistä, jolla on samanlaiset pohkeet kuin vaikkapa xxxl kokoisella, uskallan väittää että ei ole...

Vierailija
14/29 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelkaa asiasta. Tehkää yhdessä terveellistä ruokaa. Lastenkin etu.

Vierailija
15/29 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvoin näkee hoikkaa ihmistä, jolla on samanlaiset pohkeet kuin vaikkapa xxxl kokoisella, uskallan väittää että ei ole...

Olen nähnyt montakin. Tosin tämän trollauksen tarkoitus on taas morkata ylipainoisia.

Vierailija
16/29 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja iskä itkee rinteessä kun joutuu yksin lapsia hoitamaan pari tuntia,

mahtava perhe,

ja mammakin viä lihonu. yyhhyyyy,

nyt vaan itket ja voivottelet sitä loppuikäs

Vierailija
17/29 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt montakin. Tosin tämän trollauksen tarkoitus on taas morkata ylipainoisia.

Trollata? Miksi niin tekisin, kovasti olen kyllä yrittänyt houkutella vaimoa rinteeseen, mutta kun ei löydy sopivaa monoa, vuokraamoistakaan ei löydy, on käyty katsomassa. En todellakaan halua morkata vaimoani... Mutta näin on käynyt...

Vierailija
18/29 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehut omaa hoikkuuttasi mutta et itsekään pääse omin voimin mäen päälle, sähköllä pitää mennä.

Vierailija
19/29 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka sanoi että ainoa asia? Kun sattuu lapset tykkäämään aivan älyttömästi, jo syksyllä kyselee koska mennään laskettelemaan... Tehdäänkö teillä kaikki muukin niinkuin vanhemmat tykkäätte? Lapsilla kohtuu tylsä elämä... Ap

Kyllä kyllä, ikinä ei tehdä niitä asioita, mistä lapset tykkää. Ydin oli kuitenkin siinä, että onko lapsille pakko esitellä sellaisia lajeja, joiden harrastaminen on haastavaa syystä tai toisesta? Muitakin lajeja on varmasti tarjolla.

Vierailija
20/29 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja iskä itkee rinteessä kun joutuu yksin lapsia hoitamaan pari tuntia,

mahtava perhe,

ja mammakin viä lihonu. yyhhyyyy,

nyt vaan itket ja voivottelet sitä loppuikäs

Pari tuntia... 5 päivää laskettiin aamusta iltaan asti. Ihan oli kivaa... Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi