Miksi kunnollinen ja kiltti nainen ei löydä miestä?
Olen aina ollut hoikka, hyväkuntoinen, pukeutunut siististi ja peittävästi/asiallisesti. Olin koulussa kympin oppilas ja olen opiskellut ja työskennellyt koko aikuisikäni. Olen uskollinen, lojaali, huolellinen, kohtelias ja epäitsekäs sekä jopa alistuva.
En ole koskaan hankkinut tatuointeja tai harrastanut irtosuhteitakaan, vaikka nuorempana jotkut yrittivät vietellä minua sellaiseen. Osasin kieltäytyä. En ole bilettänyt elämäni aikana kuin maksimissaan noin viisi kertaa, vuosia sitten. En ole koskaan tupakoinut tai sammunut humalassa. En käytä alkoholia. Mua kiinnostaa sivistää itseäni monipuolisesti, luen paljon ja opiskelen huvikseni harvinaisia kieliä. Olen kotona viihtyvä ja perhekeskeinen.
Miksi siis en löydä miestä parisuhteeseen? Miksi kukaan mies ei halua minua? Mikä minussa on vikana? Rehelliset vastaukset olisivat tervetulleita.
Kommentit (113)
Vierailija kirjoitti:
Olet liian kaunis ja hyvä joten kukaan meistä ei uskalla elää kanssasi koska olet liian hyvä meille.
Älä viitsi.
Vierailija kirjoitti:
No siinä nyt olis kilttinainen
kilttimiehelle. Mikä on ettei kelpaa?
Kyllä kelpaisi, kun tietäisi, mistä löytää. Tuo kieliharrastus on kyllä silti aika pehmeetä touhua. Opetella asioita, jolle ei ole käyttöä. Vähän kun piin desimaalien opettelu.
silmäpeliä kirjoitti:
Kotoa ei tule kukaan hakemaan. Rohkaise itsesi. Juttele tuntemattomille kaupoissa ja muissa yleisissä tiloissa. Kyllä se vielä vastaan tulee.
Miksi aina ehdotetaan, että mene juttelemaan kaupoissa ihmisille? Eihän jostain parin minuutin tyhjänpäiväisestä keskustelusta tuntemattoman kanssa mitään synny - todennäköisyys on joku 0,00001%.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukot haluu jännänaisen. Mitä enemmän tatuointeja, rivoa pukeutumista ja volyymiripsiä, niin sen varmemmin vosulla on joku ukkoa tai useampi.
Voi tuo kyllä olla tottakin. Ainakin monesti aika "rivon" ja estottoman oloisilla naisilla on mies, vaikka kasvonpiirteet tai vartalo ei olisikaan täysi kymppi. Tai vaikka naisen luonne olisi vaikea ja arvaamaton. Lähipiirissäni on parikin aika hankalaluonteista ja ehtiväistä (muuten kylläkin mukavaa) naista ja kummallakin on riittänyt aina seuraa.
Ap
Johtunee siitä, että rivo ja estoton kuulostaa kiinnostavalta kuin pidättyväinen ja estoinen - siis jos ihan seksiä ajatellaan. Miehet sitten ottavat mieluummin seksistä tykkäävän naisen vaikka luonneongelmilla, kuin seksuaalisesti estyneemmän, jonka luonne on täydellinen ja ihana. Johtuu siitä, että jos ihminen itse tykkää seksistä, haluaa kumppaninkin tykkäävän.
Vierailija kirjoitti:
silmäpeliä kirjoitti:
Kotoa ei tule kukaan hakemaan. Rohkaise itsesi. Juttele tuntemattomille kaupoissa ja muissa yleisissä tiloissa. Kyllä se vielä vastaan tulee.
Miksi aina ehdotetaan, että mene juttelemaan kaupoissa ihmisille? Eihän jostain parin minuutin tyhjänpäiväisestä keskustelusta tuntemattoman kanssa mitään synny - todennäköisyys on joku 0,00001%.
Yksi ex-tyttöystävä taisi tuossakin onnistua, on kyllä ihan hypoersosiaalinen, että en usko että onnistuu keneltä vaan.
Vierailija kirjoitti:
silmäpeliä kirjoitti:
Never tell ME the odds.
( kääntää Falconin kohti Imperiumin Revell-tähtiristeilijöitä ) ---Han Solo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
silmäpeliä kirjoitti:
Yksi ex-tyttöystävä taisi tuossakin onnistua, on kyllä ihan hypoersosiaalinen, että en usko että onnistuu keneltä vaan.
Todennäköisyys kuitenkin siihen, että kaupassa joku kiinnostuu parin minuutin juttelun perusteella täysin tuntemattomasta ihmisestä, joka tulee juttelemaan, on todella pieni. Täysin tuntemattomalle kaupassa varmaan tulee juteltua jotain kauppaostoksiin liittyvää, ja tuskin se vielä kenenkään romanttista tai seksuaalista kiinnostusta onnistuu herättämään. Ruokakauppa on huonoimpia mahdollisia paikkoja etsiä kumppania - siitäkin huolimatta, että aina saattaa löytyä joku yksi sadastatuhannesta, joka on siellä onnistunut tutustumaan johonkin.
En tiedä onko aihetta vielä sivuttu koska en ehdi lukea koko ketjua, mutta mikähän mahtaa olla ap:n kanta läheisyyteen ja siihen seksiinkin?
Joillakin ihmisillä kun on todella korkea kynnys minkäänlaiseen läheisyyteen ja monella seksikin tulee mukaan vasta parisuhteessa. Mikäli näin on, niin etenkin kypsemmällä iällä ei monikaan jaksa enää odottaa jopa useaa kuukautta siihen, että viimeinkin päästään peittoa heiluttamaan. Näissä tilanteissa ns. hitaasti lämpeävät ihmiset jäävät helposti yksin, kun suoraviivaisemmasta toiminnasta pitävät ihmiset löytävät toisensa ja ovat nakutelleet menemään jo niillä kolmansilla treffeillä. Omien havaintojeni mukaan näille korkean kynnyksen ihmisille läheisyys ja seksi ei ole koskaan ollut mikään tärkeä juttu, vaan lähinnä välttämätön ja puhtaasti lisääntymiseen liittyvä paha.
Uskokaa pois, tämmöisiä ihmisiä on olemassa..
Ap, et tapaa tarpeeksi ihmisiä. Sinun pitäisi käydä enemmän ulkona pitämässä hauskaa. Minulle sanottiin aikoinaan näin ja otin neuvosta vaarin. Johan alkoi tapahtua.
Ps. muista että myös kemiaa pitää olla. Jos on muutwn ihan hyvä kumppani, mutta keskinäistä kemiaa ei ole, homma kuivahtaa korpuksi jossain vaiheessa.
Ps2. Älä tyydy ensimmäisiin ihan ok-tyyppeihin, vaan etsi kolahdusta. Siitäkin huolimatta, että olet jo väsynyt etsimään.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko aihetta vielä sivuttu koska en ehdi lukea koko ketjua, mutta mikähän mahtaa olla ap:n kanta läheisyyteen ja siihen seksiinkin?
Joillakin ihmisillä kun on todella korkea kynnys minkäänlaiseen läheisyyteen ja monella seksikin tulee mukaan vasta parisuhteessa. Mikäli näin on, niin etenkin kypsemmällä iällä ei monikaan jaksa enää odottaa jopa useaa kuukautta siihen, että viimeinkin päästään peittoa heiluttamaan. Näissä tilanteissa ns. hitaasti lämpeävät ihmiset jäävät helposti yksin, kun suoraviivaisemmasta toiminnasta pitävät ihmiset löytävät toisensa ja ovat nakutelleet menemään jo niillä kolmansilla treffeillä. Omien havaintojeni mukaan näille korkean kynnyksen ihmisille läheisyys ja seksi ei ole koskaan ollut mikään tärkeä juttu, vaan lähinnä välttämätön ja puhtaasti lisääntymiseen liittyvä paha.
Uskokaa pois, tämmöisiä ihmisiä on olemassa..
Tämä on varmasti totta, mutta luulisi, että voisivat kuitenkin pariutua keskenään.
Ei kelpaa tuollainen kiltti nainen. Pitää olla semmoinen joka pyörittää monta miestä samaan aikaan, mielellään alko-ongelma ja muutenkin jännä.
Minulla ei ole koskaan ollut ap:n kuvailemia ongelmia, mutta minä olenkin tatuoitu jännänainen. Pidän myös seksistä, ja omistan jopa pienen koiran.
Vauvapalstan miesten mukaan näiden ominaisuuksien pitäisi tehdä minusta yksinäinen hylkiö, mutta koko elämän ajan ukkoja on ollut suorastaan kiusaksi asti.
On se jännä!
Voi voi, miksi pitäisi olla mies tai parisuhde?
Kiltit naiset ei vaan kiinnosta miehiä. Sen oon itse myös saanut huomata..
N25
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukot haluu jännänaisen. Mitä enemmän tatuointeja, rivoa pukeutumista ja volyymiripsiä, niin sen varmemmin vosulla on joku ukkoa tai useampi.
Voi tuo kyllä olla tottakin. Ainakin monesti aika "rivon" ja estottoman oloisilla naisilla on mies, vaikka kasvonpiirteet tai vartalo ei olisikaan täysi kymppi. Tai vaikka naisen luonne olisi vaikea ja arvaamaton. Lähipiirissäni on parikin aika hankalaluonteista ja ehtiväistä (muuten kylläkin mukavaa) naista ja kummallakin on riittänyt aina seuraa.
Ap
Johtunee siitä, että rivo ja estoton kuulostaa kiinnostavalta kuin pidättyväinen ja estoinen - siis jos ihan seksiä ajatellaan. Miehet sitten ottavat mieluummin seksistä tykkäävän naisen vaikka luonneongelmilla, kuin seksuaalisesti estyneemmän, jonka luonne on täydellinen ja ihana. Johtuu siitä, että jos ihminen itse tykkää seksistä, haluaa kumppaninkin tykkäävän.
Ei kai miehet noin yksinkertaisia ole? Eli että rivo, estoton nainen olisi hyvä myös seksikumppanina ja että pidättyväisen oloinen nainen olisi puolestaan huono? Siis oikeasti on tietysti niin, että kun kemiat kohtaa, hillitystä naisesta vou kuoriutua villi ja leikkisä. Avoimen rivo puolestaan voi olla hyvin ennalta arvattava ja eväät lopulta vähäiset.
Ja eikö seksissä tärkeintä ole vetovoima ja hellyys ja hyvä mielikuvitus, kyky leikkiin.
Parhaat kyydit olen saanut rillipäisiltä nörttitytöiltä. Ovat niin kiitollisia kun ovat pääseet osalliseksi sykkivästäni.
Vierailija kirjoitti:
Parhaat kyydit olen saanut rillipäisiltä nörttitytöiltä. Ovat niin kiitollisia kun ovat pääseet osalliseksi sykkivästäni.
Et silti ottanut heitä tyttöystäviksesi, vaan homma jäi yhteen kertaan? Valitsit jonkun jännemmän ja toisaalta klassisesti kauniimman vakikumppaniksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei kai miehet noin yksinkertaisia ole? Eli että rivo, estoton nainen olisi hyvä myös seksikumppanina ja että pidättyväisen oloinen nainen olisi puolestaan huono? Siis oikeasti on tietysti niin, että kun kemiat kohtaa, hillitystä naisesta vou kuoriutua villi ja leikkisä. Avoimen rivo puolestaan voi olla hyvin ennalta arvattava ja eväät lopulta vähäiset.
Ja eikö seksissä tärkeintä ole vetovoima ja hellyys ja hyvä mielikuvitus, kyky leikkiin.
Olet ihan oikeassa, mutta jos alkuvaiheessa saa sellaisen käsityksen, että toisella on matala libido ja hänestä saa jotenkin estyneen ja pidättyväisen vaikutelman, niin kyllähän siitä saa käsityksen, että seksuaalisesti ollaan ehkä hyvin erityyppisiä. Eihän se, että kumpikin tykkää seksistä, tarkoita tietenkään sitäkään, että tykätään samanlaisesta seksistä, tai että muuten synkkaa sängyssä, mutta jos itsellä on paljon haluja ja kokee seksin ja seksuaalisuuden tärkeäksi osaksi elämää, niin kyllä silloin epäseksuaalisempi tyyppi väistämättä vaikuttaa epäsopivalta kumppanilta itselle. Aina joskus sellaisestakin voi kuoriutua kiihkeä ja intohimoinen rakastaja, mutta sen todennäköisyys on aika pieni. Suurin osa estoisista ja pidättyväisistä on sellaisia, koska se on heidän perusolemuksensa.
Suosittelen esimerkiksi tinderiä. Mikäli ap vastaa omaa kuvaustaan, niin hän voi valita itselleen sopivan miehen tuhansien halukkaiden joukosta.