Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies 29v + 1v miettii; seksiehdotuksen loukkaavuus

Vierailija
16.07.2015 |

Seksiehdotus on monille naisille ikään kuin isku vyön alle, joka on halpamainen temppu miehiltä. Mihin tämä loukkaavuus oikeastaan perustuu? Asialle voi tietysti olla sata yhtä aikaa vaikuttavaa syytä, mutta yksi syy voi olla maailmankatsomusten kohtaamattomuus ja väärät odotukset.

Monesti naiset hahmottavat seksin antautumisena miehelle, oman vartalon antamisena miehen käyttöön objektiksi ja lahjaksi ynnä muuta sellaista. Myös jonkinlainen ajatus vapaaehtoisesta alistumisesta ja miehen ohjattavana olemisesta intiimillä ja haavoittuvalla tavalla on usein mielessä, kun taas esim.ajatus miehen ohjaamisesta ja miehen vaatteiden käärepaperimaisesta riisumisesta on paljon harvemmin mielessä. Koska nainen on tuossa fantasiassa se johdateltava, on se hyvin yksityinen ajatus ja tapahtuma, joka poikkeaa arkielämän toimien itsenäisestä ja vahvasta imagosta ja tuollaisen haavoittuvaisen hetken todistaminen kuuluu sitten vain naiselle ja tarkoin valitulle kumppanille.

Toki myös huomattavan suuri osa miehistä ajattelee asian olevan näin ja varsinkin tuntee asian olevan näin intuitiivisella tasolla, mutta tasa-arvoajattelun myötä älyllinen puoli saa monen miehen hahmottamaan asian toisin. Seksi ei siis olekaan tapahtuma, jossa nainen antautuu miehelle, vaan molemmat ovat yhtä haavoittuvaisia ja subjekteja ja objekteja ja nauttivat toisistaan ilman valtapeliä. Tähän voi liittyä ajatus siitä, että nainen kokee seksuaalisuuden hieman samaan tapaan kuin mieskin; ainoastaan alapää on erilainen. Kun miehen itseluottamus kasvaa ja kasvaa, hän voi myös unohtaa helposti sen, että toisten ja tässä tapauksessa naisten psyyke ei välttämättä kestä samoja asioita ilman kolhiintumista, mutta hän voi helposti olettaa toisten näkevän maailman samalla tavalla kuin hän ja perustelee sen itselleen älyllisesti, mutta älyllinen perustelu ei välity telepaattisesti toisten ihmisten aivoihin ja he eivät myöskään välttämättä pysty rationalisoimaan kielteisiä tunteita pois samanlaisella ajattelulla.

Yksi elämän suurista tragedioista onkin se, että vaikka ihminen rentoutuisi ja tulisi miten avoimeksi ja seuralliseksi vuosien vieriessä, muut ihmiset eivät välttämättä pysty tätä kehitystä arvostamaan ja erilaisen henkilöhistorian omaavat tai nuoremmat sukupolvet jähmettyvät, koska rohkeus ja avarakatseisuus ei ole tarttuva asia, vaan pitää voittaa omilla saavutuksilla ja kokemuksilla.

Kun sitten vapautunut, tasa-arvoajatteleva mies kohtaa näennäisesti liberaalin, mutta sisimmässään herkän naisen, voi syntyä konflikteja, koska samat sanat eivät tuota heidän mielissään samoja mielikuvia. Kun mies ehdottaa hellyyttä ja seksiä, naiselle tulee siis kiusallisia mielikuvia miehelle alistumisesta ja tämä mies ei ole sellainen, jolle hän haluaa itsensä antaa. Tämän seurauksena nainen loukkaantuu ja jopa suuttuu. Miehelle nämä sanat taas tarkoittavat jotakin muuta ja niihin ei liity välttämättä mitään saalistusta tai valtapelejä, vaan oletus siitä, että naiselle tulisi samanlaisia mielikuvia mieleen ja että hänellä olisi samanlaisia tarpeita ja toiveita; että hänen myllynsä lähtisi pyörimään samalla tavalla kuin miehen.

-Mies 29v + 1v-

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

Vierailija
2/41 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et kirjaudu sisään omalla nimimerkilläsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä chatissä sä nyt annat mulle sitä netti seksiä?

Vierailija
4/41 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:39"]

[/quote]En ymmärrä mihin tämä liittyy? Ei nettiseksiä haluavia naisia ole olemassakaan.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
5/41 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, jolla on tippa-aivot... Ilmankos et koskaan pääse toteuttamaan itseäsi tuolla saralla...

Vierailija
6/41 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:40"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:39"]

[/quote]En ymmärrä mihin tämä liittyy? Ei nettiseksiä haluavia naisia ole olemassakaan.

-Mies 29v + 1v-

[/quote]

Että voi olla vaikeeta! Kerro sun nimimerkki! Niin ja se chatti!

Vierailija
7/41 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et kirjaudu sisään omalla nimimerkilläsi?

Vierailija
8/41 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas siellä esiintyy naisten ajatusten suuri asiantuntija, joka ei ole naista koskaan saanut...

Vierailija
9/41 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sit jotain sikamageeta ylles, että voit esitellä vartaloasi. t. chattinainen

Vierailija
10/41 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihanat bootsit olis kans ihan vaan plussaa! t. chattinainen P.S. saanko ruoskia sut? Kerran sain.

Vierailija
11/41 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:44"]

Laita sit jotain sikamageeta ylles, että voit esitellä vartaloasi. t. chattinainen

[/quote]Minulla ei ole webcamia. Olin kyllä tänään hamsteripaidassa baarissa. Olisin halunnut tanssia, mutta jatkuva neekerimusiikin jumputus ja muu epätasaisuus musiikissa johti siihen, että lopulta lähdin, sillä on aikaisia aamuja tiedossa.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
12/41 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras olis, ettei sulla stondais niinkun siinä session alkupuolella ainakaan, mut sit kun me päästään siihen, niin sit tietysti, mut ei niin paljon, että et voi keskittyä tyydyttään mua. t. chattinainen

Vierailija
13/41 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:46"]

[/quote]Minulla ei ole webcamia. Olin kyllä tänään hamsteripaidassa baarissa. Olisin halunnut tanssia, mutta jatkuva neekerimusiikin jumputus ja muu epätasaisuus musiikissa johti siihen, että lopulta lähdin, sillä on aikaisia aamuja tiedossa.

-Mies 29v + 1v-

[/quote]

En mä halua nähdä sua. Ihan vaan tyydytät mut verbaalisesti. t. ch-n

Vierailija
14/41 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi sun nimimerkki on ihan helvetin typerä. T. Herra 47v + 22v + 31v, eli kolmen kimppa.

Vierailija
15/41 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat jutella reaaliajassa, tule omegle.fi paikkaan ja laita täsmähakuun mies 30v ja kysy minua.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
16/41 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Mies 29v + 1v-

[/quote]

Miksi et kirjaudu palstalle nimimerkilläsi? Tietäisimme, että olet aito sinä.

Vierailija
17/41 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä halua jutella, mä vaan haluan, että sä tyydytät mut. Onko tässä jotain epäselvää? t. ch-n

Vierailija
18/41 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitut. T. Pertti 55v + 78v +23v + 29v +44v.

Vierailija
19/41 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu mitä paskaa nää tän "mies 29 v + 1 v -" kirjoitukset on. En ees jaksanu lukee loppuu ku en haluu käyttää aikaani sovinistiseen paskaan. Eikö tällä kyseisellä sovinistilla ole muuta tekemistä kun esittää näitä "suvaitsevia", "tasa-arvoisia" ja "hurjan oikeudenmukaisia" mielipiteitään täällä?

Vierailija
20/41 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:51"]

-Mies 29v + 1v-

[/quote]

Miksi et kirjaudu palstalle nimimerkilläsi? Tietäisimme, että olet aito sinä.

[/quote]No nyt kirjauduin.

-Mies 29v + 1v-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi