Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko saanut palautetta ulkonäöstäsi ystävien taholta?

Vierailija
08.07.2015 |

Mitä ajattelisit, jos sinua sanottaisiin heidän taholtaan vaikkapa perusnätiksi? Kertokaa mielellään naamatusten kerrotuista kommenteista, ei kai kukaan laske oikeiksi somessa annettuja arvioita.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 12:41"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 12:04"]

" Sä oot niin kaunis ja saisit kenet tahansa jos haluaisit" näin sanoi pari läheistä kaveriani kännissä :D on myös kehuttu nätiksi ihan selvinpäin, mutta omasta mielestäni olen ihan tavallinen. Jos joku sanoisi perusnätiksi olisin vain tyytyväinen. En oikeastaan koskaan ota noita kehuja edes tosissaan

[/quote]

Ai että parisuhteissa pelkkä ulkonäkö kertoo sen saako miehen? Mielenkiintoinen näkemys rakkaudesta.
[/quote]
No tosiasia on että parisuhteen alussa ulkonäöllä on merkitystä.

Vierailija
22/49 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juurikaan. Ihoa on kehuttu, mutta kauniiksi tai nätiksi ei ole sanottu koskaan.

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 12:14"]

Onkohan niin, että omasta ulkonäöstään epävarmat yrittävät alentaa muidenkin käsitystä itsestään? Kummasti kehuja saa eniten kauneimmilta naisilta, niiltä vaatimattomimman näköisiltä vähiten.

[/quote]

Hmm mulla tuli mieleen, että jos on kaunis nainen, niin harvemmin sellaisia tulee ehkä kehuneeksi. Ajattelen, että he tietävät olevansa kauniita ja ovat varmasti sen saaneet jo useamman kerran kuulla. Pidän jollain tavalla itsestäänselvyytenä, että he tietävät olevansa kauniita (koska ovat usein sen kuulleet) eikä minun tarvitse sitä erikseen kertoa. Ja toisaalta, on se minulle katkeruuden paikka, että toisilla on käynyt parempi tuuri ulkonäöllisesti. Varsinkin kun sihen ei oikein itse voi millään tavalla vaikuttaa.

En tiedä sitten, miksi kauniilta naiselta saa enemmän kehuja. Ehkä he kiinnittävät enemmän huomiota myös muiden ulkonäköön, koska heidänkin ulkonäköönsä on kiinnitetty paljon huomiota positiivessa mielessä. Itse taas yritän olla kiinnittämättä huomiota varsinkin omaan ulkonäköön niin paljon ja keskityn muihin asioihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin aikoinaan lapsena kaverikseni yksinäisen maahanmuuttajan ja yksi kaunis päivä kesällä ulkona tokaisi mulle: "Vedä maha sisään, en kehtaa kävellä sun kaa!!"

Sama neito joskus myöhemmin baari-illan aloittelun aikaan sanoi "Pese noi meikit pois niin mä meikkaan sut, ei kehdata lähteä sun kaa muuten, eikä sull oo ees kynsilakkaa"

Tuli muuten ihan hirveän näköinen meikki. Näytin joltain peikolta ja kaikki onneksi purskahtivat nauruun nähdessään hänen kädenjälkensä.

Eipä olla enää.

Vierailija
24/49 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 12:46"]

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 12:41"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 12:04"] " Sä oot niin kaunis ja saisit kenet tahansa jos haluaisit" näin sanoi pari läheistä kaveriani kännissä :D on myös kehuttu nätiksi ihan selvinpäin, mutta omasta mielestäni olen ihan tavallinen. Jos joku sanoisi perusnätiksi olisin vain tyytyväinen. En oikeastaan koskaan ota noita kehuja edes tosissaan [/quote] Ai että parisuhteissa pelkkä ulkonäkö kertoo sen saako miehen? Mielenkiintoinen näkemys rakkaudesta. [/quote] No tosiasia on että parisuhteen alussa ulkonäöllä on merkitystä.

[/quote]

Ei tässä kukaan ole väittänyt etteikö olisi ;) Tosiasia nyt on, ettei pelkällä ulkonäöllä koskaan saa parisuhdetta, vaan parinmuodostukseen vaikuttavat muutkin seikat kuten sisäiset tekijät. Ainakin jos oletuksena molemmat haluavat aikuisten parisuhteen, ei pelkkiin pinnallisiin sekkoihin perustuvaa liityntää.

Vierailija
25/49 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 12:07"]

Ei ystävä, vaan työkaveri: aika hiirenhäntä se on tuo sinunkin ponnarisi. ??? Mulla on tuuhea ja paksu luonnonkihara pörrötukka, ei tosiaan mikään hiirenhäntä, vaikka kaikkea muuta vikaa löytyykin.

[/quote]

Voi ei, taisi vain olla kateellinen upeista hiuksistasi.

Vierailija
26/49 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma on kaunis luusto, viehättävät kasvot, söpö, kaunis, ihanat silmät ja sen sellaista. Tuo ensimmäinen kommentti oli musta kivoin kun ei sitä tule kuultua yleensä ja se on vähän tarkempi.

Vierailija
27/49 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 12:14"]Onkohan niin, että omasta ulkonäöstään epävarmat yrittävät alentaa muidenkin käsitystä itsestään? Kummasti kehuja saa eniten kauneimmilta naisilta, niiltä vaatimattomimman näköisiltä vähiten.
[/quote]
Kauniit taitaa sanoa vain säälistä kohottaakseen toisenkin mielialaa. Suuri osa noista kehuista nykyään on turhaa läpinää. On tullut joku kumma villitys, että kaikkia pitää sanoa kauniiksi, facebookissa sen jo huomaa.

Vierailija
28/49 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo sanonut kukaan mitään. Vaatteita joskus haukkuvat :D Kerran kysyin yhdeltä kaverilta (jonka kanssa tunnettu yli 10 vuotta), että olenko hänen mielestään ruma. Hän oli ihan ihmeissään ja sanoi että en todellakaan ole, että miksi edes kysyn tuollaista. Vastasin, että siksi kun et koskaan ole maininnut sanallanikaan ulkonäköäni. Sanoi, että on luullut sen olevan itsestään selvää että olen hänen mielestään nätti/kaunis. Just...

Vierailija
29/49 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ystävä, vaan työkaveri: aika hiirenhäntä se on tuo sinunkin ponnarisi. ??? Mulla on tuuhea ja paksu luonnonkihara pörrötukka, ei tosiaan mikään hiirenhäntä, vaikka kaikkea muuta vikaa löytyykin.

[/quote]

On vaikea ymmärtää toisien piilosarkasmijuttuja kun sanovat vakavalla naamalla eivätkä yhtään anna ymmärtää. Tuskin oli ihan tosissaan.

Vierailija
30/49 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 13:08"]

Kauniit taitaa sanoa vain säälistä kohottaakseen toisenkin mielialaa. Suuri osa noista kehuista nykyään on turhaa läpinää. On tullut joku kumma villitys, että kaikkia pitää sanoa kauniiksi, facebookissa sen jo huomaa.

[/quote]

Millä logiikalla ne rumimmat naiset sitten katsoisivat asiakseen lytätä toisen ulkonäköä?

Vierailija
31/49 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin tällöin joku on kehunut kampausta, jotain yksittäistä vaatetta tai korua. Kauniiksi ei ole sanottu, vaikka omasta mielestäni olen ihan nätti :(

Vierailija
32/49 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 12:52"]Otin aikoinaan lapsena kaverikseni yksinäisen maahanmuuttajan ja yksi kaunis päivä kesällä ulkona tokaisi mulle: "Vedä maha sisään, en kehtaa kävellä sun kaa!!"

Sama neito joskus myöhemmin baari-illan aloittelun aikaan sanoi "Pese noi meikit pois niin mä meikkaan sut, ei kehdata lähteä sun kaa muuten, eikä sull oo ees kynsilakkaa"

Tuli muuten ihan hirveän näköinen meikki. Näytin joltain peikolta ja kaikki onneksi purskahtivat nauruun nähdessään hänen kädenjälkensä.

Eipä olla enää.
[/quote]
Oliko venäläinen vai virolainen?

Vierailija
33/49 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 13:11"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 13:08"]

[/quote]

Millä logiikalla ne rumimmat naiset sitten katsoisivat asiakseen lytätä toisen ulkonäköä?
[/quote]
Sitä pitää sitten kysyä niiltä.

Vierailija
34/49 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 13:15"]

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 13:11"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 13:08"] Kauniit taitaa sanoa vain säälistä kohottaakseen toisenkin mielialaa. Suuri osa noista kehuista nykyään on turhaa läpinää. On tullut joku kumma villitys, että kaikkia pitää sanoa kauniiksi, facebookissa sen jo huomaa. [/quote] Millä logiikalla ne rumimmat naiset sitten katsoisivat asiakseen lytätä toisen ulkonäköä? [/quote] Sitä pitää sitten kysyä niiltä.

[/quote]

Oletko hieman vajaa. Kukaan sano suoraan tuolle syytä vaikka kysyisi :)

Mutta tosiaan varmaankin ne kauneimmat naiset ovat onnellisia ja iloisia ylipäänsä, niin toisista näkee helposti positiivisia seikkoja. Rumien naisten elämä on aika negatiivista ja saa harvoin esim. miehiltä huomiota, joten sitä turhautumista voi haluta purkaa muihin etsimällä virheitä.

Vierailija
35/49 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on baarissa kerran joku täysin ventovieras herrasmies tokaissut päin naamaa "Vittu miten oot ruma! Mä en sun näkösenä kehtais kyl missää liikkua. Tappaisin itteni jos oisin yhtä ruma kun sä!"
Kuulemma pilasin tämän joka naisen unelmamiehen illan kertomalla, miten hän voi aivan vapaasti mennä kattelemaan niitä kauniita naisia johonkin nurkkaan ja jättää mun tuijottelut väliin. Ilmoitin myös, miten musta kyllä saadaan kaunis kun sipaisee meikkiä nassuun, vaan hänestä ei unelmieni prinssiä saada edes kirveellä selässä.
Hän sitten sitten riemastui niin paljon, että alkoi seuraamaan ja solvaamaan minua kokoajan. Loppui siihen kun menin poken tykö ja pyysin hänen tekevän asialle jotain.
Viimeiset sanat tämän ihastuttavan herrasmiehen suusta oli "Tapa ittes vitun lutka!".
Oih niin ihanan piristävä ja oikein mieltä lämmittäviä kommentteja häneltä! :)

Vierailija
36/49 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 13:17"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 13:15"]

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 13:11"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 13:08"] Kauniit taitaa sanoa vain säälistä kohottaakseen toisenkin mielialaa. Suuri osa noista kehuista nykyään on turhaa läpinää. On tullut joku kumma villitys, että kaikkia pitää sanoa kauniiksi, facebookissa sen jo huomaa. [/quote] Millä logiikalla ne rumimmat naiset sitten katsoisivat asiakseen lytätä toisen ulkonäköä? [/quote] Sitä pitää sitten kysyä niiltä.

[/quote]

Oletko hieman vajaa. Kukaan sano suoraan tuolle syytä vaikka kysyisi :)

Mutta tosiaan varmaankin ne kauneimmat naiset ovat onnellisia ja iloisia ylipäänsä, niin toisista näkee helposti positiivisia seikkoja. Rumien naisten elämä on aika negatiivista ja saa harvoin esim. miehiltä huomiota, joten sitä turhautumista voi haluta purkaa muihin etsimällä virheitä.
[/quote]
Sulla on kaunis tapa puhutella, noin omasta mielestä varmaan täyspäisenä ihmisenä.

Vierailija
37/49 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 13:21"]

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 13:17"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 13:15"] [quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 13:11"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 13:08"] Kauniit taitaa sanoa vain säälistä kohottaakseen toisenkin mielialaa. Suuri osa noista kehuista nykyään on turhaa läpinää. On tullut joku kumma villitys, että kaikkia pitää sanoa kauniiksi, facebookissa sen jo huomaa. [/quote] Millä logiikalla ne rumimmat naiset sitten katsoisivat asiakseen lytätä toisen ulkonäköä? [/quote] Sitä pitää sitten kysyä niiltä. [/quote] Oletko hieman vajaa. Kukaan sano suoraan tuolle syytä vaikka kysyisi :) Mutta tosiaan varmaankin ne kauneimmat naiset ovat onnellisia ja iloisia ylipäänsä, niin toisista näkee helposti positiivisia seikkoja. Rumien naisten elämä on aika negatiivista ja saa harvoin esim. miehiltä huomiota, joten sitä turhautumista voi haluta purkaa muihin etsimällä virheitä. [/quote] Sulla on kaunis tapa puhutella, noin omasta mielestä varmaan täyspäisenä ihmisenä.

[/quote]

:)

Vierailija
38/49 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kaveri kehuu mun mielestä jo ihan liikaa. En itse mieti omaa tai kaverien ulkonäköä paljon. Kai tuo eniten kehuva toivoisi kuulevansa enemmän kehuja, mutta en mä tajua kehua. Ehkä luonteesta yleensä kehun enemmän.

Vierailija
39/49 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 13:20"]

Mulle on baarissa kerran joku täysin ventovieras herrasmies tokaissut päin naamaa "Vittu miten oot ruma! Mä en sun näkösenä kehtais kyl missää liikkua. Tappaisin itteni jos oisin yhtä ruma kun sä!" Kuulemma pilasin tämän joka naisen unelmamiehen illan kertomalla, miten hän voi aivan vapaasti mennä kattelemaan niitä kauniita naisia johonkin nurkkaan ja jättää mun tuijottelut väliin. Ilmoitin myös, miten musta kyllä saadaan kaunis kun sipaisee meikkiä nassuun, vaan hänestä ei unelmieni prinssiä saada edes kirveellä selässä. Hän sitten sitten riemastui niin paljon, että alkoi seuraamaan ja solvaamaan minua kokoajan. Loppui siihen kun menin poken tykö ja pyysin hänen tekevän asialle jotain. Viimeiset sanat tämän ihastuttavan herrasmiehen suusta oli "Tapa ittes vitun lutka!". Oih niin ihanan piristävä ja oikein mieltä lämmittäviä kommentteja häneltä! :)

[/quote]

Huhhuh, ihan sairas yksilö. Tuollaisella on pakko olla pahoja ongelmia, vai voiko pelkkä ilkeys ja tyhmyys riittää?

Vierailija
40/49 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 13:10"]

[/quote]

On vaikea ymmärtää toisien piilosarkasmijuttuja kun sanovat vakavalla naamalla eivätkä yhtään anna ymmärtää. Tuskin oli ihan tosissaan.

[/quote]

Niimä, huumori on taitolaji...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi