Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä Raamattu sanoo eroamisesta?

Vierailija
21.02.2022 |

Mies sairastui psyykkisesti ja oli väkivaltainen. Minä otin lapset ja muutin pois, rauhoittaakseni elämää. Mies haki muutaman kuukauden päästä avioeroa ja sai sen. Olenko syntinen?
Haluan asiallisia vastauksia. Olen vasta 37 ja erosta on 7 vuotta. Voinko mennä eteenpäin elämässä?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on jatkuva kummastus se että jos nimenomaan avioliitto instituutiona on niin kovin tärkeä miehen ja naisen välillä miksei Raamatusta löydy mistään kohtaan selkeää ohjetta miten sellainen pitäisi solmia. Ei minkäänlaista vihkikaavaa. [/qu

Selkeä on mies luopuu isästä ja äidistä ja liittyköön vaimoonsa ,niin ne kaksi tulevat yhdeksi.

Israelilaisilla, joilta Raamattu on ,on tarkat kaavat vihkimiseen liittyen.niitä noudatetaan tänäkin päivänä.

Kaanaan häistä kuvaus kertoo miten tärkeä tapahtuma oli .

Vierailija
42/43 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”Mutta maailman alussa Jumala loi ihmisen mieheksi ja naiseksi. Sen tähden mies jättää isänsä ja äitinsä ja liittyy vaimoonsa, niin että nämä kaksi tulevat yhdeksi lihaksi. He eivät siis enää ole kaksi, he ovat yksi. Ja minkä Jumala on yhdistänyt, sitä älköön ihminen erottako.” (Mark. 10:6–9.)

Ehkä se ongelma on se, että IHMISET kuvittelevat löytäneensä sen puolisonsa ja sitten pappi eli IHMINEN heidät vihkivät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeremian 19:9

Ja minä panen heidät syömään poikiensa ja tyttäriensä lihaa, ja he syövät toinen toisensa lihaa siinä hädässä ja ahdistuksessa, jolla heitä ahdistavat heidän vihollisensa, ne, jotka etsivät heidän henkeänsä.