Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko saanut palautetta ulkonäöstäsi ystävien taholta?

Vierailija
08.07.2015 |

Mitä ajattelisit, jos sinua sanottaisiin heidän taholtaan vaikkapa perusnätiksi? Kertokaa mielellään naamatusten kerrotuista kommenteista, ei kai kukaan laske oikeiksi somessa annettuja arvioita.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sanoi eräs entinen työkaveri, että sun nenä kasvaa vaan. Kerran kun hän näki oikein isonenäisen ihmisen niin hän sanoi, että tolla on jopa isompi nenä kuin sulla. Sama ihminen sanoi, että mulla on levee lattaperse. Yhteisen ravintolaillan jälkeen hän jaksoi ihmetellä miksi mun ympärillä pörräs niin paljon komeita miehiä. Hän ei vaan millään ymmärtänyt missä mun vetovoima oli muka.Kerran tapasin hänen miespuolisen ystävänsä ja seuraavana päivänä tämä tuttava sanoi, että hän piti meitä kaikkia kauniina, sinuakin ja taas sellaisen ihmetyksen kanssa. Hän sai minut aina tuntemaan itseni niin mitättömäksi. Onneksi ei tarvi olla enää hänen kanssa tekemisissä.
Sitten eräs vanhempi naispuolinen työkaveri käveli kerran käytävällä vierelläni ja kertoi, että minulle on tullut lisää painoa. Hän otti kiinni käsivarsistani ja oikein näytti, että tänne on tullut lisää.
Kerran kun olin kävelylenkillä piristämässä apeaa mieltäni, niin pieni teinijoukko kiinnitti minuun huomiota ja yksi huusi kovaan ääneen, että ei vittu kattokaa kuinka iso jalka tolla on. Sen jälkeen sain kunnon jalkakompleksinkin. Onhan se vähän iso kun kun olen 169 senttiä pitkä ja kengän numero 41.

Vierailija
42/49 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 13:28"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 13:20"]

Mulle on baarissa kerran joku täysin ventovieras herrasmies tokaissut päin naamaa "Vittu miten oot ruma! Mä en sun näkösenä kehtais kyl missää liikkua. Tappaisin itteni jos oisin yhtä ruma kun sä!" Kuulemma pilasin tämän joka naisen unelmamiehen illan kertomalla, miten hän voi aivan vapaasti mennä kattelemaan niitä kauniita naisia johonkin nurkkaan ja jättää mun tuijottelut väliin. Ilmoitin myös, miten musta kyllä saadaan kaunis kun sipaisee meikkiä nassuun, vaan hänestä ei unelmieni prinssiä saada edes kirveellä selässä. Hän sitten sitten riemastui niin paljon, että alkoi seuraamaan ja solvaamaan minua kokoajan. Loppui siihen kun menin poken tykö ja pyysin hänen tekevän asialle jotain. Viimeiset sanat tämän ihastuttavan herrasmiehen suusta oli "Tapa ittes vitun lutka!". Oih niin ihanan piristävä ja oikein mieltä lämmittäviä kommentteja häneltä! :)

[/quote]

Huhhuh, ihan sairas yksilö. Tuollaisella on pakko olla pahoja ongelmia, vai voiko pelkkä ilkeys ja tyhmyys riittää?
[/quote]

Kyllä voi riittää hyvinkin pelkät ilkeys ja tyhmyys. :D
Hän vaan kuvitteli tosiaan olevansa joka naisen märkä uni, mut silti ei tainnu ulkonäkö riittää niiden kauniimpien alfanaaraiden pokailuun. Vai oliskohan käytöksessä mahtanu olla vikaa enemmän? ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normia. Hurjan kaunis ja seksikäs, säteilevä. Seksikäs on aina ollut yleisin termi minusta. Omasta mielestäni olen...no mitä sitä nyt salailemaan. Totta helvetissä olen seksikäs :D Panisin itsekin itseäni jos voisin. En ole kaunis vaan nimenomaan seksikäs. Enkä halua olla kaunis. Kauniit ihmiset on tylsiä. Mä oon sen näköinen että olen ihan peto sängyssä. Olenkin. Olen myös narsisti ja mielenterveysongelmainen. Mikä on näköjään lähes meriitti miehille. Ei yhtään haittaa että olen potentiaalisesti vaarallinen. Miehillä on vaan se pakko saada tota.

Vierailija
44/49 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sanoi naapurin mies, että sä olet kyllä hyvännäköinen nainen, mutta huomaa että et niin etsi miestä, kun et jaksa laittaa hiuksiasi. Tosi outo kommentti mielestäni.

Vierailija
45/49 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua. Mulle sanotaan _todella_ usein että näytän Stana Katic nimiselle näyttelijälle. En näe meissä mitään samaa paitsi silmien värin!

Vierailija
46/49 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 14:20"]Ihan normia. Hurjan kaunis ja seksikäs, säteilevä. Seksikäs on aina ollut yleisin termi minusta. Omasta mielestäni olen...no mitä sitä nyt salailemaan. Totta helvetissä olen seksikäs :D Panisin itsekin itseäni jos voisin. En ole kaunis vaan nimenomaan seksikäs. Enkä halua olla kaunis. Kauniit ihmiset on tylsiä. Mä oon sen näköinen että olen ihan peto sängyssä. Olenkin. Olen myös narsisti ja mielenterveysongelmainen. Mikä on näköjään lähes meriitti miehille. Ei yhtään haittaa että olen potentiaalisesti vaarallinen. Miehillä on vaan se pakko saada tota.
[/quote]

Hyi helvetti mikä tapaus mahdat olla.

Vierailija
47/49 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kierrellä kirppareita eri puolilla maailmaa. Minulla on valtavasti Malene Birgerin, Chloen, Filippa K:n jne vaatteita joita olen ostellu Tukholmasta, Köpiksestä, Pariisista, Losista jne. käytettynä. Eräs erittäin varakas ja ERITTÄIN pihi ystäväni sanoi, että hän ei vain voisi käyttää käytettyjä vaatteita ja että hänellä on kyllä rahaa ostaa vaatteet uutena.

Ystäväni lähentelee 50 v ja hän käyttää kolmea 'sinkkuelämää' t-paitaa ja kaksia kasarifarkkuja, joista toiset ruskeat ja toiset viininpunaiset. Luultavasti nuo kasarifarkut oikeasti ovat 80-luvulta koska niin monta kertaa niitä on paikattu. Ja 'sinkkuelämää' t-paidat on saatu leffan oheistuotteena ilmaiseksi:)  Ystäväni on muuten sinkku.

Kenkiä hänellä on kolmet; talvikengät, kevät/syyskengät ja kesäsandaalit. Kesäsandaalien kanssa hän on käyttänyt aina sukkia jotta ne eivät likaannu monen vuodenkaan käytön jälkeen:)

Vierailija
48/49 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 13:20"]

Mulle on baarissa kerran joku täysin ventovieras herrasmies tokaissut päin naamaa "Vittu miten oot ruma! Mä en sun näkösenä kehtais kyl missää liikkua. Tappaisin itteni jos oisin yhtä ruma kun sä!" Kuulemma pilasin tämän joka naisen unelmamiehen illan kertomalla, miten hän voi aivan vapaasti mennä kattelemaan niitä kauniita naisia johonkin nurkkaan ja jättää mun tuijottelut väliin. Ilmoitin myös, miten musta kyllä saadaan kaunis kun sipaisee meikkiä nassuun, vaan hänestä ei unelmieni prinssiä saada edes kirveellä selässä. Hän sitten sitten riemastui niin paljon, että alkoi seuraamaan ja solvaamaan minua kokoajan. Loppui siihen kun menin poken tykö ja pyysin hänen tekevän asialle jotain. Viimeiset sanat tämän ihastuttavan herrasmiehen suusta oli "Tapa ittes vitun lutka!". Oih niin ihanan piristävä ja oikein mieltä lämmittäviä kommentteja häneltä! :)

[/quote]

Toivottavasti et ottanut itseesi. Herralla oli luultavasti lääkkeet jääneet ottamatta. Olen törmännyt samanlaiseen Helsingissä 'Kolmessa kaisassa'

Vierailija
49/49 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pehre

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi