Minkälainen juoppo tuo ulkomaanreissuilta ”täydenlastin viinaa”
Ja vähän ylimääräistäkin, ei se viina nyt niin kallista Suomessa ole.
Kommentit (6)
Samaa kummastelen, tuosta on seksi kaukana.
En muista tiedä kuin itsestäni. Perheellinen olen. Lapsia on. Rahaa ei hirveästi, mutta omakotitalo, harrastuksia, kuntoilen. Lapset on ihan täyspäisiä. Kesällä juopottelen joka päivä, välillä avaan jo aamulla. Illalla saunotaan, ja juodaan. Piha, ja remonttihommia tulee tehtyä pienessä sievässä. Halvaksi tulee hakea lasti ulkomailta vs suomen hinnat. Lapset on kesän muualla, niin ei tarvi niiden meidän rentoutumista katsella. Eipä silti, ei me mitään örvelletä, tapella, tai kontata. Syksy kun tulee, laitan korkin kiinni, ja keskitytään muihin harrastuksiin. En nyt yritä mitään selitellä alkoholinkäyttöä hyväksi harrastukseksi. Onhan se jo terveysriski tällä iällä. Mutta tämmönen juoppo täällä. On varmaan erilaisiakin juoppoja, jotka sitten örveltää tappelee, ja ajaa perheen lumihankeen. Tätähän tässä nyt ajetaan takaa. Kyllähän tästä minunkin kirjoituksesta varmasti löydetään se pointti, miten ollaan hirveitä ihmisiä. Aivan sama. Itse miellämme itsemme ihan ok tyypeiksi, ja vanhemmiksi.
Vierailija kirjoitti:
En muista tiedä kuin itsestäni. Perheellinen olen. Lapsia on. Rahaa ei hirveästi, mutta omakotitalo, harrastuksia, kuntoilen. Lapset on ihan täyspäisiä. Kesällä juopottelen joka päivä, välillä avaan jo aamulla. Illalla saunotaan, ja juodaan. Piha, ja remonttihommia tulee tehtyä pienessä sievässä. Halvaksi tulee hakea lasti ulkomailta vs suomen hinnat. Lapset on kesän muualla, niin ei tarvi niiden meidän rentoutumista katsella. Eipä silti, ei me mitään örvelletä, tapella, tai kontata. Syksy kun tulee, laitan korkin kiinni, ja keskitytään muihin harrastuksiin. En nyt yritä mitään selitellä alkoholinkäyttöä hyväksi harrastukseksi. Onhan se jo terveysriski tällä iällä. Mutta tämmönen juoppo täällä. On varmaan erilaisiakin juoppoja, jotka sitten örveltää tappelee, ja ajaa perheen lumihankeen. Tätähän tässä nyt ajetaan takaa. Kyllähän tästä minunkin kirjoituksesta varmasti löydetään se pointti, miten ollaan hirveitä ihmisiä. Aivan sama. Itse miellämme itsemme ihan ok tyypeiksi, ja vanhemmiksi.
Ai niin pitää vielä sanoa, että äänestän persuja. Nyt viimeistään riemu repeää. Onhan se nyt idioottimaista persuja kannattaa.
Tallinnasta tuo alkoholia esimerkiksi kovasti seksinhaluinen juoppo, kuten minä. Aina tuon ison Mersun peräkontillisen (ja vähän takapenkilläkin) siideriä, lonkeroa, kuohuviinejä, puna- ja valkoviinejä, likööreitä, viskiä, konjakkia ja muita arvojuomia. Kyllä naiset ovat jatkoilla arvostaneet, ei niiden suu tuohesta ole ollut. Ja on ilmeisesti helpottanut seuran saantia baarissa, kun olen kertonut, mikä meillä odottaa, jos meille lähtee jatkoille. Eikä se yleensä siihen juomiseen ole päättynyt, vaikka en edellytä, että juomisen maksaa seksillä. Seksiä saa meillä bonuksena, jos haluaa. Kyllä viina vaan on Suomessa niin kallista, että rikkaampikin tykkää säästää siinä helposti yli tonnin per lasti.
Minä. Juotan ämmät känniin ja panen niitä kun ovat sammuneen.
Perussuomalainen juoppo