Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kunnollinen ja kiltti nainen ei löydä miestä?

Vierailija
21.02.2022 |

Olen aina ollut hoikka, hyväkuntoinen, pukeutunut siististi ja peittävästi/asiallisesti. Olin koulussa kympin oppilas ja olen opiskellut ja työskennellyt koko aikuisikäni. Olen uskollinen, lojaali, huolellinen, kohtelias ja epäitsekäs sekä jopa alistuva.

En ole koskaan hankkinut tatuointeja tai harrastanut irtosuhteitakaan, vaikka nuorempana jotkut yrittivät vietellä minua sellaiseen. Osasin kieltäytyä. En ole bilettänyt elämäni aikana kuin maksimissaan noin viisi kertaa, vuosia sitten. En ole koskaan tupakoinut tai sammunut humalassa. En käytä alkoholia. Mua kiinnostaa sivistää itseäni monipuolisesti, luen paljon ja opiskelen huvikseni harvinaisia kieliä. Olen kotona viihtyvä ja perhekeskeinen.

Miksi siis en löydä miestä parisuhteeseen? Miksi kukaan mies ei halua minua? Mikä minussa on vikana? Rehelliset vastaukset olisivat tervetulleita.

Kommentit (113)

Vierailija
41/113 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ne sanoo kun ehdotat tapaamista?

No kahdelta kolmesta sain pakit. Eli eivät suostuneet edes kahvilatreffeille. Tavallaan järkevän kuuloisiksi naamioituja tekosyitä kertoivat. Aika masentavaa se oli ja jälkimmäinen harmittaa edelleenkin ja aiheuttaa suruakin, vaikka siitä treffipyynnöstäni on jo noin viisi vuotta aikaa.

Ap

Tässä tulee miesten ja naisten ero, nainen saa kolmet pakit jonka jälkeen katkeroituu ja luovuttaa ja mies saa mahdollisesti satoja pakkeja luovuttamatta ja katkeroitumatta.

Toiset sietävät torjumista ja pettymyksiä paljon paremmin kuin toiset

Vierailija
42/113 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siinä nyt olis kilttinainen kilttimiehelle. Mikä on ettei kelpaa?

Kilttimiehet haaveilevat korkeatasoisemmista naisista.

Tämä on totta. Kilttimiehet eivät ole koskaan tehneet minulle aloitteita, joten en ole heidän tasoaan. Käsittääkseni he tavoittelevat ikäistään ainakin 10 vuotta nuorempia instabeibejä tai kauniita ns. salikissoja.

Ap

Kannttaa muutta käsityksiään. Mutta myös sen suhteen että pelkkä kiltti asiallisuus ei juurikaan suhteen syntyä edistä. Kyllä sinun pitää osaa antaa myös jotain siitä tunteellisesta ja naisellisestakin puolestasi että suhde alkaa.

Mitä tuo tunteellinen ja naisellinen puoli tarkoittaa käytännössä?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/113 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuisena mulla ei ole koskaan ollut mitään räväkkää kananpeppukampausta tai shokkivärjättyjä hiuksia. Ei ole ollut edes lyhyitä hiuksia, vaan luonnolliset, pitkät (ja paksut) hiukset. Seuraan politiikkaa ja luonnontieteiden edistysaskelia. Olen yleissivistynytkin. Mä en jotenkin enää kohta ymmärrä sitä, mikä minussa on niin huonoa, etten kelpaa suunnilleen itseni tyyliselle miehelle. Olen miettinyt asiaa vuosikausia jo. Mun elämäni on vain kilttiä ja vastuullista suorittamista, mutta parisuhde, seksi ja läheisyys ovat asioita, joista en ole saanut nauttia juuri lainkaan.

Ap

Pieni virhe: et ole OSANNUT nauttia.

Saat kaikki nuo asiat, jos haluat. Hiukan täytyy vain nähdä vaivaa. Vähän sama asia kuin länsimainen töissäkäyvä ihminen nääntyisi nälkään, vaikka S-market on vieressä ja tilillä rahaa, mutta ei vain ymmärrä mennä valintamyymälään ja ostaa sieltä ruokaa.

Jos on tosiaan nuori, nätti ja fiksu nainen, miehen löytäminen on yhtä vaikeaa kuin valintamyymälästä ruoan etsiminen.

Hyvä on, tietenkään kaikki eivät löydä perus S-marketista itseään miellyttävää ruokaa, mutta 99% suomalaisista löytää sieltä jotakin, josta voi valmistaa isommalla tai pienemmällä vaivalla itselleen sopivan aterian.

Se on hyvä kun naisetkin alkavat myöntämään ja tunnustamaan näitä palsta totuuksia, mistä täällä on viisaammat puhuneet. Se kun se naiminenkin on naiselle niin helppoa kuin valintamyymälässä käyminen ja karkkipussin valitseminen... Toisin on miesten ja tätä ei naiset aina ole myöntäneet. Siksi en oikein uskokaan AP:n ongelmaa, sillä naiset kyllä löytävät nussijansa suomessa, mutta miesten ylijäämäisyys sekä naisten hypergamia ynnä naisten "valta" naimamarkkinoilla eivät suosi tavallista miestä...

Vierailija
44/113 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukot haluu jännänaisen. Mitä enemmän tatuointeja, rivoa pukeutumista ja volyymiripsiä, niin sen varmemmin vosulla on joku ukkoa tai useampi.

Voi tuo kyllä olla tottakin. Ainakin monesti aika "rivon" ja estottoman oloisilla naisilla on mies, vaikka kasvonpiirteet tai vartalo ei olisikaan täysi kymppi. Tai vaikka naisen luonne olisi vaikea ja arvaamaton. Lähipiirissäni on parikin aika hankalaluonteista ja ehtiväistä (muuten kylläkin mukavaa) naista ja kummallakin on riittänyt aina seuraa.

Ap

Vierailija
45/113 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännyys toimii naisillakin. Muutu jännäksi. Kunnon seksikkäät silmämeikit ja kesällä sitten kalaverkot reisille ja siideri käteen kaupungilla.

Vierailija
46/113 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuisena mulla ei ole koskaan ollut mitään räväkkää kananpeppukampausta tai shokkivärjättyjä hiuksia. Ei ole ollut edes lyhyitä hiuksia, vaan luonnolliset, pitkät (ja paksut) hiukset. Seuraan politiikkaa ja luonnontieteiden edistysaskelia. Olen yleissivistynytkin. Mä en jotenkin enää kohta ymmärrä sitä, mikä minussa on niin huonoa, etten kelpaa suunnilleen itseni tyyliselle miehelle. Olen miettinyt asiaa vuosikausia jo. Mun elämäni on vain kilttiä ja vastuullista suorittamista, mutta parisuhde, seksi ja läheisyys ovat asioita, joista en ole saanut nauttia juuri lainkaan.

Ap

Saat kaikki nuo asiat, jos haluat. Hiukan täytyy vain nähdä vaivaa. Vähän sama asia kuin länsimainen töissäkäyvä ihminen nääntyisi nälkään, vaikka S-market on vieressä ja tilillä rahaa, mutta ei vain ymmärrä mennä valintamyymälään ja ostaa sieltä ruokaa.

Jos on tosiaan nuori, nätti ja fiksu nainen, miehen löytäminen on yhtä vaikeaa kuin valintamyymälästä ruoan etsiminen.

Hyvä on, tietenkään kaikki eivät löydä perus S-marketista itseään miellyttävää ruokaa, mutta 99% suomalaisista löytää sieltä jotakin, josta voi valmistaa isommalla tai pienemmällä vaivalla itselleen sopivan aterian.

Se on hyvä kun naisetkin alkavat myöntämään ja tunnustamaan näitä palsta totuuksia, mistä täällä on viisaammat puhuneet. Se kun se naiminenkin on naiselle niin helppoa kuin valintamyymälässä käyminen ja karkkipussin valitseminen... Toisin on miesten ja tätä ei naiset aina ole myöntäneet. Siksi en oikein uskokaan AP:n ongelmaa, sillä naiset kyllä löytävät nussijansa suomessa, mutta miesten ylijäämäisyys sekä naisten hypergamia ynnä naisten "valta" naimamarkkinoilla eivät suosi tavallista miestä...

En usko tuota. Nimenomaan mies pystyy omilla valinnoillaan vaikuttamaan pariutumiseen myönteisesti, mutta nainen on enemmän ulkonäkögeeniensä varassa ja joutuu vain odottelemaan niitä aloitteita.

Ap

Vierailija
47/113 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso ja ruma 👃sekä pahanhajuinen hengitys.

Tunnetko minut? Ei tuollaista voi kertoa aloituksen perusteella, ellei tunne jotain ihmistä. En ole julkkiskaan.

Ap

Vierailija
48/113 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet rakastavat kilttejä naisia. Jännänainen on monelle jopa pelottava.

Vierailija
49/113 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tie miehen sydämeen käy peniksen kautta.

Vierailija
50/113 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kilttinainen ja löysin mieheni netistä. Mutta hän onkin tuhma mies. Tuhmat miehet yleensä pitää kilttinaisista

Vierailija
51/113 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farmers only. Etpä taida uskaltaa liittyä?

Ja tuolla saa ihan reilusti sanoa olevansa Suomesta.

Vierailija
52/113 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En usko tuota. Nimenomaan mies pystyy omilla valinnoillaan vaikuttamaan pariutumiseen myönteisesti, mutta nainen on enemmän ulkonäkögeeniensä varassa ja joutuu vain odottelemaan niitä aloitteita.

Ap

Naiset odottaa muitten aloitteita vain siksi, että sukupuoliroolit ovat näin jakautuneet ja miehiltä edellytetään aloitteita. Yhtä hyvin voisi se nainenkin olla aloitteellinen ja tämmöisessä nykyajassa, jossa tasa-arvoisuus on niin suuri juttu. Niin miksi eivät naiset voisi olla tasa-arvoisempia tässäkin asiassa. Etuja kyllä itselleen haluavat ja silloin vaativat tasa-arvoa kuin siitä on itselle hyötyä.

Vaikka olen huomannut, jotta nätit taikka komeat miehet kyllä saavat naisiltakin aloitteita, mutta tämä taitaa koskea vain sitä TOP10% miehiä, joka nussii yli puolet naisista puhki.

Vierailija
53/113 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdäänkö niin, että alat tehdä itse jotain pariutumisesi eteen, ja palataan asiaan vaikka vuoden päästä, jos siihen mennessä et eri deittipalveluista, Tinderistä, harrastuksista ja illanvietoista itse aktiivisesti yrittämällä ole vielä löytänyt ketään?

Vierailija
54/113 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat tylsältä ihmiseltä, jolla tylsä elämä nuoresta asti.

Vierailija
55/113 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miehet rakastavat kilttejä naisia. Jännänainen on monelle jopa pelottava.

Täältäki lähti ties kuinka monta Puolaan katselemaan jännempiä naisia.

Vierailija
56/113 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuo on?

Ap

Vierailija
57/113 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Naiset odottaa muitten aloitteita vain siksi, että sukupuoliroolit ovat näin jakautuneet ja miehiltä edellytetään aloitteita. Yhtä hyvin voisi se nainenkin olla aloitteellinen ja tämmöisessä nykyajassa, jossa tasa-arvoisuus on niin suuri juttu. Niin miksi eivät naiset voisi olla tasa-arvoisempia tässäkin asiassa. Etuja kyllä itselleen haluavat ja silloin vaativat tasa-arvoa kuin siitä on itselle hyötyä.

Vaikka olen huomannut, jotta nätit taikka komeat miehet kyllä saavat naisiltakin aloitteita, mutta tämä taitaa koskea vain sitä TOP10% miehiä, joka nussii yli puolet naisista puhki.

Sääliseksiäkö kaipaat?

Vierailija
58/113 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat tylsältä ihmiseltä, jolla tylsä elämä nuoresta asti.

Tylsä elämä= ei elä niinkuin sinä haluaisit eli biletä ja juo joka viikonloppu

Vierailija
59/113 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Viestisi on yksinäisyyden ja kumppanin löytämisen vaikeuden pilkkaamista.

Monet ovat oikeasti yksinäisiä eivätkä löydä kumppania, vaikka miten yrittäisivät. Ap:n yrityksestä en tiedä.

Totta on, että kohtuullisen näköinen nainen helposti jonkun miehen löytää. Niin minäkin, treffeillä käy flaksi. Mutta ei löydy miestä, jonka kanssa olisi minkään sortin sielujen sympatiaa.

Ulkonäöllä, ammatilla tms ei ole mulle väliä vaan sillä, että jotenkin edes ajatukset menisi sillai, että ymmärrettäis toisiamme ja olisi jotain yhteistä. Että olis edes jonkin verran hyvä olo sen ihmisen kanssa.

Olen eri tyyppi ja itse olen alle 40 v nainen ja siitä erikoisessa tilanteessa, että tosi moni lähipiiristä on ollut lähes koko aikuiselämän yhdessä saman puolison kanssa. Toki on paljon myös näitä, jotka eroaa ja eroaa eikä tunnu millään löytävän sopivaa kumppania tai näitä muuten vaan pidempään sinkkuna olleita.

Se mikä "ennen muinoin" (n. 20 v sitten, vaikka tuntuu eiliseltä) parinmuodostuksessa tuntui olevan niin simppeliä, on nyt jotenkin, näin ulkopuolisin silmin, muuttunut oudoksi. Enkä tarkoita nyt sitä, että olisi kyse jostain tyytymisestä mihin tahansa. Mutta tuntuu vaan, että nykyään toiselta vaaditaan aika paljon sellaisia asioita (kuten yhteisiä harrastuksia) joilla ei ennen ollut niin suurta merkitystä. Yhteensopivuus ei tarkoittanut, että ollaan samanlaisia. Nykyään katsotaan toisesta kriteetilistat ennen henkilön tapaamista, tämä lienee nettiaikakauden "vitsauksia" tai helpotuksia, miten kukin asian näkee. En itse lähtis sitä kautta liikkeelle omassa parinvalinnassa. Mut what do I know toisaalta kun en tällaisessa tilanteessa ole ollut...

Vierailija
60/113 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuo on?

Ap

Deittisivusto. Farmarit hakee emäntää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan