Ulkkisten kynsistudiot Helsingissä
Onko kenelläkään hyviä kokemuksi thaimaalaisten, virolaisten ym. pitämistä halvoista rakennekynsipaikoista Helsingissä? Löytyykö jostain ok laatua ja mihin hintaan?? Kävin yhdessä vietnamilaisten salongissa ja olin tyytyväinen kynsien laatuun ja pysyvyyten, mutta heikon asiakaspalvelun takia en halua mennä uudelleen. Kiitos jo etukäteen.
Kommentit (19)
Stockmannilla kynnet ranskiksella maksaa näköjään 125e. minusta melko kallis hinta...
Malmi nails on ok. halpa huolto ja nätit kynnet. omistaja omituinen
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 14:57"]
Manskulla rokkimäkin lähellä Aasialaisten pitämä studio. Hyvä laatu ja palvelu plus halpa.
[/quote]
Sama. Olen myös käynyt Manskun studiossa, useamma kerran. Kohtelias ja hyvä palvelu. Kynsien huolto on aina tehty hyvin ja ammattitaidolla. Olen ollut tyytyväinen. Kun löytää hyvän, ei kannata vaihtaa. Menen toistekkin.
11, no onhan noita. Aloita vaikka Stokkan ja Sokoksen kynsistudioista, Sirpa Mansner, Sininen laguuni, LaChica jne.
Monet vietnamilaiset ei puhu suomea ja tekevät kynsistä just sellaiset kun sattuu huvittamaan.
Manskulla rokkimäkin lähellä Aasialaisten pitämä studio. Hyvä laatu ja palvelu plus halpa.
Ei. Älä ikinä mene aasialaisille. Jos pakko niin valitse sit mieluummin se virolainen vaik mä en menis sellasellekaan. Mikä suomalaisessa laittajassa on vikana? Hinta?
Niin, suomalaisethan maksavat verot yms, joten laitto on asiakkaalle kalliimpaa.
Hui, kuulostaa ällölle jos välineitä ei puhdisteta asiakkaiden välillä! Missä kävit?
Hei pliis, maksakaa nyt mieluummin suomalaisille veroja maksaville yrittäjille kuin pimeää kioskia pyörittäville huijareille.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 14:57"]Manskulla rokkimäkin lähellä Aasialaisten pitämä studio. Hyvä laatu ja palvelu plus halpa.
[/quote]
http://dcnails.fi/ tätä siis tarkoitin.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 14:58"]Hui, kuulostaa ällölle jos välineitä ei puhdisteta asiakkaiden välillä! Missä kävit?
[/quote]
Stadissa kahdessa eri paikassa. Näin omin silmin, kun samaa sivellintä käytettiin kahdelle asiakkaalle ilman mitään väliputsausta. Ihan sairaan kuvottavaa.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 14:57"]Ei. Älä ikinä mene aasialaisille. Jos pakko niin valitse sit mieluummin se virolainen vaik mä en menis sellasellekaan. Mikä suomalaisessa laittajassa on vikana? Hinta?
Niin, suomalaisethan maksavat verot yms, joten laitto on asiakkaalle kalliimpaa.
[/quote
Voisitko suositella suomalaista kynsistudiota pääkaupunkiseudulla, jossa olisi kohtuulliset hinnat, ja joka maksaa veronsa?
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 14:58"]Hei pliis, maksakaa nyt mieluummin suomalaisille veroja maksaville yrittäjille kuin pimeää kioskia pyörittäville huijareille.
[/quote]
Kerrohan joku kynsistudio Helsingissä joka maksaa verot kunnolla. Joo, ja vastaukseksi ei kelpaa joku siksi että on suomalainen tai koska hinnat ovat kalliimmat vaan anna ihan kunnolla todisteita pöytään että verot maksetaan.
Malmi Nails epähygieeninen.
Eivät pese edes käsiään kun siirtyvät kynsihuollosta ripsien laittamiseen.
Saatikka puhdistaisivat pöytiä yms laitteita ja tarvikkeita.
Kuka teistä pesee kädet jokaisen kättelyn välillä? Hygienian tarve eri tehtävissä erilainen. Ps. Maksaako Mehiläinen veronsa ?
No ei o kivaa sekään että Omistaja (luulisin) nukkui mun vieressä kun mulle laitettiin ripset.
Ripset lähti 2 viikossa, kun kävin uudessa huollossa niin lähti osa jo samana iltana. Paljon oli myös yhteenliimauksia.
Siellä oli 1 hyvä laittaja reilu vuosi sitten mut viime ksyksynä kun kävin ni oli 2 käyntiä ihan turhan takia.
En aio mennä sinne vaikka olis viiminen paikka
Malmi nails ripset, ei puhdisteta välineitä välillä , epähygieeninen , syövät samalla pöydällä missä ripsivälineet. Ripset tipahtelivat viikossa paljon.
Ei ole. Varsinkin muutama aasialaisstudio käyttää huonoja aineita ja välineet ovat epähygieenisiä, ei puhdisteta asiakkaiden välillä. Kynnet viilataan pilalle.
Nimim. Ei enää koskaan