Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hame ja ulkona ilman pikkuhousuja

Vierailija
07.07.2015 |

Onko täällä miten paljon naisia, jotka liikkuvat hameen kanssa ilman pikkuhousuja?

Haluaisitko mutta et ole koskaan uskaltanut? Laitatko iän mukaan vastatessa.

Meillä miltei joka kesä käydään yhdessä ulkona kun lämmintä on ilman pikkuhousuja, mies sortseissa.

Ja jos vielä tekee mieli vilauttaa, voit siitäkin kertoa.

Kommentit (223)

Vierailija
201/223 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvella en käytä lainkaan pikkuhousuja, vaan pidän aina ulkona pitkiä alushousuja. Kesälläkään en käytä pikkuhousuja varsinkaan "roiskeläppä"-tyylisten hameiden kanssa, kun meidän talonmies tykkää niin katsella pannuhuoneen maan tasalla olevasta ikkunasta.

Vierailija
202/223 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkäät kuitenkin et lipaisisin Hameen alta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/223 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesäisin tulee mekossa ja hameessa tuuleteltua (ja kiihotettua) pimppaa! Nostattaa omaa kiimaa, ja helppoa poiketa tarvittaessa nautinnolliseen hetkeen miehen kanssa.

Pakko palata aiheeseen kaupassa pikkareitta, koska tänään kävi niin, että hymyilin (ihan kohteliaisuuttani kylläkin ihan puoleensavetävälle, itseä hieman vanhemmalle,) vastaantulevalle miehelle. Tämä jäi sitten minua katsomaan silmiin erittäin pitkään. Minä luistelin seuraavalle käytävälle, jonne luisteli sitten yllättäen tämä mieskin - katseensa kera. Ajattelin, että ollessani jo poimimassa melkein alimmalta tasolta jotain tuotetta, taivutan itseäni korostetun paljon alas, jotta peppu on oikein kunnolla tuijotettavissa. Oli kylläkin ihan suorat housut jalassa ja pikkaritkin alla, mutta nautin tarjota miehelle vähän katseltavaa.

mitäs oisit sanonu jos mies ois kysyny tarttisko rouva jotain

Vierailija
204/223 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin sanonut, että riippuu ihan siitä, mitä on tarjolla.

En hevin säikähdä eikä pupu mene pöksyyn. 

Jos olisi tarjottu jotain veden kielelle tuovaa, olen melko estoton, niin olisimme saattaneetkin lähteä yhtämatkaa kaupasta jonnekin herkuttelemaan.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kesäisin tulee mekossa ja hameessa tuuleteltua (ja kiihotettua) pimppaa! Nostattaa omaa kiimaa, ja helppoa poiketa tarvittaessa nautinnolliseen hetkeen miehen kanssa.

Pakko palata aiheeseen kaupassa pikkareitta, koska tänään kävi niin, että hymyilin (ihan kohteliaisuuttani kylläkin ihan puoleensavetävälle, itseä hieman vanhemmalle,) vastaantulevalle miehelle. Tämä jäi sitten minua katsomaan silmiin erittäin pitkään. Minä luistelin seuraavalle käytävälle, jonne luisteli sitten yllättäen tämä mieskin - katseensa kera. Ajattelin, että ollessani jo poimimassa melkein alimmalta tasolta jotain tuotetta, taivutan itseäni korostetun paljon alas, jotta peppu on oikein kunnolla tuijotettavissa. Oli kylläkin ihan suorat housut jalassa ja pikkaritkin alla, mutta nautin tarjota miehelle vähän katseltavaa.

mitäs oisit sanonu jos mies ois kysyny tarttisko rouva jotain

Vierailija
205/223 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni on aina kesämekossa ilman rintaliiviä ja pikkuhousuja. Ei kai tuossa ole mitään ihmeellistä. Hän ei ole vilauttelija tyyppiä mutta, saatamme paneksia vaikka citymarketin WC:ssä. Todella mahtavaa kun hän sanoo että mennääs tohon inva vessaan ja panet mua. Siihen vain rouva nojaamaa pesuallasta vasten hame ylös, perse pystyyn ja muna takaa sisään. Hän käyttää korkokenkiä että pillu on sopivalla korkeudella. Kaiken lisäksi korkkarit taittavat selkää että pillu on hyvin tarjolla. Sitten kun menemme ostoksille hän sanoo, että valuu pitkin sääriä. Se onkin kiihottavaa.

Eiköhän Citymarketienkin inva vessat ole tarkoitettu aivan muunlaisille käyttäjille kuin liikkeiden joidenkin asiakkaiden panopaikoiksi. Tosi sivistymätöntä ja ikävää käyttäytymistä.

Vierailija
206/223 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella ikävää on myös tuo sun valitus. Mitäs jos itkisit näitä asioita ihan yksinäsi?!!

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni on aina kesämekossa ilman rintaliiviä ja pikkuhousuja. Ei kai tuossa ole mitään ihmeellistä. Hän ei ole vilauttelija tyyppiä mutta, saatamme paneksia vaikka citymarketin WC:ssä. Todella mahtavaa kun hän sanoo että mennääs tohon inva vessaan ja panet mua. Siihen vain rouva nojaamaa pesuallasta vasten hame ylös, perse pystyyn ja muna takaa sisään. Hän käyttää korkokenkiä että pillu on sopivalla korkeudella. Kaiken lisäksi korkkarit taittavat selkää että pillu on hyvin tarjolla. Sitten kun menemme ostoksille hän sanoo, että valuu pitkin sääriä. Se onkin kiihottavaa.

Eiköhän Citymarketienkin inva vessat ole tarkoitettu aivan muunlaisille käyttäjille kuin liikkeiden joidenkin asiakkaiden panopaikoiksi. Tosi sivistymätöntä ja ikävää käyttäytymistä.

Vierailija
207/223 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi nukkua edes pikkuhousuitta koska jostain syystä märistyn pelkästä ajatuksesta. Tulis vaan sotkua. Pikkarit jalassa ajatukset pysyy asiallisempina. :D N30+

Vierailija
208/223 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi nukkua edes pikkuhousuitta koska jostain syystä märistyn pelkästä ajatuksesta. Tulis vaan sotkua. Pikkarit jalassa ajatukset pysyy asiallisempina. :D N30+

...ja lakanat puhtaampia...

Vierailija
209/223 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säät lämpiää niin innolla odottelee taas kun naiset alkaa pitämään mekkoja ja minihameita ja hyvissä illanistujaisissa saattavat tietyt henkilöt vilauttaakkin. Harmi kun kaverin siskipuoli muutti pois samalta paikkakunnalta. Hän tykkäsi vilautella ja olla avoimesti paljaalla mekoissa. Pienissä sievissä sitten kiusotteli meitä :3

Vierailija
210/223 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Talvella en käytä lainkaan pikkuhousuja, vaan pidän aina ulkona pitkiä alushousuja. Kesälläkään en käytä pikkuhousuja varsinkaan "roiskeläppä"-tyylisten hameiden kanssa, kun meidän talonmies tykkää niin katsella pannuhuoneen maan tasalla olevasta ikkunasta.

Asutko rivitalossa vai? Onko tuo vilauttelu johtanut mihinkään asiasta toiseen :3? Näin huoltomiehenä kateeksi käy

Vierailija
211/223 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittakaa pikkuhousuttomat hameniekat jokin tunnuspinssi rintaanne, jotta tiedettäisiin teidän olevan ilman pikkuhousuja. On se siksi tärkeä tieto.

Sellanen pipari paljaana tai commando pinssi olis huippu. Kannatan

Vierailija
212/223 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko elämäni olen kulkenut hameessa ja mekossa ilman pikkareita kesäisin. N 44.

Vierailija
213/223 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko elämäni olen kulkenut hameessa ja mekossa ilman pikkareita kesäisin. N 44.

Minä myös, enkä taju mikä siinä on huonoa.

Nukkunut myös aina alasti samoin mieheni..  SE on  terveellista.

Vierailija
214/223 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi nainen kulki farkuissa ja kun sattumalta availin sen vetoketjuja tuli karvat heti vastaa.

Kostuu kuitenkin normisti ja laskin mällit sisään tottuneesti 

Vierailija
215/223 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo käyttää pikkareita lähinnä kuukautisten aikaan, on kulkenut nuoresta asti ilman.

Vierailija
216/223 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tykkäät kuitenkin et lipaisisin Hameen alta

Tuo aiheuttanee enempi "ällöttävä mies" ajatuksia suurimmalla osalla naisista kun lukevat tuon. Sen sijaan jos mies kulkisi ilman alkkareita skottihameessa, ja joku nainen kirjoittaisi, että "tykkäät kuitenkin, et imasen hameen alta", niin suurin osa miehistä ajattelisi, että "todellakin"

Vierailija
217/223 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina joskus oikein lämpiminä kesäiltoina olen mieheni kanssa lähtenyt iltakävelylle kevyessä, niukassa kesämekossa ilman pikkuhousuja. Ei ole tarkoitus vilautella, ainakaan tarkoituksella. Muta jo pelkkä ajatus, tietoisuus tästä minun ja mieheni välisestä pikku salaisuudesta kivasti kutkuttaa ja virittää edellä olevan yön iloihin. Sehän siinä on tarkoituksena.

Vierailija
218/223 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla kävi kiinteistö välittäjä jolla ei ollut pikkuhousuja vain lyhyt hame päällä ,  huomasin kun istui sohvalla minua vastapäätä varmaan 40 nainen.,hieman nolostuin kun huomasin

Vierailija
219/223 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minulla kävi kiinteistö välittäjä jolla ei ollut pikkuhousuja vain lyhyt hame päällä ,  huomasin kun istui sohvalla minua vastapäätä varmaan 40 nainen.,hieman nolostuin kun huomasin

Halusi varmaan esitellä paikkoja.

Vierailija
220/223 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun pimpsa ainakin niin märkä et johan jäis jäljet mekkoon kun istuu.

Sama. Silti kyl kuljen hameessa usein ilman pikkareit, märkänä pitää vaan istua sit silleen vähän toiselle kankulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi