Tykkääkö miehet tällaisista huulista?
Kommentit (43)
Eikö hän ole palstan miesten ihannenainen? Ikääkin sopivat 18 v.
No olisikohan niin, että joku tykkää ja joku toinen ei? Ihan tällainen villi veikkaus.
Turbohuulet, potkupallotissit ja hehtaariperse vois jo pikkuhiljaa mennä pois muodista.
Pysykää nyt saatana luonnollisina naiset
Btw toi on mies
nyt muistan ton nimen
EIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Sitä olen miettinyt että mitä niille huulille käy kun täyte katoaa? Jääkö roikkuvaa löysää nahkaa?
Palstalaiset taas mielipuuhassaan, eli haukkumassa ihmisten ulkonäköä. On teilläkin harrastukset.
Se korkeushyppääjä Jadekin oli paljon nätimpi ennen niitä botox huulia.
Vierailija kirjoitti:
Sitä olen miettinyt että mitä niille huulille käy kun täyte katoaa? Jääkö roikkuvaa löysää nahkaa?
Eikö sinulla ole ikinä ollut huuli (tai joku muu paikka) turvoksissa? Jäikö siihen löysää nahkaa?
Iho on aika elastinen.
Vierailija kirjoitti:
Palstalaiset taas mielipuuhassaan, eli haukkumassa ihmisten ulkonäköä. On teilläkin harrastukset.
Itsensä ihmisen irvikuviksi pistelevien ja leikkelevien ulkonäköä sopiikin pilkata.
Ei ole ankanhuulet koskaan innostaneet, lähinnä tekee bimboefektin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sinulla ole ikinä ollut huuli (tai joku muu paikka) turvoksissa? Jäikö siihen löysää nahkaa?
Iho on aika elastinen.
Come on, onnettomuuden jälkeen turvotus ei kestä noin kauan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsensä ihmisen irvikuviksi pistelevien ja leikkelevien ulkonäköä sopiikin pilkata.
Sinäkö sen päätät, mikä näyttää ihmiseltä ja mikä irvikuvalta? Mitä sillä pilkalla on tarkoitus saavuttaa? Painostaa ihmiset näyttämään siltä, miltä sinä määräät?
Voi ei! Miltä mahtaa näyttää sitten 50-vuotiaana? En todellakaan kestä tätä aikaa!
Vierailija kirjoitti:
Kuvassa on juurikin Jade (ex-Jere)
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä vittuilemassa kaikesta,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvassa on juurikin Jade (ex-Jere)
Mieshän tuo nyt on. Näkee jo perssilmälläkin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iho on aika elastinen.
Vrt. raskausmaha. Hyvin monelle jää.
No ei vois enää yököttävemmät olla... Yök...! Mies 36v