Diili 2022 OFFICAL
Katso lähetysajat : Diili - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1587)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi Jaajo, Jaajo. Hän sitten Veeralle sn että tää peli taitaa olla sulle liian iso. Että on jotenkin isompaa töhertää taulu kuin myydä kukkia ja leivonnaisia.
Ajatelkaas jos Veera olisi sanonut kuten Dora, että mun isä on taiteilija (kun kysyttiin taaiteeilijan kokemusta). Veera olisi revitty kappaleiksi.
Toivon, että Jaajo ja kumppanit ohjelmaan katsottuaan tajuavat, että Veeraa kohdeltiin tosi ikävästi. Onneksi tytöllä tuntuu olevan vahva itsetunto ja päämääriä. Olisi kuitenkin tuotannolla jo syytä esittää anteeksipyyntö, sen verran kiusaamismeininkiä oli jo havaittavissa.
Mäkin olen hammaslääkäri. Mun isä on hammaslääkäri.Miksi muuten mehumyynnillä vaurastunut on arvailemassa, että leivonnaisten ja kukkien myynti olisi pientä nappikauppaa? Ei se smoothie-mehukaan varmaan alkuvaiheessa ole miljoonia tuonut.
Tai radiossa hölöttäminen, ei sen puoleen.
Ei kai sillä mehumyynnillä kolmessa tunnissa ole vaurastuttu.
Pullataikinan nostatus olisi jo vienyt tunnin ajasta. Ihan älytön ajatus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko muiden mielestä tän kauden editointi silmiinpistävän heikkoa? Ei tue kerrontaa ja pätkäistään kesken lauseita, ja Vilistä selvästi rakennetaan mulkeroa. Ihmettelin, kun tyyppiä ei näytetty ekoissa jaksoissa yhtään, sitten yhtäkkiä astuu esiin ja muuttuu omahyväiseksi manipuloijaksi.
Alussa lauottuja kommentteja ei vaan näytetty.
Koko kausi on myös Doran työpaikan petaamista viimeisin ruutuplussan pudotus ihan tekaistu homma.
Kuka tahansa projektipäällikkö kuin Dora olisi saanut kenkää, hänen takiaan hävisivät, mutta keksittiin nyt hatusta pudotetun kilpailijan tuhlanneen Doran aikaa🤦🏻
Että kun Dorasta ei ole johtajaksi, syy ei ole hänen vaan sen johdettavan, joka ansiokkaasti perusteli kantaansa.
Viliäkään ei vaadittu tilille manipulaatiosta, miksi Jaajo haluaa pitää kisassa kiusaavan valehtelijan?
Meni maku koko ohjelmaan kun on niin käsikirjoitettu!
Jaajo on jo päättänyt, että voittaja on Dora, koska hän tekee töitä vaan nuorten blondien kanssa.Samaa mieltä. Uusin ruutuplussan jakso aivan naurettava. Kukaan ei puuttunut Doran ja Mikon räikeään käytökseen Tiinaa kohtaan. Pikkuvekara Vili manipuloi ja heitti Tiinan junan alle. Mikolle kuitenkin pisteet että huomasi tämän ja mainitsi asiasta johtoryhmässä, mutta siihen ei luonnollisesti puututtu jotta Tiinan voisi heittää pois. Ulkonäkö kun ei valitettavasti Jaajolle kelpaa. Voittaja on joko Clarissa tai Dora, veikkaan Clarissaa Doran raskauden takia.
Ihan sama millaiset taidot ko. mean girlsseillä on, mutta ulkonäkö hyvä. Tämäntyyppisistä Jaajo juuri pitää.
Oletko siis sitä mieltä, että koulutettu fiksu nainen ei saisi pärjätä, koska on kivan näköinen vaan pitäisi valita vanhempi tai ei niin hyvin menestyvä, että olisi jotenkin jalo tai oikeudenmukaisempi?
Ikärasismia tuokin on, jos nuoresta naisesta tai miehestä etsii ja löytää vain vikoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko muiden mielestä tän kauden editointi silmiinpistävän heikkoa? Ei tue kerrontaa ja pätkäistään kesken lauseita, ja Vilistä selvästi rakennetaan mulkeroa. Ihmettelin, kun tyyppiä ei näytetty ekoissa jaksoissa yhtään, sitten yhtäkkiä astuu esiin ja muuttuu omahyväiseksi manipuloijaksi.
Alussa lauottuja kommentteja ei vaan näytetty.
Koko kausi on myös Doran työpaikan petaamista viimeisin ruutuplussan pudotus ihan tekaistu homma.
Kuka tahansa projektipäällikkö kuin Dora olisi saanut kenkää, hänen takiaan hävisivät, mutta keksittiin nyt hatusta pudotetun kilpailijan tuhlanneen Doran aikaa🤦🏻
Että kun Dorasta ei ole johtajaksi, syy ei ole hänen vaan sen johdettavan, joka ansiokkaasti perusteli kantaansa.
Viliäkään ei vaadittu tilille manipulaatiosta, miksi Jaajo haluaa pitää kisassa kiusaavan valehtelijan?
Meni maku koko ohjelmaan kun on niin käsikirjoitettu!
Jaajo on jo päättänyt, että voittaja on Dora, koska hän tekee töitä vaan nuorten blondien kanssa.Samaa mieltä. Uusin ruutuplussan jakso aivan naurettava. Kukaan ei puuttunut Doran ja Mikon räikeään käytökseen Tiinaa kohtaan. Pikkuvekara Vili manipuloi ja heitti Tiinan junan alle. Mikolle kuitenkin pisteet että huomasi tämän ja mainitsi asiasta johtoryhmässä, mutta siihen ei luonnollisesti puututtu jotta Tiinan voisi heittää pois. Ulkonäkö kun ei valitettavasti Jaajolle kelpaa. Voittaja on joko Clarissa tai Dora, veikkaan Clarissaa Doran raskauden takia.
Ihan sama millaiset taidot ko. mean girlsseillä on, mutta ulkonäkö hyvä. Tämäntyyppisistä Jaajo juuri pitää.Oletko siis sitä mieltä, että koulutettu fiksu nainen ei saisi pärjätä, koska on kivan näköinen vaan pitäisi valita vanhempi tai ei niin hyvin menestyvä, että olisi jotenkin jalo tai oikeudenmukaisempi?
En missään nimessä. Mielestäni tässä kuitenkin mennään vain ja ainoastaan ulkonäkö edellä. Mitään varsinaista oman mukavuusalueen ulkopuolella loistamista ei ole nähty. Ei minusta Dora tai Clarissa ole kumpikaan mitenkään erityisesti loistaneet.
Uusimmassa jaksossa johtoryhmässä kehuttiin Doran esitystä maasta taivaisiin, telkkariin asti se ei kuitenkaan välittynyt loistavana ja Lähde sanoi ettei asiakkaat kuitenkaan ymmärtäneet mikä oli esityksen pointti. Eli oliko se kuitenkaan niin loistava?
Tässähän hävinnyt projektin johtaja saa lähes aina potkut.Paitsi silloin jos sattuu ns väärä johtaja löytyykin syy muista kun johtajasta.Tämä aivan riippumatta tilanteesta,naurettavaa ja läpinäkyvää.Sama oli viime kerralla Sointu ei saanut potkuja,kun tarkoitus oli hänestä saada voittaja.
Tämä Henkka on varmaankin ollut jonkinmoinen koulukiusaaja on aivan sellaiset otteet.lisäksi Oulusta kotoisin.
PekkaR kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin ne Sirlyn ja Jarnon tienaamat lahjakorttimyyntirahat katosivat, kun lopputulos oli vain se reilu euro?
Mietin samaa. Voittivat kaupassa vitosen.
Lahjakorttimyynti oli hyvin outo tapahtuma, ilmeisesti Sirlyn tutun-tutun-kauppaa!
Tämä Jaajon typerä diili saa kilpailijat näyttämään erittäin osaamattomilta, mikä alentaa heidän arvoaan tulevilla työmarkkinoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi Jaajo, Jaajo. Hän sitten Veeralle sn että tää peli taitaa olla sulle liian iso. Että on jotenkin isompaa töhertää taulu kuin myydä kukkia ja leivonnaisia.
Ajatelkaas jos Veera olisi sanonut kuten Dora, että mun isä on taiteilija (kun kysyttiin taaiteeilijan kokemusta). Veera olisi revitty kappaleiksi.
Toivon, että Jaajo ja kumppanit ohjelmaan katsottuaan tajuavat, että Veeraa kohdeltiin tosi ikävästi. Onneksi tytöllä tuntuu olevan vahva itsetunto ja päämääriä. Olisi kuitenkin tuotannolla jo syytä esittää anteeksipyyntö, sen verran kiusaamismeininkiä oli jo havaittavissa.
Mäkin olen hammaslääkäri. Mun isä on hammaslääkäri.Miksi muuten mehumyynnillä vaurastunut on arvailemassa, että leivonnaisten ja kukkien myynti olisi pientä nappikauppaa? Ei se smoothie-mehukaan varmaan alkuvaiheessa ole miljoonia tuonut.
Tai radiossa hölöttäminen, ei sen puoleen.Kohderyhmä on vähän laajempi kuin vanhukset ja aikaakin on vuosia tuntien sijaan.
Mutta jostain mehukauppiaskin aloitti. Ihan varmaan siitä ekasta smoothiesta. Ja se oli varmaan monen mielestä aika näpertelyä ja nappikauppaa.
Tai entäpä Fazer? Varmaan käsin värkätty ekat suklaat jossain pikku kyökissä. Mutta siitä lähteneet. Näiden yrittäjien jos keiden se pitäisi tajuta.
No mutta kun tämän annetun tehtävän päämäärä oli saada LYHYESSÄ AJASSA kilpailijoille annettu summa tuottamaan voittoa.
Sirly tuntuu olevan hyvinkin pätevä ja voittaja ainesta mutta voittaakohan.Toivottavasti.
Vierailija kirjoitti:
Olen pettynyt. Noora muuten varmaan tuntee ainakin Clarissan ja Doran. Pääkaupunkiseudulla kun pyöritään.
Meinaatko, että kaikki Helsingin tuhannet blondit tuntee toisensa. Näitä hienoja enkun kielisiä titteleitä käyttäviä kyllä riittää, ei niillä ns oikeisiin piireihin pääse, jos se on päämäärä. Ja mitkä on ne oikeat piirit, siitä tunnistaa, että diiliin he ei pyri kuten muutenkaan turhaan julkisuuteen. Ei tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Mitä/mikä sen Svanten vasemmassa korvassa on? Joku punainen pläntti?
Se jäi kyllä eniten tästä jaksosta vaivaamaan... Samoin kun se, että mihin ravintolalahjakortista saadut sataset hävisivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se jäi kyllä eniten tästä jaksosta vaivaamaan... Samoin kun se, että mihin ravintolalahjakortista saadut sataset hävisivät.
Ensin varmaankin maksettiin se saatu tonni pois ja voitto sen päälle oli ratkaiseva tulos.
Hyvin myi toinen ryhmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai radiossa hölöttäminen, ei sen puoleen.Kohderyhmä on vähän laajempi kuin vanhukset ja aikaakin on vuosia tuntien sijaan.
Mutta jostain mehukauppiaskin aloitti. Ihan varmaan siitä ekasta smoothiesta. Ja se oli varmaan monen mielestä aika näpertelyä ja nappikauppaa.
Tai entäpä Fazer? Varmaan käsin värkätty ekat suklaat jossain pikku kyökissä. Mutta siitä lähteneet. Näiden yrittäjien jos keiden se pitäisi tajuta.
Mä en muuten ole koskaan nähnyt ainuttakaan asiakasta tämän mehunaisen kioskilla, kahden ohi kuljen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai entäpä Fazer? Varmaan käsin värkätty ekat suklaat jossain pikku kyökissä. Mutta siitä lähteneet. Näiden yrittäjien jos keiden se pitäisi tajuta.Mä en muuten ole koskaan nähnyt ainuttakaan asiakasta tämän mehunaisen kioskilla, kahden ohi kuljen.
Hyviä tuotteita, suosittelen kokeilemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai entäpä Fazer? Varmaan käsin värkätty ekat suklaat jossain pikku kyökissä. Mutta siitä lähteneet. Näiden yrittäjien jos keiden se pitäisi tajuta.Mä en muuten ole koskaan nähnyt ainuttakaan asiakasta tämän mehunaisen kioskilla, kahden ohi kuljen.
Hyviä tuotteita, suosittelen kokeilemaan.
Kiitos, en epäillytkään tuotteiden hyvyyttä. Mulle hyvä ratkaisu on surauttaa omat tuotteet kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatuoitu sydän???????????
Aha. Näytti ihan jättimäiseltä finniltä tms mun telkkarissa, joka on muuten nykytelkkariksi hyvin pieni, joten en nähnyt sitä kunnolla vaikka yritinkin tihrustaa.
Mitä tarkoittaa OFFICAL?
Jos jostain syystä haluaa välttämättä ulkomaankieltä kirjoittaa, suosittelisin opettelemaan oikeinkirjoitusta.
Vierailija kirjoitti:
Sirly tuntuu olevan hyvinkin pätevä ja voittaja ainesta mutta voittaakohan.Toivottavasti.
Sirly on Ylläksen korona-tuki marisija! Sai ylihinnoitellulle ravintolalleen tukia, mutta purki tyytymättömyyttään lehdistössä ja haukkui julkisesti ministerin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai entäpä Fazer? Varmaan käsin värkätty ekat suklaat jossain pikku kyökissä. Mutta siitä lähteneet. Näiden yrittäjien jos keiden se pitäisi tajuta.No mutta kun tämän annetun tehtävän päämäärä oli saada LYHYESSÄ AJASSA kilpailijoille annettu summa tuottamaan voittoa.
Niin ja tehtävänannossa sanottiin, ettei saa käyttää suhteitaan hyväksi, mutta voittajajoukkue ei muuta tehnytkään. Itse olisin välittömästi diskannut ihmisen, joka juoksee täyttä laukkaa perhetutulleen ja sitten toiselle tutulleen, vaikka kyse olisi vain ilmaiskynän myynnistä, eikä koko tehtävän ratkaisevasta hyödykkeestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai entäpä Fazer? Varmaan käsin värkätty ekat suklaat jossain pikku kyökissä. Mutta siitä lähteneet. Näiden yrittäjien jos keiden se pitäisi tajuta.No mutta kun tämän annetun tehtävän päämäärä oli saada LYHYESSÄ AJASSA kilpailijoille annettu summa tuottamaan voittoa.
Niin ja tehtävänannossa sanottiin, ettei saa käyttää suhteitaan hyväksi, mutta voittajajoukkue ei muuta tehnytkään. Itse olisin välittömästi diskannut ihmisen, joka juoksee täyttä laukkaa perhetutulleen ja sitten toiselle tutulleen, vaikka kyse olisi vain ilmaiskynän myynnistä, eikä koko tehtävän ratkaisevasta hyödykkeestä.
Olen arvostanut Nanna Sutta, mutta tämän ohjelman myötä rupesi tökkimään, vaikka eihän tuo hänen syytään ollut tuo epäreiluus. Jäi sellainen kuva, että lähtee rahalla telkkariin. Vaikka rahallahan täällä kaikki tehdään, vissiin. Toki Salvador Dalikin oli ensisijaisesti markkinamies.
Jos Tiina olisi ollut projektinjohtaja, kuten kuntatehtävässä olisi pitänyt, olisi saanut välittömästi kenkää häviön takia.
Dora taas ei olis saanut edes noottia pitkästä puhelusta pomolle, koska on projektinjohtajan tehtävä johtaa ja Doraa olis kehuttu ideoinnista, Tiina haukuttu kun ei kuuntele.
Ja Mikon yleisen veemäisyyden takia tulen boikotoimaan hänen baarejaan huolella, ja uskon, että karma hoitaa.
Tiina vaikuttaa älykkäältä ja mukavalta naiselta, mutta eihän se tässä leikkishowssa paina.
Kuvottavaa ja ällöttävä Jaajo.