Miksi kunnollinen ja kiltti nainen ei löydä miestä?
Olen aina ollut hoikka, hyväkuntoinen, pukeutunut siististi ja peittävästi/asiallisesti. Olin koulussa kympin oppilas ja olen opiskellut ja työskennellyt koko aikuisikäni. Olen uskollinen, lojaali, huolellinen, kohtelias ja epäitsekäs sekä jopa alistuva.
En ole koskaan hankkinut tatuointeja tai harrastanut irtosuhteitakaan, vaikka nuorempana jotkut yrittivät vietellä minua sellaiseen. Osasin kieltäytyä. En ole bilettänyt elämäni aikana kuin maksimissaan noin viisi kertaa, vuosia sitten. En ole koskaan tupakoinut tai sammunut humalassa. En käytä alkoholia. Mua kiinnostaa sivistää itseäni monipuolisesti, luen paljon ja opiskelen huvikseni harvinaisia kieliä. Olen kotona viihtyvä ja perhekeskeinen.
Miksi siis en löydä miestä parisuhteeseen? Miksi kukaan mies ei halua minua? Mikä minussa on vikana? Rehelliset vastaukset olisivat tervetulleita.
Kommentit (113)
Vierailija kirjoitti:
Ei kelpaa tuollainen kiltti nainen. Pitää olla semmoinen joka pyörittää monta miestä samaan aikaan, mielellään alko-ongelma ja muutenkin jännä.
Se on jännä kun jännät miehet ja naiset kelpaavat silti kaikesta kamaluudestaan huolimatta. Haukutaan naisten kananpersetukat ja miesten hulivilielämä, mutta ei silti itse kelvata kenellekään.
Seikkailunhalu, arvaamattomuus, villit kuviot ja elämänkokemus taitaa silti kiinnostaa jännissä vai kuinka?
Näillä "kilteillä" on myös todella tiukat kriteerit kunnollisille. Yksi kaverini on elänyt nuorena villisti, mutta käy nyt keskiluokkaisissa töissä ja vaikka juokin välillä niin harrastaa kyllä kissojen pitoa, sienestystä yms. ja viettää useammin nykyään selviä viikonloppuja.
On myös perheellisiäkin kavereita ja yksi joka on aina ollut ns. kunnollinen, mutta matkustellut ympäri maailman ja mielenkiintoista seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parhaat kyydit olen saanut rillipäisiltä nörttitytöiltä. Ovat niin kiitollisia kun ovat pääseet osalliseksi sykkivästäni.
Et silti ottanut heitä tyttöystäviksesi, vaan homma jäi yhteen kertaan? Valitsit jonkun jännemmän ja toisaalta klassisesti kauniimman vakikumppaniksi?
Ei toki vain yhteen kertaan. En ole oikein orientoitunut tuohon vakikumppani muottiin. Olisi vain niin väärin kieltää näille naisille antamieni elämää mullistavien perättäisten orgasmien lahja kaikilta muilta maailman ihanilta naisilta.
Vierailija kirjoitti:
Pyrin kovasti olemaan mahdollisimman huomaamaton ainakin. Jos huomaan kiinnittäväni ihmisten huomiota, muutan tyyliäni välittömästi jotenkin maanläheisemmäksi ja peittävämmäksi (esim. kesällä). Parikymppisenä sain aika muutamia seksuaalisesti virittyneitä lähestymisyrityksiä osakseni, joten jäi traumat siitä. Mutta silloinkaan kukaan ei lähestynyt asiallisesti ja sivistyneesti parisuhdemielessä.
Ap
Ihmisten huomio on tietysti perusedellytys yhtään mihinkään kanssakäymiseen. Vaikutat rehellisesti sanoen todella hyvältä tyypiltä. Moni mies kokee esimerkiksi tahdikkuuden ja yleissivistyksenkin kiinnostavana ja jopa seksikkäänäkin, mutta henkilönä on ensin päästävä esille, jotta näitä hyviä puoliaan edes pääsee esittelemään. Ulkonäköön liittyvät asiat ovat toki helpoin tapa saada huomiota osakseen jopa passiivisesti. Jos ulkoinen olemus huokuu huomaattomuutta, joutuu aivan eri tavalla olemaan aktiivinen itsensä esille tuomisessa. Usein tämä on hankalaa juuri sellaisille ihmisille, jotka esimerkiksi pukeutumisellaan pyrkivät sulloutumaan massaan.
Minun mielestäni helpoin tapa tuoda itseään esille on pukeutuminen ja tyyli yleisestikin. Naisilla se lienee vielä helpompi tapa kuin miehellä. Pitää toki ymmärtää, että kaikki huomio kerää myös sellaisten ihmisten huomiota, joista et todellakaan välitä. Toisaalta myös omat lähestymisyritykset voivat olla umpikujia, kuten olet huomannutkin. Sitähän se pariutuminen kuitenkin kaiken kaikkiaan on: torjut sinua lähestyviä ihmisiä ja tulet toisinaan itse torjutuksi. Kummastakaan ei saa traumatisoitua tai passivoitua, vaan pitää sisäistää sen vain olevan osa prosessia. Näitä tilanteita oppii ajan myötä käsittelemään paremmin. Ehkä on myös mahdollista opetella esimerkiksi sujuvasti torjumaan ihmisiä, jotka eivät sinua kiinnosta.
Nyt vain entistä estottomammalla asenteella ja tyylillä kohti kesää! Ei seksuaalisuudessa ole mitään pahaa, eikä jokin tietty pukeutumistyyli vedä puoleensa pelkkiä nuijia. Eikä edes ole mikään pakko olla tissit esillä (eikä siinäkään mitään vikaa), vaan miehiä voi vetää puoleensä jo esimerkiksi pelkillä väreillä tai persoonallisuudella.
Luettelemasi jutut ovat ihan hyviä, ja itse ainakin arvostaisin niitä, mutta sinua tapaamatta on toki mahdoton sanoa mistä voisi kiikastaa. Ihminen voi lueteltujen ominaisuuksien perusteella kuulostaa ihan hyvältä, mutta sitten todellisuudessa ei sytytäkään yhtään. Parisuhteen muodostumisen kannalta olennaisinta kuitenkin on se miltä ihminen tuntuu, miten juttu luistaa ym. Voi olla, ettet ole vielä vain tavannut sopivaa tyyppiä.
Tuli sekin mieleen, että jos kaikessa korostaa olevansa "parempi" niin siinä antaa itsestään ylevän ja hyvin tylsän kuvan. Yksikään romaani ei esimerkiksi ole kiinnostava ennen kuin siinä tapahtuu jotain ikävää. Ei kukaan halua lukea täydellisten ihmisten täydellisistä elämistä.
Vasta se on kiinnostavaa kun täydellisyyteen tulee särö, päähenkilön elämä heittää häränpyllyä ja tapahtuu jotain odottamatonta joka heittää elämän johonkin tuntemattomaan suuntaan. Täydellinen elämäkin on kiinnostavaa vain jos alta kuultaa epätäydellisyys - ihmisten välinen jännite, vaaran tuntu.
Jos on aina elänyt hyvin "kunnollisesti" niin siinä ongelma on selvästi seikkailunhalun puute tai mikä pahempaa, kyvyttömyys - ei ota riskejä.
Jännät kiinnostavat, koska jännät elävät vaarallisesti, mutta ollakseen jännä ei tarvitse juoda viinaa ja räyhätä, mutta jonkun haaveen toteuttaminen tai tavoittelu riittää.
Avoimuus voi myös olla jännyyttä, nähdä miksi ne naiset joilla on tatuointeja ja provosoivat vaatteet ovat itsessään kiinnostavia. Ehkä se on heidän tapansa ilmaista itseään? Pitääkö sitäkin peilata miesten silmin, entä jos se on täysin luonnollista kun ajattelee luontoa, sukupuolirooleja ja kauneudenhoidon historiaa? Eikö ole täysin luonnollista jos ihmisnainen haluaa olla näyttävä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kelpaa tuollainen kiltti nainen. Pitää olla semmoinen joka pyörittää monta miestä samaan aikaan, mielellään alko-ongelma ja muutenkin jännä.
Se on jännä kun jännät miehet ja naiset kelpaavat silti kaikesta kamaluudestaan huolimatta. Haukutaan naisten kananpersetukat ja miesten hulivilielämä, mutta ei silti itse kelvata kenellekään.
Seikkailunhalu, arvaamattomuus, villit kuviot ja elämänkokemus taitaa silti kiinnostaa jännissä vai kuinka?
Näillä "kilteillä" on myös todella tiukat kriteerit kunnollisille. Yksi kaverini on elänyt nuorena villisti, mutta käy nyt keskiluokkaisissa töissä ja vaikka juokin välillä niin harrastaa kyllä kissojen pitoa, sienestystä yms. ja viettää useammin nykyään selviä viikonloppuja.
On myös perheellisiäkin kavereita ja yksi joka on aina ollut ns. kunnollinen, mutta matkustellut ympäri maailman ja mielenkiintoista seuraa.
Ihmeellistä tämä kilttien miesten demonisointi täällä. Kukaan ei ole väittänyt, että esimerkiksi matkustelu olisi jotenkin pahkesuttavaa, mistä tällainen käsitys on syntynyt? Kiltti mies vastustaa pettämistä, väkivaltaa ja muuta kusipäisyyttä, jota naiset tuntuvat arvostavan, tai vähintäänkin pitävät sitä hyväksyttävänä jos miehellä on jotain muuta mitä he haluavat. Siitä tulee se ymmärtämättömyys naisten ja kilttien miesten välille.
Vierailija kirjoitti:
Aikuisena mulla ei ole koskaan ollut mitään räväkkää kananpeppukampausta tai shokkivärjättyjä hiuksia. Ei ole ollut edes lyhyitä hiuksia, vaan luonnolliset, pitkät (ja paksut) hiukset. Seuraan politiikkaa ja luonnontieteiden edistysaskelia. Olen yleissivistynytkin. Mä en jotenkin enää kohta ymmärrä sitä, mikä minussa on niin huonoa, etten kelpaa suunnilleen itseni tyyliselle miehelle. Olen miettinyt asiaa vuosikausia jo. Mun elämäni on vain kilttiä ja vastuullista suorittamista, mutta parisuhde, seksi ja läheisyys ovat asioita, joista en ole saanut nauttia juuri lainkaan.
Ap
Vaikutat juuri sellaiselta naiselta, kenen kanssa menisin naimisiin ja tekisin ison katraan lapsia! Oletko kenties jossain sellaisessa peräkylässä, että miehiä ei yksinkertaisesti ole paikalla? Millaista palautetta olet saanut miehiltä? Livenä, baarissa tai netissä?
Vierailija kirjoitti:
Kiltit naiset ei vaan kiinnosta miehiä. Sen oon itse myös saanut huomata..
N25
Ei mene ihan näin. Juntit pitävät "jännänaisista". Tiedän paljon erittäin komeita ja älykkäitä miehiä, jotka ovat fyysisesti kovassa kunnossa ja ovat reissanneet maailman ääriin. He usein haluavat ottaa nimenomaan kristilliset arvot omaavan tai muuten konservatiivisen kiltin naisellisen naisen. Ymmärrän ja samaistun heihin täysin. Mutta toki harvemmassa he ovat tällaiset.
Kuulostat ap hyvin samankaltaiselta kuin minä. Ottajia olisi kyllä ollut, muttei kertaakaan mies, jolla olisi muutakin valinnanvaraa. Minua tosissaan yrittäneet miehet ovat pääasiassa olleet niitä, jotka eivät hyvästä syystä kelpaa kenellekään, eivät myöskään minulle. Tinderissä toki tuli tykkäyksiä myös todella laadukkailta miehiltä, muttei ollut mitään epäselvyyttä, että olin siellä vain yksi naama satojen muiden - kauniimpien - joukossa. Olen päätellyt olevani tylsä ja luultavasti myöskään ulkonäköni ei riitä, sillä hyville miehille löytyy aina joku paremman näköinen ja timmimpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä olet etsinyt?
Montaako olet pyytänyt treffeille?Olen odotellut lähinnä, koko elämäni siis. Kahta henkilöä olen pyytänyt treffeille elämäni aikana ja kolmea kohtaan olen ollut aloitteellinen (se kolmas pyysi itse treffeille, mutta mä tein silti aloitteen jonkun ihmeellisen rohkeudenpuuskan myötä eli aloin jutella netissä hänen kanssaan).
Ap
Sitten kun olet pyytänyt sataa miestä treffeille, niin tule tänne kertomaan miten kävi ;) Tosin oot siinä vaiheessa jo parisuhteessa, mutta aika puhdasta matematiikkaa parin löytäminen. Aikansa häslää, niin löytyy. Jos käy munkki, se oikea löytyy ensimmäisen kahdenkymmenen joukosta.
Tavallista, hieman ylipainoista ja korkeakouluttamatonta miestä joka oli seiskan oppilas tuskin kelpuutat. Muut koulutetut miehet ovat enimmäkseen varattuja, mutta hyvällä tuurilla voit sellaisen löytää.
Itse tiedän, etten missään nimessä ottaisi kumppanikseni tatuoitua ja röyhtäilevää perseilijää. Haluan naiseni olevan tahdikas, kiltti, fiksu ja kunnollinen. Meikkaamattomuus, tavallisuus, nörttyes ja aitous ovat ominaisuuksia naisessa jotka todella sykähdyttävät. Tämänlaisia naisia ei esim. Tinderissä ole ollenkaan vaan lähestulkoon kaikki vastaan tulevat (ja vasuriin menevät) ovat naistenlehtielämää ja menestystä larppaavia esittäjiä joiden kanssa en näe yhtään mitään yhteistä.
Kannattaa ottaa harrastus, joka tuo olemukseen jotain uutta. Tanssi olisi paras: jotain naisellista kuten itämainen, salsa tai samba. Ei mitään jäykistelevää balettia.
Siitä on heti iloa kun on sinut kroppansa kanssa.
Nuo luettelemasi ominaisuudet suojelevat tehokkaasti palstan kilttimiehiltä. Suosittelen samaa ihan kaikille naisille.