Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko saanut palautetta ulkonäöstäsi ystävien taholta?

Vierailija
08.07.2015 |

Mitä ajattelisit, jos sinua sanottaisiin heidän taholtaan vaikkapa perusnätiksi? Kertokaa mielellään naamatusten kerrotuista kommenteista, ei kai kukaan laske oikeiksi somessa annettuja arvioita.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
2/49 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tuttu oli nähnyt mieheni kaupassa ja nähdessämme totesi, että on hyvin syöneen näköinen. Minua kyllä loukkasi, en koe että ollaan niin läheisiä, että hän voi noin kommentoida saatika vitsailla. Ja lisäyksenä, hän ei itsekään ole ihan kevyemmästä päästä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Sä oot niin kaunis ja saisit kenet tahansa jos haluaisit" näin sanoi pari läheistä kaveriani kännissä :D on myös kehuttu nätiksi ihan selvinpäin, mutta omasta mielestäni olen ihan tavallinen. Jos joku sanoisi perusnätiksi olisin vain tyytyväinen. En oikeastaan koskaan ota noita kehuja edes tosissaan

Vierailija
4/49 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on sanottu monta kertaa, että kasvoni ovat aivan symmetriset. Ihmettelin nuorempana sitä, kuinka juuri tuo tulee ihmisille mieleen, kun en koskaan kiinnitä siihen itse huomiota itsessäni tai muissa.

Noiden aikojen jälkeen olen lukenut moneen kertaan artikkeleita siitä, että ihmisten silmissä symmetriset kasvot ovat kauniita. Minun eivät ole.

Vierailija
5/49 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ystävä, vaan työkaveri: aika hiirenhäntä se on tuo sinunkin ponnarisi. ??? Mulla on tuuhea ja paksu luonnonkihara pörrötukka, ei tosiaan mikään hiirenhäntä, vaikka kaikkea muuta vikaa löytyykin.

Vierailija
6/49 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 12:07"]

Ei ystävä, vaan työkaveri: aika hiirenhäntä se on tuo sinunkin ponnarisi. ??? Mulla on tuuhea ja paksu luonnonkihara pörrötukka, ei tosiaan mikään hiirenhäntä, vaikka kaikkea muuta vikaa löytyykin.

[/quote]

Just, olipa kivasti sanottu :D

Vierailija
7/49 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan niin, että omasta ulkonäöstään epävarmat yrittävät alentaa muidenkin käsitystä itsestään? Kummasti kehuja saa eniten kauneimmilta naisilta, niiltä vaatimattomimman näköisiltä vähiten.

Vierailija
8/49 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mammat on saaneet kehuja vaan pillua etsiviltä miehiltä vastausten vähyyden perusteella.

Vierailija
9/49 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 12:14"]Onkohan niin, että omasta ulkonäöstään epävarmat yrittävät alentaa muidenkin käsitystä itsestään? Kummasti kehuja saa eniten kauneimmilta naisilta, niiltä vaatimattomimman näköisiltä vähiten.
[/quote]

Näin. Ja perusnättejä kehutaan eniten (naiset), vaikkeivat mitään kovin kauniita oikeasti olisikaan.

Vierailija
10/49 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sanotaan aina että oot laihtunut. Tiedän että en ole mutta kaverit säälistä kommentoi kun olen tällainen pullukka.

Vierailija
11/49 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun silmiäni kehutaan usein, pitkät, tummat ripset ja selkeä väri kuulemma viehättävät :)

Vierailija
12/49 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ooksää lihonnu?

Vierailija
13/49 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 12:23"]Mulle sanotaan aina että oot laihtunut. Tiedän että en ole mutta kaverit säälistä kommentoi kun olen tällainen pullukka.
[/quote]

Ihania kavereita sulla :)

Vierailija
14/49 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 12:23"]

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 12:14"]Onkohan niin, että omasta ulkonäöstään epävarmat yrittävät alentaa muidenkin käsitystä itsestään? Kummasti kehuja saa eniten kauneimmilta naisilta, niiltä vaatimattomimman näköisiltä vähiten. [/quote] Näin. Ja perusnättejä kehutaan eniten (naiset), vaikkeivat mitään kovin kauniita oikeasti olisikaan.

[/quote]

Mistä sen tietää kuinka nätti oikeasti sitten on, jos kerta niin kehujen vähyys, runsaus kuin suoranainen kritisointi voidaan kaikki yhdistää niin vaatimattomaan kuin näyttävään ulkonäköön.

Miesten suusta kun nyt kaikki naiset kuulee olevansa kauniita, oli se sitten tapaillut miehet tai työpaikan pomot.

Vierailija
15/49 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun silmiä on kehuttu, isot ja ihan vaaleat siniset.
Sitten hiuksia kun on pitkät ja paksut.
Kasvoista saan aina negatiivisia sekä positiivisia kommentteja, kauneus on katsojan silmissä.

Vierailija
16/49 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot nätti, kiva tyyli. Sekä kaverit että ihan tuntemattomatkin ovat sanoneet. Kyllähän se mieltä piristää.

Vierailija
17/49 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran joku baarissa umpikännissä kysyi että onko joku oksentanut minun päähän kun on sen värinen. Oli siis vaaleanliilat hiukset siihen aikaan :D.

Vierailija
18/49 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi läheistä ihmistä liittyen koulu- ja opiskelumenestykseeni: no sun ei tarvitse kuin vähän hymyillä niin hyviä numeroita satelee!?? Ja molemmat siis naisia!

Ikäni on aina aiheuttanut hämmästystä, koska näytän huomattavasti nuoremmalta. Teini-iässä oli todella ärsyttävää, mutta nyt nelikymppisenä koen saavani ikäänkuin aikalisän. Esim. viimeksi kun juttelin uuden tuttavuuden kanssa (nainen) taaperostani ja sitten ohimennen mainitsin jotain yläastetta käyvästä pojastani, näin hänen menevän ihan hämilleen: oli arvioinut minut n.25 vuotiaaksi :)!

Vierailija
19/49 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 12:04"]

" Sä oot niin kaunis ja saisit kenet tahansa jos haluaisit" näin sanoi pari läheistä kaveriani kännissä :D on myös kehuttu nätiksi ihan selvinpäin, mutta omasta mielestäni olen ihan tavallinen. Jos joku sanoisi perusnätiksi olisin vain tyytyväinen. En oikeastaan koskaan ota noita kehuja edes tosissaan

[/quote]

Ai että parisuhteissa pelkkä ulkonäkö kertoo sen saako miehen? Mielenkiintoinen näkemys rakkaudesta.

Vierailija
20/49 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas kivan väriset hiukset (aina kun olen värjännyt). Muuten ei kukaan selvinpäin sano mitään. Kännissä sitten aina nämä perus "sä olet niin kaunis", "mä olen aina ihaillut sua"-lässytykset kavereilta. Mutta eipä mun ulkonäössä mitään ihmeellistä olekaan. Tavallinen, pullukka suomalainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi