Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kunnollinen ja kiltti nainen ei löydä miestä?

Vierailija
21.02.2022 |

Olen aina ollut hoikka, hyväkuntoinen, pukeutunut siististi ja peittävästi/asiallisesti. Olin koulussa kympin oppilas ja olen opiskellut ja työskennellyt koko aikuisikäni. Olen uskollinen, lojaali, huolellinen, kohtelias ja epäitsekäs sekä jopa alistuva.

En ole koskaan hankkinut tatuointeja tai harrastanut irtosuhteitakaan, vaikka nuorempana jotkut yrittivät vietellä minua sellaiseen. Osasin kieltäytyä. En ole bilettänyt elämäni aikana kuin maksimissaan noin viisi kertaa, vuosia sitten. En ole koskaan tupakoinut tai sammunut humalassa. En käytä alkoholia. Mua kiinnostaa sivistää itseäni monipuolisesti, luen paljon ja opiskelen huvikseni harvinaisia kieliä. Olen kotona viihtyvä ja perhekeskeinen.

Miksi siis en löydä miestä parisuhteeseen? Miksi kukaan mies ei halua minua? Mikä minussa on vikana? Rehelliset vastaukset olisivat tervetulleita.

Kommentit (113)

Vierailija
61/113 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuisena mulla ei ole koskaan ollut mitään räväkkää kananpeppukampausta tai shokkivärjättyjä hiuksia. Ei ole ollut edes lyhyitä hiuksia, vaan luonnolliset, pitkät (ja paksut) hiukset. Seuraan politiikkaa ja luonnontieteiden edistysaskelia. Olen yleissivistynytkin. Mä en jotenkin enää kohta ymmärrä sitä, mikä minussa on niin huonoa, etten kelpaa suunnilleen itseni tyyliselle miehelle. Olen miettinyt asiaa vuosikausia jo. Mun elämäni on vain kilttiä ja vastuullista suorittamista, mutta parisuhde, seksi ja läheisyys ovat asioita, joista en ole saanut nauttia juuri lainkaan.

Ap

Pieni virhe: et ole OSANNUT nauttia.

Saat kaikki nuo asiat, jos haluat. Hiukan täytyy vain nähdä vaivaa. Vähän sama asia kuin länsimainen töissäkäyvä ihminen nääntyisi nälkään, vaikka S-market on vieressä ja tilillä rahaa, mutta ei vain ymmärrä mennä valintamyymälään ja ostaa sieltä ruokaa.

Jos on tosiaan nuori, nätti ja fiksu nainen, miehen löytäminen on yhtä vaikeaa kuin valintamyymälästä ruoan etsiminen.

Hyvä on, tietenkään kaikki eivät löydä perus S-marketista itseään miellyttävää ruokaa, mutta 99% suomalaisista löytää sieltä jotakin, josta voi valmistaa isommalla tai pienemmällä vaivalla itselleen sopivan aterian.

Se on hyvä kun naisetkin alkavat myöntämään ja tunnustamaan näitä palsta totuuksia, mistä täällä on viisaammat puhuneet. Se kun se naiminenkin on naiselle niin helppoa kuin valintamyymälässä käyminen ja karkkipussin valitseminen... Toisin on miesten ja tätä ei naiset aina ole myöntäneet. Siksi en oikein uskokaan AP:n ongelmaa, sillä naiset kyllä löytävät nussijansa suomessa, mutta miesten ylijäämäisyys sekä naisten hypergamia ynnä naisten "valta" naimamarkkinoilla eivät suosi tavallista miestä...

En usko tuota. Nimenomaan mies pystyy omilla valinnoillaan vaikuttamaan pariutumiseen myönteisesti, mutta nainen on enemmän ulkonäkögeeniensä varassa ja joutuu vain odottelemaan niitä aloitteita.

Ap

Naiset odottaa muitten aloitteita vain siksi, että sukupuoliroolit ovat näin jakautuneet ja miehiltä edellytetään aloitteita. Yhtä hyvin voisi se nainenkin olla aloitteellinen ja tämmöisessä nykyajassa, jossa tasa-arvoisuus on niin suuri juttu. Niin miksi eivät naiset voisi olla tasa-arvoisempia tässäkin asiassa. Etuja kyllä itselleen haluavat ja silloin vaativat tasa-arvoa kuin siitä on itselle hyötyä.

Vaikka olen huomannut, jotta nätit taikka komeat miehet kyllä saavat naisiltakin aloitteita, mutta tämä taitaa koskea vain sitä TOP10% miehiä, joka nussii yli puolet naisista puhki.

En valitettavasti halua nolata itseäni tekemällä aloitteita. Kuitenkaan tunne/kiinnostus ym. ei olisi molemminpuolinen.

Ap

Vierailija
62/113 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Farmers only. Etpä taida uskaltaa liittyä?

Ja tuolla saa ihan reilusti sanoa olevansa Suomesta.

Mikä tuo on?

Ap

Deittisivusto. Farmarit hakee emäntää.

Ok, tarkoitukseni olisi pysytellä Suomessa. Mutta hyvä idea toki.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/113 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata olla alistuva. Siin meni pieleen.

Kyllä BDSM-piireissä on noille kysyntää.

Vierailija
64/113 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

silmäpeliä kirjoitti:

Kotoa ei tule kukaan hakemaan. Rohkaise itsesi. Juttele tuntemattomille kaupoissa ja muissa yleisissä tiloissa. Kyllä se vielä vastaan tulee.

Ei pidä paikkaansa. Nimim. Useampi on yrittänyt.

Vierailija
65/113 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi oman tasoistasi miestä, äläkä kurota tasosi yläpuolelle. Jos se ei auta, niin kuvittelet itsestäsi liikoja ja etsi tasoasi alempia miehiä.

Simppeliä, mutta naisen aivot ei silti kykene ymmärtämään. :)

Vierailija
66/113 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuisena mulla ei ole koskaan ollut mitään räväkkää kananpeppukampausta tai shokkivärjättyjä hiuksia. Ei ole ollut edes lyhyitä hiuksia, vaan luonnolliset, pitkät (ja paksut) hiukset. Seuraan politiikkaa ja luonnontieteiden edistysaskelia. Olen yleissivistynytkin. Mä en jotenkin enää kohta ymmärrä sitä, mikä minussa on niin huonoa, etten kelpaa suunnilleen itseni tyyliselle miehelle. Olen miettinyt asiaa vuosikausia jo. Mun elämäni on vain kilttiä ja vastuullista suorittamista, mutta parisuhde, seksi ja läheisyys ovat asioita, joista en ole saanut nauttia juuri lainkaan.

Ap

Saat kaikki nuo asiat, jos haluat. Hiukan täytyy vain nähdä vaivaa. Vähän sama asia kuin länsimainen töissäkäyvä ihminen nääntyisi nälkään, vaikka S-market on vieressä ja tilillä rahaa, mutta ei vain ymmärrä mennä valintamyymälään ja ostaa sieltä ruokaa.

Jos on tosiaan nuori, nätti ja fiksu nainen, miehen löytäminen on yhtä vaikeaa kuin valintamyymälästä ruoan etsiminen.

Hyvä on, tietenkään kaikki eivät löydä perus S-marketista itseään miellyttävää ruokaa, mutta 99% suomalaisista löytää sieltä jotakin, josta voi valmistaa isommalla tai pienemmällä vaivalla itselleen sopivan aterian.

Se on hyvä kun naisetkin alkavat myöntämään ja tunnustamaan näitä palsta totuuksia, mistä täällä on viisaammat puhuneet. Se kun se naiminenkin on naiselle niin helppoa kuin valintamyymälässä käyminen ja karkkipussin valitseminen... Toisin on miesten ja tätä ei naiset aina ole myöntäneet. Siksi en oikein uskokaan AP:n ongelmaa, sillä naiset kyllä löytävät nussijansa suomessa, mutta miesten ylijäämäisyys sekä naisten hypergamia ynnä naisten "valta" naimamarkkinoilla eivät suosi tavallista miestä...

En usko tuota. Nimenomaan mies pystyy omilla valinnoillaan vaikuttamaan pariutumiseen myönteisesti, mutta nainen on enemmän ulkonäkögeeniensä varassa ja joutuu vain odottelemaan niitä aloitteita.

Ap

Naiset odottaa muitten aloitteita vain siksi, että sukupuoliroolit ovat näin jakautuneet ja miehiltä edellytetään aloitteita. Yhtä hyvin voisi se nainenkin olla aloitteellinen ja tämmöisessä nykyajassa, jossa tasa-arvoisuus on niin suuri juttu. Niin miksi eivät naiset voisi olla tasa-arvoisempia tässäkin asiassa. Etuja kyllä itselleen haluavat ja silloin vaativat tasa-arvoa kuin siitä on itselle hyötyä.

Vaikka olen huomannut, jotta nätit taikka komeat miehet kyllä saavat naisiltakin aloitteita, mutta tämä taitaa koskea vain sitä TOP10% miehiä, joka nussii yli puolet naisista puhki.

En valitettavasti halua nolata itseäni tekemällä aloitteita. Kuitenkaan tunne/kiinnostus ym. ei olisi molemminpuolinen.

Ap

Ja sittenkö annetaan vain miesten "nolata" itseänsä yrittämällä iskeä naisia. Teillä naisillahan on helppoa kun ei ite tarvitse ikinä tehdä mitään vaan kaikkialla saatte kaikki helposti ite tekemättä. Ja suomessa aisankannattaja miehet ovat teille nämä etuisuudet antaneet. Kaikkialla pääsette helpommalla kuin miehet.

Vierailija
67/113 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne miehet ovelle tule. Olen itse samantyylinen nainen,pysytttelen kotona suuriman osan ajasta, ja minua on kehuttu nätiksikin ja herttaiseksi. Ei ole kukaan mies lähestynyt tosielämässä. No, sitten netissä tapasin mieheni. Suosittelen sinullekin nettiä, ei kuitenkaan mitään tinderia. En muista mikä sivu se oli missä tapasin mieheni.

Vierailija
68/113 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olen mies, voisin kirjoittaa itsestäni monia samoja ominaisuuksia, kuin ketjun aloittaja. Mutta elämä on kuitenkin vienyt eri tavalla, kun olen kuitenkin löytänyt itselleni parsuhteita. Minun on ollut hyvin vaikeata löytää/saada irtoseksiä, mutta parisuhde minulla on ollut melkein kaiken aikaa siiitä lähtien, kun olin 22-vuotias.

Yksi ominaisuus tekee aloittajasta tylsän minun silmissäni. Hän ei käytä lainkaan alkoholia. Minulle elämän suuria nautintoja on hyvä viini tai olut ruuan kanssa. Saunan jälkeen on mukavaa istuskella nojatuolissa ja siemailla saunaoluita, kun katsoo televisiota. Kesäisin on nautinnollista liikkua kaupungilla ja pistäytyä juomassa yhdet hyvät jano-oluet ja jatkaa sitten matkaa. Tämän haluan tietenkin jakaa vaimon kanssa ja onneksi minulla on sellainen vaimo, joka haluaa tätä samaa.

Aloittajan ei tietenkään kannata ruveta käyttämään alkoholia vain tämän takia, jos alkoholi muuten tuntuu täysin vieraalta/mahdottomalta asialta. Mutta se rajaa joitakin potentiaalisia miesseuralaisia ulos.

Vierailija
69/113 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsi oman tasoistasi miestä, äläkä kurota tasosi yläpuolelle. Jos se ei auta, niin kuvittelet itsestäsi liikoja ja etsi tasoasi alempia miehiä.

Simppeliä, mutta naisen aivot ei silti kykene ymmärtämään. :)

Olen aika avoimin mielin, mutta ei ole tullut kohtaamisia lainkaan. Vuonna 2019 kävin kolme kertaa kahvilatreffeillä nettimiehen kanssa, mutta se meni pieleen ja mies alkoi jotenkin kiristää ja vaatia, että suunnittelisin kalenteriini häntä varten vapaa-aikaa, jotta voisimme viettää aikaa yhdessä.

Hän alkoi syyllistää minua työnteosta ja harrastuksistani ja hermostui, jos en ehtinyt puhua riittävän paljon ja pitkään puhelimessa. Sitten kun tapasimme, hän oli useimmiten etäinen ja pahantuulinen ja kerrytti jotain pettymystä jokaisesta "virheestä", jonka tein. Ei hän kyllä kiinnostanut mua ulkoisestikaan, mutta olisin saattanut ihastua, jos hän olisi ollut luonteeltaan vakaampi. Tuo oli viimeisin kontaktini livenä.

Ap

Vierailija
70/113 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ap

Aloite tehdään, että päästäisiin tutustumaan toiseen, ei se sen kummempaa tarkoita. Tottakai toinen voi kieltäytyä, mutta tekemällä itse aloitteen saat todennäköisemmin itseäsi miellyttävän miehen. Odottamalla voi käydä niin, että vain miehet jotka eivät sinulle kelpaa, tulevat juttelemaan, tai ei ehkä kukaan.

Toki saat vapaasti tehdä vaikka tuhat keskustelualoitusta aiheesta palstalla, jollei miehen löytyminen niin paljon kiinnostakaan.

Vierailija
71/113 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jossakin seurakunnassa voi olla miehiä, joita kiinnostaa perheen perustaminen ja avioliitossa pysyminen. Eli heillä on hieman erilaiset arvot kuin mitä mediassa hehkutetaan. Ehdotin kerran tätä mahdollisuutta eräälle sinkulle, mutta hän sai pienen hepulin, koska ei ole uskovainen. Tunsin kerran naisen, joka oli tavannut poikaystävänsä seurakunnassa. Tietääkseni he menivät naimisiinkin. Olen itsekin hieman tiiraillut mahdollisuuksia (keski-iän ylittänyt), mutta ei ole onnistanut.

Vierailija
72/113 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt vain ryhdy itseäsi muokkaamaan sen vuoksi, että joku mies kiinnostuisi.

Miehiä kiinnostaa aitous. Ole tänään enemmän itsesi kuin eilen. ;)

Tule vain sellaiseksi joka olet.

Jotkut tykkäävät sinusta, jotkut vihaavat sinua, mutta kaikki saavat oman vaikutelma sinusta.

Ihmiset, jotka eivät tykkää sinusta, heidän ongelmansa ei ole se kuka olet, vaan se,

ettet ole sellainen kuin HE salaa haluaisivat sinun olevan.

Ei sillä ole sinun kanssasi mitään tekemistä.

Vierailija
73/113 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siinä nyt olis kilttinainen kilttimiehelle. Mikä on ettei kelpaa?

Ehkä kilttimies haluaa sittenkin sen jännä-jeminan tatuointeineen, shokkiväreineen ja heittäytyvällä ja "rempseällä" luonteella varustettuna?

Vierailija
74/113 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat tylsältä ihmiseltä, jolla tylsä elämä nuoresta asti.

Tylsä elämä= ei elä niinkuin sinä haluaisit eli biletä ja juo joka viikonloppu

Ei vaan hirvee harmaa hiiirulainen, joka ei viitti eikä jaksa, eikä uskalla, eikä halua mitään. Valittaa vaan

Vierailija
75/113 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ne sanoo kun ehdotat tapaamista?

No kahdelta kolmesta sain pakit. Eli eivät suostuneet edes kahvilatreffeille. Tavallaan järkevän kuuloisiksi naamioituja tekosyitä kertoivat. Aika masentavaa se oli ja jälkimmäinen harmittaa edelleenkin ja aiheuttaa suruakin, vaikka siitä treffipyynnöstäni on jo noin viisi vuotta aikaa.

Ap

Tässä tulee miesten ja naisten ero, nainen saa kolmet pakit jonka jälkeen katkeroituu ja luovuttaa ja mies saa mahdollisesti satoja pakkeja luovuttamatta ja katkeroitumatta.

Toiset sietävät torjumista ja pettymyksiä paljon paremmin kuin toiset

Miehillä on voimakkaampi (fyysinen) motivaatio yrittää uudelleen, vaikka naiset olisivat jo torjuneet hänet.

Vierailija
76/113 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siinä nyt olis kilttinainen kilttimiehelle. Mikä on ettei kelpaa?

Ehkä kilttimies haluaa sittenkin sen jännä-jeminan tatuointeineen, shokkiväreineen ja heittäytyvällä ja "rempseällä" luonteella varustettuna?

Tässähän sen huomaa taas tämän naisen logiikan. Ne kun tuppaa ajattelemaankin miesten puolesta ja luulee tietävänsä mitä mies haluaa. Justiinsa näitä tatuoituja ja rempseitä suominaisia on yhoina vaikka miten paljon. Enkä yhtään ihmettele miksi. Ja luullut saavansa kunnollisen miehen nuilla keinoilla. Voivoi.

Vierailija
77/113 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset (98%) ovat tyhmiä, laiskoja ja mukavuudenhaluisia ja mielellään ovat samanlaisten kanssa. Mikään ei ole pahempaa kuin omalla olemuksellaan kertoa että toinen on jotain edellä mainittua. Siistit ja hoikat ihmiset herättää varautuneisuutta päinvastaisissa tyypeissä. Kirjaa lukeva vaikuttaa pöyhkeältä sellaisen ihmisen mielestä, joka pystyisi selostamaan kaikki Putouksen sketsihahmot. Liikuntaa harrastava on ärsyttävä ihan samasta syystä, fiksuista asioista puhuva vaikuttaa ylimieliseltä. On ihan taiteenlaji löytää samanhenkisiä ihmisiä.

Jos yhtään lohduttaa ap, ainakin minä kiinnostuisin sinusta ystävänä. Ymmärrän mitä tarkoitat.

Vierailija
78/113 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ne sanoo kun ehdotat tapaamista?

No kahdelta kolmesta sain pakit. Eli eivät suostuneet edes kahvilatreffeille. Tavallaan järkevän kuuloisiksi naamioituja tekosyitä kertoivat. Aika masentavaa se oli ja jälkimmäinen harmittaa edelleenkin ja aiheuttaa suruakin, vaikka siitä treffipyynnöstäni on jo noin viisi vuotta aikaa.

Ap

Tässä tulee miesten ja naisten ero, nainen saa kolmet pakit jonka jälkeen katkeroituu ja luovuttaa ja mies saa mahdollisesti satoja pakkeja luovuttamatta ja katkeroitumatta.

Toiset sietävät torjumista ja pettymyksiä paljon paremmin kuin toiset

Ap ei ole yhtä kuin naiset etkä sinä yhtä kuin miehet. Tälläkin palstalla on ollut katkeroituneita miehiä, jotka eivät ole sitten teini-iän tehneet yhtään ainoaa aloitetta kellekään naiselle ja ovat varmoja siitä, että heidän naisettomuutensa johtuu siitä, että he ovat vain 175cm pitkiä ja kukaan nainen ei huoli alle 185cm pitkää miestä.

Vierailija
79/113 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet liian kaunis ja hyvä joten kukaan meistä ei uskalla elää kanssasi koska olet liian hyvä meille.

Vierailija
80/113 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Käsittääkseni ap etsii parisuhdetta eikä pelkkää nussijaa. Kyllä miehetkin pelkkää panoseuraa löytävät, jolleivat turhan kranttuja ja saitoja ole. Parisuhteen etsimisessä sitten kannattaakin jo olla valikoivampi, sekä miesten että naisten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme