Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Diili 2022 OFFICAL

Vierailija
21.02.2022 |

Uusi kausi alkamassa

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Diili - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (1587)

Vierailija
761/1587 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soinnun olisi pitänyt pudota viime kaudella monesti aivan alkeellisten virheiden takia. Pokalla vaan haukkui kanssakilpailijansa ja selvisi aina. Ihme formaatti. Nyt hän on kuulemma joku rautainen bisnesnainen... En tiedä mitä bisnestä hän tekee, mutta ainakin se viime vuoden diilin ostobisnes oli aivan rahat pois koululaisilta formaatti. Kaatui vissiin älyttömyyteensä. Tuskin monikaan lähtee Jaajolle ja Soinnulle antamaan lasten luokkaretkirahoja.

Vierailija
762/1587 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soinnun olisi pitänyt pudota viime kaudella monesti aivan alkeellisten virheiden takia. Pokalla vaan haukkui kanssakilpailijansa ja selvisi aina. Ihme formaatti. Nyt hän on kuulemma joku rautainen bisnesnainen... En tiedä mitä bisnestä hän tekee, mutta ainakin se viime vuoden diilin ostobisnes oli aivan rahat pois koululaisilta formaatti. Kaatui vissiin älyttömyyteensä. Tuskin monikaan lähtee Jaajolle ja Soinnulle antamaan lasten luokkaretkirahoja.

Tuosta huomaa että eihän tämä ole oikea kilpailu missä paras voittaa,ennalta sovittu mitä tapahtuu.Katsojille annetaan kuva että kaikki meni ns oikeudenmukaisesti.
Aivan outo formaatti vai tekeekö Jaajo tästä oudon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/1587 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sirly tuntuu olevan hyvinkin pätevä ja voittaja ainesta mutta voittaakohan.Toivottavasti.

Sen jälkeen voikin arvuutella, mihin tv-kisaan Sirly tunkee mukaan seuraavaksi. Nyt on ollut vasta kahdessa.

Vierailija
764/1587 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sirly tuntuu olevan hyvinkin pätevä ja voittaja ainesta mutta voittaakohan.Toivottavasti.

Sen jälkeen voikin arvuutella, mihin tv-kisaan Sirly tunkee mukaan seuraavaksi. Nyt on ollut vasta kahdessa.

Itse veikkaan, että Dora voittaa, vaikka olihan tähän viime jakson perusteella aika outoa, ettei se Mikko pudonnut, kun teki selkeästi tehtävänantoa vastaan kaiken. Fiksumpi ohjaaja olisi jättänyt tehtävänannon näyttämättä katsojille.

Vierailija
765/1587 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse veikkaan, että Dora voittaa, vaikka olihan tähän viime jakson perusteella aika outoa, ettei se Mikko pudonnut, kun teki selkeästi tehtävänantoa vastaan kaiken. Fiksumpi ohjaaja olisi jättänyt tehtävänannon näyttämättä katsojille.

PS. Täällä joku jo sanoikin, että jättää tämän ohjelman perusteella väliin tämän Mikon baarit. Teen samoin. Jopa on meininkiä. En kyllä kustanna.

Vierailija
766/1587 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin uusinta jaksoa katsoessa, että Doralla on ns. "filler moustache", eli huulten täyteaineet on karanneet yläpuolelle nenän ihon alle. Varsinkin suoraan edestä ja sivuprofiilista näkee.

Vierailija
767/1587 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vielä isotissejä ja pieni.ulkkusia?

Vierailija
768/1587 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PekkaR kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin ne Sirlyn ja Jarnon tienaamat lahjakorttimyyntirahat katosivat, kun lopputulos oli vain se reilu euro?

Mietin samaa. Voittivat kaupassa vitosen. 

Lahjakorttimyynti oli hyvin outo tapahtuma, ilmeisesti Sirlyn tutun-tutun-kauppaa!
Tämä Jaajon typerä diili saa kilpailijat näyttämään erittäin osaamattomilta, mikä alentaa heidän arvoaan tulevilla työmarkkinoilla.

Tässähän juuri esim. Svantella oli tilaisuus näyttää osaamisensa, mutta hän mokasi niin johtoryhmän kuin Jarnon ja Sirlyn mielestä.
Lisäksi hän yritti kaataa häviön muiden niskoille. Ei mitenkään kivasti tehty.
Veera sentään lähti pystypäin.

Vierailija
769/1587 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin että mitä se Jetro Rostedt antoi oikein siihen viime jaksoon? Tuli selittämään jotain siinä alussa ja sen koommin ei sitten näkynytkään

Vierailija
770/1587 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi Jaajo, Jaajo. Hän sitten Veeralle sn että tää peli taitaa olla sulle liian iso. Että on jotenkin isompaa töhertää taulu kuin myydä kukkia ja leivonnaisia.
Ajatelkaas jos Veera olisi sanonut kuten Dora, että mun isä on taiteilija (kun kysyttiin taaiteeilijan kokemusta). Veera olisi revitty kappaleiksi.
Toivon, että Jaajo ja kumppanit ohjelmaan katsottuaan tajuavat, että Veeraa kohdeltiin tosi ikävästi. Onneksi tytöllä tuntuu olevan vahva itsetunto ja päämääriä. Olisi kuitenkin tuotannolla jo syytä esittää anteeksipyyntö, sen verran kiusaamismeininkiä oli jo havaittavissa.
Mäkin olen hammaslääkäri. Mun isä on hammaslääkäri.

Miksi muuten mehumyynnillä vaurastunut on arvailemassa, että leivonnaisten ja kukkien myynti olisi pientä nappikauppaa? Ei se smoothie-mehukaan varmaan alkuvaiheessa ole miljoonia tuonut.
Tai radiossa hölöttäminen, ei sen puoleen.

Kohderyhmä on vähän laajempi kuin vanhukset ja aikaakin on vuosia tuntien sijaan.

Mutta jostain mehukauppiaskin aloitti. Ihan varmaan siitä ekasta smoothiesta. Ja se oli varmaan monen mielestä aika näpertelyä ja nappikauppaa.
Tai entäpä Fazer? Varmaan käsin värkätty ekat suklaat jossain pikku kyökissä. Mutta siitä lähteneet. Näiden yrittäjien jos keiden se pitäisi tajuta.

Päivässä ei synny mitään pullakaupan Fazeria.

Onko joku väittänyt niin? Ilman toisen ryhmän onnenpotku taulukauppaa ei olisi paljon tarvinnut myydä pullia, ruusujaj tai amerikkalaisittain vaikka lemonade. Joku ohikulkija olisi voinut pistää prikymppiä muutenkin hyväntekeväisyyteen.

Vierailija
771/1587 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pettynyt. Noora muuten varmaan tuntee ainakin Clarissan ja Doran. Pääkaupunkiseudulla kun pyöritään.

Juu onhan pk-seudulla niin vähän naisia että ainahan kolme kaikki toisensa tuntee.

No haloo. Clarissa on Hedmannin tytär ja Dora Palmroosin kanssa naimisissa. Liike-elämässä mukana. Ketkähän kaiken maailman kissanristiäisissä pyörivät ja toisiaan kohtaavat, firmojen koulutuspäivillä, urheilutapahtumien vip-alueilla?

Vierailija
772/1587 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi Jaajo, Jaajo. Hän sitten Veeralle sn että tää peli taitaa olla sulle liian iso. Että on jotenkin isompaa töhertää taulu kuin myydä kukkia ja leivonnaisia.
Ajatelkaas jos Veera olisi sanonut kuten Dora, että mun isä on taiteilija (kun kysyttiin taaiteeilijan kokemusta). Veera olisi revitty kappaleiksi.
Toivon, että Jaajo ja kumppanit ohjelmaan katsottuaan tajuavat, että Veeraa kohdeltiin tosi ikävästi. Onneksi tytöllä tuntuu olevan vahva itsetunto ja päämääriä. Olisi kuitenkin tuotannolla jo syytä esittää anteeksipyyntö, sen verran kiusaamismeininkiä oli jo havaittavissa.

Miksi muuten mehumyynnillä vaurastunut on arvailemassa, että leivonnaisten ja kukkien myynti olisi pientä nappikauppaa? Ei se smoothie-mehukaan varmaan alkuvaiheessa ole miljoonia tuonut.

Kohderyhmä on vähän laajempi kuin vanhukset ja aikaakin on vuosia tuntien sijaan.

Mutta jostain mehukauppiaskin aloitti. Ihan varmaan siitä ekasta smoothiesta. Ja se oli varmaan monen mielestä aika näpertelyä ja nappikauppaa.
Tai entäpä Fazer? Varmaan käsin värkätty ekat suklaat jossain pikku kyökissä. Mutta siitä lähteneet. Näiden yrittäjien jos keiden se pitäisi tajuta.

No mutta kun tämän annetun tehtävän päämäärä oli saada LYHYESSÄ AJASSA kilpailijoille annettu summa tuottamaan voittoa.

Luovutan. Kukaan ei tosiaankaan ymmärrä, mitä taarkoian. Ilmaaankos olen lähes aina kokenut oloni ulkopuoliseksi.

Vierailija
773/1587 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en muuten ole koskaan nähnyt ainuttakaan asiakasta tämän mehunaisen kioskilla, kahden ohi kuljen.

Hyviä tuotteita, suosittelen kokeilemaan.

Joskus taisi olla uutinen, että mehukiskalla kyykytetään nuoria työntekijöitä. Tuli vaan mieleen, miten Veeralle kommentoi. Kesätyöt on loppu etc. Eipä sanonut Vilille.

Vierailija
774/1587 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko joku väittänyt niin? Ilman toisen ryhmän onnenpotku taulukauppaa ei olisi paljon tarvinnut myydä pullia, ruusujaj tai amerikkalaisittain vaikka lemonade. Joku ohikulkija olisi voinut pistää prikymppiä muutenkin hyväntekeväisyyteen.

Se jäi meiltä nyt näkemättä.
Mikon taulukauppa oli onnenpotku joukkueelle ja tiesi varmaa voittoa.
En olisi itse keksinyt, eikä kyllä ole taidemaalaria tutuissakaan.

Vierailija
775/1587 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta kun tämän annetun tehtävän päämäärä oli saada LYHYESSÄ AJASSA kilpailijoille annettu summa tuottamaan voittoa.

Luovutan. Kukaan ei tosiaankaan ymmärrä, mitä taarkoian. Ilmaaankos olen lähes aina kokenut oloni ulkopuoliseksi.

Päämäärä oli joo tehdä äkkiä mahdollisimman suuri voitto. Mutta tehtävänannossa sanottiin selkeästi, että nyt unohdatte ne teidän kontaktit ja tuttavat ja teette ne voitot ilman niitä. Törkeää antaa voitto henkilölle, joka olisi pitänyt diskata kaikesta tekemisestään. Ainakaan teeveessä ei annettu ymmärtää, että puhelimen käyttö olisi ollut jotenkin kiellettyä, vaan nimenomaan aiempien tuttuuksien hyödyntäminen.

Vierailija
776/1587 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se jäi meiltä nyt näkemättä.
Mikon taulukauppa oli onnenpotku joukkueelle ja tiesi varmaa voittoa.
En olisi itse keksinyt, eikä kyllä ole taidemaalaria tutuissakaan.

Täysin teeveessä näytettyä tehtävänantoa vastaan. Törkeää ja pilaa todella koko ohjelman. Tietenkin tämä on tällaista näyttelyä ja keekoilua. Säälittää osallistujat, kun heillä on täysin eri säännöt näköjään olleet. Moni varmaan odottaisi ns. reilua peliä.

Vierailija
777/1587 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko muiden mielestä tän kauden editointi silmiinpistävän heikkoa? Ei tue kerrontaa ja pätkäistään kesken lauseita, ja Vilistä selvästi rakennetaan mulkeroa. Ihmettelin, kun tyyppiä ei näytetty ekoissa jaksoissa yhtään, sitten yhtäkkiä astuu esiin ja muuttuu omahyväiseksi manipuloijaksi.
Alussa lauottuja kommentteja ei vaan näytetty.
Koko kausi on myös Doran työpaikan petaamista viimeisin ruutuplussan pudotus ihan tekaistu homma.
Kuka tahansa projektipäällikkö kuin Dora olisi saanut kenkää, hänen takiaan hävisivät, mutta keksittiin nyt hatusta pudotetun kilpailijan tuhlanneen Doran aikaa🤦🏻
Että kun Dorasta ei ole johtajaksi, syy ei ole hänen vaan sen johdettavan, joka ansiokkaasti perusteli kantaansa.
Viliäkään ei vaadittu tilille manipulaatiosta, miksi Jaajo haluaa pitää kisassa kiusaavan valehtelijan?
Meni maku koko ohjelmaan kun on niin käsikirjoitettu!
Jaajo on jo päättänyt, että voittaja on Dora, koska hän tekee töitä vaan nuorten blondien kanssa.

Dora oli superärsyttävä siinä kuntatehtävässä! Olis ihan kauheeta työskennellä tuollaisen kaikkitietävän ilkeän ämmän kanssa🤯

Vierailija
778/1587 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko muiden mielestä tän kauden editointi silmiinpistävän heikkoa? Ei tue kerrontaa ja pätkäistään kesken lauseita, ja Vilistä selvästi rakennetaan mulkeroa. Ihmettelin, kun tyyppiä ei näytetty ekoissa jaksoissa yhtään, sitten yhtäkkiä astuu esiin ja muuttuu omahyväiseksi manipuloijaksi.
Alussa lauottuja kommentteja ei vaan näytetty.
Koko kausi on myös Doran työpaikan petaamista viimeisin ruutuplussan pudotus ihan tekaistu homma.
Kuka tahansa projektipäällikkö kuin Dora olisi saanut kenkää, hänen takiaan hävisivät, mutta keksittiin nyt hatusta pudotetun kilpailijan tuhlanneen Doran aikaa🤦🏻
Että kun Dorasta ei ole johtajaksi, syy ei ole hänen vaan sen johdettavan, joka ansiokkaasti perusteli kantaansa.
Viliäkään ei vaadittu tilille manipulaatiosta, miksi Jaajo haluaa pitää kisassa kiusaavan valehtelijan?
Meni maku koko ohjelmaan kun on niin käsikirjoitettu!
Jaajo on jo päättänyt, että voittaja on Dora, koska hän tekee töitä vaan nuorten blondien kanssa.

Dora oli superärsyttävä siinä kuntatehtävässä! Olis ihan kauheeta työskennellä tuollaisen kaikkitietävän ilkeän ämmän kanssa🤯

Äläs nyt. Doran ISÄ on taiteilija. Dorakin siis melkein on. Se on sitä taiteilijan temperamenttia.

Vierailija
779/1587 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en muuten ole koskaan nähnyt ainuttakaan asiakasta tämän mehunaisen kioskilla, kahden ohi kuljen.

Hyviä tuotteita, suosittelen kokeilemaan.

Joskus taisi olla uutinen, että mehukiskalla kyykytetään nuoria työntekijöitä. Tuli vaan mieleen, miten Veeralle kommentoi. Kesätyöt on loppu etc. Eipä sanonut Vilille.

Tässä ainakin yksi:

https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/1254180

Ei taideta tykätä nuorista yritteliäistä naisista, sellaisista tunnollisista ja kunnollisista.

Vierailija
780/1587 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan Veera nuori ja selkeästi vielä kokematon, mutta eipä tuolla moni muukaan loista. Sirly on ainoa, joka vaikuttaa vakavasti otettavalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä